Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goed dat Matavz is weggegaan. Wisselvallig als de pest en 7.5 miljoen kan je en mag je nooit laten liggen.

Jij denkt dat een spits elke wedstrijd nadrukkelijk aanwezig moet zijn ofzo? Voor Groningen-begrippen is Matavz een topspits. Met hem maak je veel meer kans op Europees voetbal en dat is iets wat ik nu eindelijk weer eens wil. Fiorentina uit was onvergetelijk, maar ook al weer te lang geleden. Hopelijk staat Teixeira er meteen, maar dat is denk ik moeilijk te verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet snap is het gebrek aan vertrouwen op dit moment. De eerste twee wedstrijden heeft Groningen het beste voetbal gespeeld wat ik in jaren heb gezien. (en nee, ik overdrijf niet) Vol vertrouwen, ingestudeerde combinaties, hoog tempo, veel druk; het zag er allemaal prachtig uit. Alleen kregen we steeds tegengoals in de eindfase.

Dus ja de verdediging is matig, maar dan snap ik niet waarom de rest van het team dan ook meteen vertrouwen verliest..

Nouja, iig drie punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites