J.Beekwilder Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Die thuis en derde van FC utrecht _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Prachtig werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 1 en 3 van Utrecht inderdaad, _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Tinkerbell Geplaatst 9 maart 2010 Share Geplaatst 9 maart 2010 Hier ben ik weer :P Club: Fleetwood Town [spoiler=logo] Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: Commercial Power (alles behouden behalve de witte achtergrond :P) [spoiler=Commercial Power] Thuis: Rood met wit(te) accent(en) Uit: Blauw met wit(te) accent(en) Third: Wit met zwart(e) accent(en) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2010 Hey Rune zou jij voor mij een shirt willen maken van Messina. Style: Catalogue Club: Messina Logo: Mag jezelf kiezen tussen deze of deze Merk: Nike Sponsor Agip (a.u.b. alleen de hond) Thuis: Wit met rode accenten Uit: Rood met gele accenten Derde: Zwart met rode accenten (kijk maar wat je met de kleur van de hond doet) Ben je ook nog bezig met cataloque kit packs op FMG, of maak je alleen kit packs in andere steilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 9 maart 2010 Share Geplaatst 9 maart 2010 Deze zijn echt vet Rune _O__O_ Die third springt er echt uit maar de rest mag er ook wezen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 10 maart 2010 Share Geplaatst 10 maart 2010 Deze zijn echt vet Rune _O__O_ Die third springt er echt uit maar de rest mag er ook wezen :) Rune ik kan mij alleen maar Kloppie aansluiten, ze zijn echt geweldig _O__O__O__O__O_ Als je een vrouw was dan................... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gravis Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 hey, zou je voor mij deze effe kunnen maken ? Style: mag je kiezen Club: Cisco Roma Logo: http://sportinoro.biz/application/upload/news/1350.jpg Merk: Mag je kiezen Sponsor : http://www.villaggiocommercialeilborgo.it/Portals/5/Logo%20Coop.JPG Thuis: Wit en rood (strepen verticaal) Uit: lichtblauw en bordeaux (geen strepen) Derde: Zwart met rode accenten (geen strepen) thnxxx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grappig Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 IK begrijp niet dat iedereen telkes weer valt voor het marketing plaatje. Dat nederlands thuis shirt word telkes met 2 lijntjes verranderd en dan is het in eens weer een pracht shirt. Geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
.Rick Geplaatst 14 maart 2010 Share Geplaatst 14 maart 2010 Netjes Izsco, ga zo door jonge. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 14 maart 2010 Share Geplaatst 14 maart 2010 Style: Oei, daar vraag je me wat.. Daar ben ik niet zo in thuis:m: Die wat voor jouw het makkelijkste is dus;-) Club: IBC'03 (wordt nog zelf gemaakt) Logo: Zoals je ziet hebben ze dat niet op het shirt, maar als het je lukt om er eentje op te maken, dit is het logo: [spoiler=logo] Merk: Masita Sponsor Ankerpoort (zie foto van het shirt;-) ) Thuis: Rood/(donker)blauw Uit: zoals dit:[spoiler=uitshirt] Alleen dan het oranje rood, en het zwarte weer donkerblauw [spoiler=thuisshirt] Bij de laatste kun je dus ook de sponsor zien:D Alvast heel hartelijk bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2010 Hier ben ik weer :P Club: Fleetwood Town [spoiler=logo] Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: Commercial Power (alles behouden behalve de witte achtergrond :P) [spoiler=Commercial Power] Thuis: Rood met wit(te) accent(en) Uit: Blauw met wit(te) accent(en) Third: Wit met zwart(e) accent(en) hey, zou je voor mij deze effe kunnen maken ? Style: mag je kiezen Club: Cisco Roma Logo: http://sportinoro.biz/application/upload/news/1350.jpg Merk: Mag je kiezen Sponsor : http://www.villaggiocommercialeilborgo.it/Portals/5/Logo%20Coop.JPG Thuis: Wit en rood (strepen verticaal) Uit: lichtblauw en bordeaux (geen strepen) Derde: Zwart met rode accenten (geen strepen) thnxxx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 Nette kits Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2010 Style: Oei, daar vraag je me wat.. Daar ben ik niet zo in thuis:m: Die wat voor jouw het makkelijkste is dus;-) Club: IBC'03 (wordt nog zelf gemaakt) Logo: Zoals je ziet hebben ze dat niet op het shirt, maar als het je lukt om er eentje op te maken, dit is het logo: [spoiler=logo] Merk: Masita Sponsor Ankerpoort (zie foto van het shirt;-) ) Thuis: Rood/(donker)blauw Uit: zoals dit:[spoiler=uitshirt] Alleen dan het oranje rood, en het zwarte weer donkerblauw [spoiler=thuisshirt] Bij de laatste kun je dus ook de sponsor zien:D Alvast heel hartelijk bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jarich. Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 Style: Catalogue Club: Sparta Rotterdam Logo: Klik Merk: Nike Sponsor: Klik Thuis: Rood/wit gestreept met zwarte accenten Uit: Blauw met witte accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 Rune zou je een drietal kits voor me kunnen maken van Galatasaray? Allemaal de normale kleuren, als merk nike en als shirtsponser klik. alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Tinkerbell Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 Schitterend _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gravis Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 MERCI !!! Ze zijn geweldig man ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 Tja, wat kan ik zeggen: Hemels!_O__O_ Je maakt er altijd zo'n geweldige creaties van die mijn ''droom'' doet overtreffen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 @ Gravis, waarom vraag je bij Izsco EN bij RobD Kits aan voor dezelfde club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2010 Style: Catalogue Club: Sparta Rotterdam Logo: Klik Merk: Nike Sponsor: Klik Thuis: Rood/wit gestreept met zwarte accenten Uit: Blauw met witte accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2010 Ze zijn helemaal top, bedankt Izsco! Prachtige shirts, die krijgen zeker een vermelding in mijn novelle als ik ben aanbeland in het nieuwe seizoen! Held _O_ Schitterend, dank je wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 16 maart 2010 Share Geplaatst 16 maart 2010 Het is alleen wel Izsco, niet Iszco. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 16 maart 2010 Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja, dat haal ik altijd door de war. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jarich. Geplaatst 17 maart 2010 Share Geplaatst 17 maart 2010 _O_ Nu nog alleen in fm plaatsen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten