psvertjuh93 Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 hee, zou je dit shirt voor mij kunnen maken in SS'08 stijl??? T is het shirt wat waarschijnlijk het nieuwe uit-tenue van PSV gaat worden. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Erg bedankt , ziet er mooi uit ;) bedankr, ziet er idd heele rg netjes uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaziopas Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Hey Iszco nog een requestje: Club: Flandria fc Style: ss '08 Merk: Puma Sponsor: Duvel (belgisch bier) Thuis tenue: Paars geel gestreept Uit tenue: groen wit gestreept Third: oranje bordeaux Logo mag er ook op, heb je ook al gemaakt voor mij. Mercikes!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2009 hee, zou je dit shirt voor mij kunnen maken in SS'08 stijl??? T is het shirt wat waarschijnlijk het nieuwe uit-tenue van PSV gaat worden. Alvast bedankt! PSV Uit ( SS'09 ) PSV Uit ( SS'08 ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2009 Wat een heldig thirdshirt... En die uit :o ________________________________________________________________________________________________________________ vlnr: Thuis, Uit, Third ________________________________________________________________________________________________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 12 mei 2009 Share Geplaatst 12 mei 2009 Dacht eerst dat het fifa was :o Het ziet er erg gephotoshopped uit... Maar het zijn wel mooie kits!! Alleen dat bank moet weg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2009 Dacht eerst dat het fifa was :o Het ziet er erg gephotoshopped uit... Maar het zijn wel mooie kits!! Alleen dat bank moet weg... Daarom staan ze ook op http://www.az-alkmaar.nl :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 12 mei 2009 Share Geplaatst 12 mei 2009 Udinese: merk: adidas/nike/puma...een van deze 3 .. kijk maar wat je mooi vindt thuis: Zwart wit uit: goud derde: wit sponsor: een bekende italiaanse sponsor dat mooi staat op de kits; daar moet je goed in zijn;) succes en pm me maar als de kits af zijn...:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Daarom staan ze ook op http://www.az-alkmaar.nl :checkit: Weet het, maar het ziet er zo nep uit:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2009 Joow Izsco :) Kan jij nog een kitback voor mij maken aub? Het gaat om dit shirt : Naam : Maxim Nummer : 7 Alvast Bedankt! Avatar: Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 15 mei 2009 Share Geplaatst 15 mei 2009 Zwart streepje is te veel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 15 mei 2009 Share Geplaatst 15 mei 2009 Heerlijke shirts die 09, zijn er packs van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2009 Zou je hier nog wat mee willen doen? Home kit by Feyenoord, Away kit by Izsco, Third kit by Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2009 Hey Iszco nog een requestje: Club: Flandria fc Style: ss '08 Merk: Puma Sponsor: Duvel (belgisch bier) Thuis tenue: Paars geel gestreept Uit tenue: groen wit gestreept Third: oranje bordeaux Logo mag er ook op, heb je ook al gemaakt voor mij. Mercikes!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rbvvliet Geplaatst 16 mei 2009 Share Geplaatst 16 mei 2009 Beste Iszco ik heb een request: Club: RKC Waalwijk Style: ss 08 Merk: Nike Sponsor: Geen Thuis tenue: Huidig thuistenue zonder sponsor maar logo's iets groter Uit tenue: huidig uittenue maar ook zonder sponsor alvast bedankt! groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2009 Udinese: merk: adidas/nike/puma...een van deze 3 .. kijk maar wat je mooi vindt thuis: Zwart wit uit: goud derde: wit sponsor: een bekende italiaanse sponsor dat mooi staat op de kits; daar moet je goed in zijn;) succes en pm me maar als de kits af zijn...:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 Wow _O_ Vooral de eerste en de derde _O_ HELD! Club: FC Amstelveen (logo heb ik bij jou aangevraagd;)) Merk: Masita De kleuren: Sponsor: Netjes (Projecta) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 perfect! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 mei 2009 Share Geplaatst 18 mei 2009 Home kit by Feyenoord, Away kit by Izsco, Third kit by Feyenoord Wow vet! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaziopas Geplaatst 18 mei 2009 Share Geplaatst 18 mei 2009 Bangelijk!!! Bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BerendW. Geplaatst 18 mei 2009 Share Geplaatst 18 mei 2009 Hé Izsco je hebt voor mij 2 logo's gemaakt zou je er ook kits bij willen maken. Club:FC Misdaad Style:Maakt niet ui Merk:Puma Sponsor:Misdaad Net (Is een echt bestaand digitaal kanaal) Thuis Tenue:Zoals FC Groningen maar dan met Grijs en Rood erin Uit Tenue:Ook FC Groningen stijl maar met Oranje en Zwart Third Tenue:AZ Style maar dan Groen en Wit Club:Formule 1 FC Style:Maakt niet uit Merk:Nike Sponsor:Vodafone Thuis Tenue:Kleuren Grijs/Zwart en Wit Uit Tenue:Blauw en Geel Third Tenue:Rood en Wit Style laat ik aan jou over! Zet je de Logo's er ook op die heb je al gemaakt. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2009 Beste Iszco ik heb een request: Club: RKC Waalwijk Style: ss 08 Merk: Nike Sponsor: Geen Thuis tenue: Huidig thuistenue zonder sponsor maar logo's iets groter Uit tenue: huidig uittenue maar ook zonder sponsor alvast bedankt! groetjes Wow _O_ Vooral de eerste en de derde _O_ HELD! Club: FC Amstelveen (logo heb ik bij jou aangevraagd;)) Merk: Masita De kleuren: Sponsor: Netjes (Projecta) Hé Izsco je hebt voor mij 2 logo's gemaakt zou je er ook kits bij willen maken. Club:FC Misdaad Style:Maakt niet ui Merk:Puma Sponsor:Misdaad Net (Is een echt bestaand digitaal kanaal) Thuis Tenue:Zoals FC Groningen maar dan met Grijs en Rood erin Uit Tenue:Ook FC Groningen stijl maar met Oranje en Zwart Third Tenue:AZ Style maar dan Groen en Wit Club:Formule 1 FC Style:Maakt niet uit Merk:Nike Sponsor:Vodafone Thuis Tenue:Kleuren Grijs/Zwart en Wit Uit Tenue:Blauw en Geel Third Tenue:Rood en Wit Style laat ik aan jou over! Zet je de Logo's er ook op die heb je al gemaakt. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 mei 2009 Share Geplaatst 19 mei 2009 Welke style? SS'09 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2009 Kits toegevoegd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 _O_ Hartelijk bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten