Izsco Geplaatst 3 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2009 Request Fenerbache Style: Replica / SS'08 Sponsor BOVEN rugnummer: Van Kaathoven [zelf nieuw logo maken] site: http://www.kaathoven.nl Rugnummer: 7 Naam: R. DAMEN Schouderbadge: Van de turkse competitie. Thuis alleen;) Hopelijk kan ik je zo een beetje terugpakken:wall: [spoiler=groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 [spoiler=groot] mooi shirtje, maar kun je ook een kleine aanpassing doen: de naam R. Damen onder het getal, en de sponsor wat groter :D alvast bedankt:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 4 februari 2009 Share Geplaatst 4 februari 2009 Fantastisch werk man;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 4 februari 2009 Share Geplaatst 4 februari 2009 Heb je nog een psd van die van Arshavin? Ik krijg dat dingetje bovenaan niet zoals het moet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 ik zou graag een shirt willen van: thuis en uit vv. nieuwenhoorn de sponsor is: Nissan Shirtsponsor is Addidas club kleuren: zwart wit Uit kleuren: alles is goed zolang het maar geen geel-zwart of rood-wit (aartsrivalen). Club logo: http://www.nieuwenhoorn.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=549&Itemid=177 en dan zo'n shirt als bijv. 5e shirt van milaan of 4de van ijsland Zou heel mooi zijn als je deze zo mooi mogelijk zou kunnen maken:p Laterzzzz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2009 Heb je nog een psd van die van Arshavin? Ik krijg dat dingetje bovenaan niet zoals het moet ;) Klik op het shirt voor de PSD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2009 ik zou graag een shirt willen van: thuis en uit vv. nieuwenhoorn de sponsor is: Nissan Shirtsponsor is Addidas club kleuren: zwart wit Uit kleuren: alles is goed zolang het maar geen geel-zwart of rood-wit (aartsrivalen). Club logo: http://www.nieuwenhoorn.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=549&Itemid=177 en dan zo'n shirt als bijv. 5e shirt van milaan of 4de van ijsland Zou heel mooi zijn als je deze zo mooi mogelijk zou kunnen maken:p Laterzzzz Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 je moet eigenlijk DSM als sponsor nemen;c Maar dat is niet echt origineel meer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Zoiets? geweldige man egt gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kevin123 Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Naam van de club: Feyenoord Merk: nike Clublogo:feyenoordlogo Sponsor:PS3 Kleuren: Thuisshirt:Rood-Wit Uitshirt:Zwart 3de Shirt:Peche Andere opmerkingen: Maak d`r wat moois van alvast bedankt:clap::p:D:):thumb: kevin123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Zoiets? dat ZWART mag wel ietsie lichter izsco, dat heb ik ergens gehoord omdat je dan de vouwen niet meer ziet;) maar verder goed werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik zie de vouwen wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 in de thuiskit heb ik het over he, naja ik kan het ook mis hebben natuurlijk;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Die kleur zwart is juist precies goed, die kits zijn ook erg goed gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
axxell Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Request: Club: PKC (uit je logo topic) Merk: Puma Sponsor: delhaize 1e trui: geel-blauw 2e: blauw-geel 3e: zwart-rood Design laat ik volledig aan jou over! Liefst geen verticale strepen.:) Dank u! Zou ook graag een avatar hebben: naam: Henne; nr: 13. Alvast bedankt!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2009 dat ZWART mag wel ietsie lichter izsco, dat heb ik ergens gehoord omdat je dan de vouwen niet meer ziet;) maar verder goed werk! Na 1271 kits had ik wel verwacht de goede kleur zwart te hebben gevonden... :clap: ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2009 Request: Club: PKC (uit je logo topic) Merk: Puma Sponsor: delhaize 1e trui: geel-blauw 2e: blauw-geel 3e: zwart-rood Design laat ik volledig aan jou over! Liefst geen verticale strepen.:) Dank u! Zou ook graag een avatar hebben: naam: Henne; nr: 13. Alvast bedankt!;) Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JRo Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Zou je voor mij shirtjes kunne maken voor mijn nieuwe club Ros United FC. Ik heb deze club zelf gemaakt en ben nu op zoek naar shirtjes hiervoor Stijl:Jouw stijl Merk:Nike Sponsor:Geen Clublogo:http://forum.manutd.nl/showthread.ph...92#post1234692 Bericht #96 Thuis:Maagedelijk Wit (zie real madrid)met doorzichtig het clublogo als je dat voor elkaar krijgt Uit: Zwart shirt met in het midden het clublogo in een witte balk of iets als je begrijpt wat ik bedoel en eromheen dollartekentjes in het wit , als dat mogelijk is Derde: Mag je creativiteit op los laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Izsco, ik heb een mega-aanvraag voor jou: Ik ben hier begonnen met de Strijd der Provinciën (wat het inhoud moet je zelf maar kijken;)) Ik zou graag 7 kits en logo's willen, voor elke provincie één, alleen worden niet alle provincies gebruikt, in het topic zie je vanzelf wel welke. Sponsoren zouden mooi zijn als het te maken heeft met de provincie, zoals DSM met Limburg, Corus ofzo met Noord-Holland etc. Alleen de aanvraag voor de laatste (overig) die hoeft nog niet, want dat is nog niet duidelijk wie;) Ik hoop dat je wil meewerken ;) MVG Je tegenstander in het Kits Tournament, Stanley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haas67 Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Zoiets? Hallo Izsco, Zou je voor mij voor deze kits ook een config-file kunnen aanmaken? (op de een of andere manier lukt het niet.........). Mijn club-id is: 1394632480 Cheers, Haas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
axxell Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Avatar: Héél mooi. Thnx!(y) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Hey, Je had laatst voor mij een Helmond Sport kit gemaakt,van de achterkant. Kan je daar misschien een psd bestand van maken? alvast bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kevin123 Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 waarschijnlijk heb je deze over het hoofd gezien omdat iemand anders voor mij al is geweest Naam van de club: Feyenoord Merk: nike Clublogo:feyenoordlogo Sponsor:PS3 Kleuren: Thuisshirt:Rood-Wit Uitshirt:Zwart 3de Shirt:Peche Andere opmerkingen: Maak d`r wat moois van alvast bedankt kevin123:clap::p:thumb:(y):D:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2009 Zou je voor mij shirtjes kunne maken voor mijn nieuwe club Ros United FC. Ik heb deze club zelf gemaakt en ben nu op zoek naar shirtjes hiervoor Stijl:Jouw stijl Merk:Nike Sponsor:Geen Clublogo:http://forum.manutd.nl/showthread.ph...92#post1234692 Bericht #96 Thuis:Maagedelijk Wit (zie real madrid)met doorzichtig het clublogo als je dat voor elkaar krijgt Uit: Zwart shirt met in het midden het clublogo in een witte balk of iets als je begrijpt wat ik bedoel en eromheen dollartekentjes in het wit , als dat mogelijk is Derde: Mag je creativiteit op los laten Ben je al tevreden met de kits die je hebt? Dan maak ik ze niet. Als je nog niet tevreden bent, wil ik ze wel maken. Izsco, ik heb een mega-aanvraag voor jou: Ik ben hier begonnen met de Strijd der Provinciën (wat het inhoud moet je zelf maar kijken;)) Ik zou graag 7 kits en logo's willen, voor elke provincie één, alleen worden niet alle provincies gebruikt, in het topic zie je vanzelf wel welke. Sponsoren zouden mooi zijn als het te maken heeft met de provincie, zoals DSM met Limburg, Corus ofzo met Noord-Holland etc. Alleen de aanvraag voor de laatste (overig) die hoeft nog niet, want dat is nog niet duidelijk wie;) Ik hoop dat je wil meewerken ;) MVG Je tegenstander in het Kits Tournament, Stanley Dacht je ervan om ze samen te maken? Ik de logo's, jij de kits? Hey, Je had laatst voor mij een Helmond Sport kit gemaakt,van de achterkant. Kan je daar misschien een psd bestand van maken? alvast bedankt ;) Zal deze morgen even uploaden... Wil je dan de uit of de thuis? waarschijnlijk heb je deze over het hoofd gezien omdat iemand anders voor mij al is geweest Naam van de club: Feyenoord Merk: nike Clublogo:feyenoordlogo Sponsor:PS3 Kleuren: Thuisshirt:Rood-Wit Uitshirt:Zwart 3de Shirt:Peche Andere opmerkingen: Maak d`r wat moois van alvast bedankt kevin123:clap::p:thumb:(y):D:) Nee hoor nog niet over het hoofd gezien. Maar sommige request komen gewoon net even wat eerder ;) Zal proberen deze morgen te maken ja? Hallo Izsco, Zou je voor mij voor deze kits ook een config-file kunnen aanmaken? (op de een of andere manier lukt het niet.........). Mijn club-id is: 1394632480 Cheers, Haas Ook deze zal ik morgen even uploaden... Hopelijk is dat oké! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten