Izsco Geplaatst 5 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2009 Club: Persianos Style: SS'08 Merk: Puma Sponsor: Lion Thuis tenue, Uit tenue, 3e Tenue: beetje hetzelfde als dit http://www.fifa4fans.de/downloads/screens9/asrom_2008_kitpack1.jpg en ook de logo die je eerder had gemaakt er graag ook op alvast bedankt Deze lion? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lovemaker Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 ja alleen zonder die leeuw..dus alleen de tekst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2009 Misschien had je hem over het hoofd gekeken: Club: Manchester City. Merk: Diadorra. Sponsor: Univé. Thuis tenue: Licht blauw met wit. Uit tenue: Oranje met blauw. 3e tenue: vrije keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2009 Club: KVC Apolloon Leuven style: zoals dit : merk: Nike sponsor: Ricard ( de drank, link staat bij logo request normaal gezien ) thuis tenu : wit met beetje blauw erbij uit tenu : mag je zelf weten 3e tenu : van dat gifgeel-groen zoals barcelona overlaatste :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThePunisher Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Haha geweldig man bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2009 Graag bij het logo wat je gaat maken de volgende shirts. Club: Alexandrië Merk: Puma/Reebok(kijk maar) Sponsor: geen Thuis tenue: Bordeauxrood/Donkerblauw(graag 2 versies; gestreept en 2 vlakken) Uit tenue: Wit met Bordeauxrood/Donkerblauw erin verwerkt(maakt mij niet zoveel uit hoe. 3e tenue: Licht blauw Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vvCapelle Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 Weer zeer bedankt, me mond viel er een beetje van open:thumb: Had heb zelf nog niet zo bedacht.:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2009 Club: Persianos Style: SS'08 Merk: Puma Sponsor: Lion Thuis tenue, Uit tenue, 3e Tenue: beetje hetzelfde als dit http://www.fifa4fans.de/downloads/screens9/asrom_2008_kitpack1.jpg en ook de logo die je eerder had gemaakt er graag ook op alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2009 Club: Pacy-sur-eure Style: SS'08 Merk: diadora Clublogo:http://http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fr/c/c7/Pacy.gif Kleuren Thuis: blauw(licht/helderblauw) wit horizontaal gestreept Kleuren Uit: rood(donkerrood) met aan de linkerkant(vanvorengezien) een goude streep Kleuren Third: zwart met in het midden een donkerblauwe verticale streep(dunne streep) Sponsor: peugeot(auto merk) als de link niet werkt typ dan ff bij google pacy valee d'eure football in en dan gwn die franse wikipedia en dan staat het logo daar Iets van je request afgeweken... Hope you don't mind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 Je maakt mooie kits...maar dat heb ik ook al ooit gezegd :) Ik ben ook met kits bezig,heb net m`n eerste achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 7 januari 2009 Share Geplaatst 7 januari 2009 Edit ik zal `m ff in een ander topic plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2009 Als je van deze shirts templates kan maken zou dat geweldig zijn! [spoiler=De shirts.] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 9 januari 2009 Share Geplaatst 9 januari 2009 Je Real Madrid, en Arsenal 1e classic springen dr uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 9 januari 2009 Share Geplaatst 9 januari 2009 Danku _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 januari 2009 Share Geplaatst 9 januari 2009 Groots, wat je maakt, diep respect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2009 Als je van deze shirts templates kan maken zou dat geweldig zijn! [spoiler=De shirts.] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Iszco, er zijn aardig wat plaatjes die 't niet doen, bdw morgen zal ik effe '2 nieuwe fener kits maken in me topic kijk dan weer effe als je een critiek puntje hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik zal kijken... Een beetje reclame maken voor jezelf ;) Dat mag hoor! Die plaatjes die het niet doen, zullen het zo wel weer doen. Ligt denk ik of aan imageshack en anders aan tinypic! Verder nog mensen met requests?? Ga in ieder geval wel bezig met de finale kit tegen FalQuer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkscare Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik zie dat ik ook shirts kan requesten bij je, en omdat het logo wat je voor me gemaakt hebt zeer bevalt zou ik ook willen vragen of je een thuis en uitshirt voor me kunt maken. Logo: Merk: Nike Sponsor: Björn Borg of Sony Ericsson Style: SS'08 Alvast bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Ik zal kijken... Een beetje reclame maken voor jezelf ;) Dat mag hoor! Die plaatjes die het niet doen, zullen het zo wel weer doen. Ligt denk ik of aan imageshack en anders aan tinypic! Verder nog mensen met requests?? Ga in ieder geval wel bezig met de finale kit tegen FalQuer! Succes in de finale! Wat vind je trouwens van mijn kits? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2009 Succes in de finale! Wat vind je trouwens van mijn kits? :oops: Voor je eerste kits zijn het wel leuke kits, je moet echter rekening blijven houden met de kleuren. Zwart is niet code: #000000, maar #111111. Dit omdat je anders de vouwlijnen niet meer ziet! Verder is het leuk als je de sponsor wat hoger doet, deze zit normaal nooit in de buikstreek, maar op de borststreek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Voor je eerste kits zijn het wel leuke kits, je moet echter rekening blijven houden met de kleuren. Zwart is niet code: #000000, maar #111111. Dit omdat je anders de vouwlijnen niet meer ziet! Verder is het leuk als je de sponsor wat hoger doet, deze zit normaal nooit in de buikstreek, maar op de borststreek! Ok bedankt voor de tips :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lovemaker Geplaatst 13 januari 2009 Share Geplaatst 13 januari 2009 wow helemaal top! bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 januari 2009 Share Geplaatst 13 januari 2009 Ik zal kijken... Een beetje reclame maken voor jezelf ;) Dat mag hoor! Die plaatjes die het niet doen, zullen het zo wel weer doen. Ligt denk ik of aan imageshack en anders aan tinypic! Verder nog mensen met requests?? Ga in ieder geval wel bezig met de finale kit tegen FalQuer! Ja ik wel:D Club: Ajax Merk: Adidas Kleuren Thuis: Origineel Kleuren Uit: Wit-Donker Blauw Kleuren 3rd: Iets met grijs PS: Zou je het oude logo er in kunnen verwerken zoals met het AZ Shirt(En zou je me dat miss ook kunnen uit leggen) ? Spreek je!:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twente Stylz Geplaatst 13 januari 2009 Share Geplaatst 13 januari 2009 Ik had ook een request geplaatst in het request-topic, misschien wil jij hem wel doen ;) Hallo mensen, ik zie dat hier vaak request worden behandeld. Ik ben benieuwd of jullie ook wat voor mij in elkaar kunnen zetten. Ik heb namelijk een eigen database gemaakt met HSC '21 (mijn IRL voetbalclub) in de Jupiler League. Om het spel wat completer te maken ben ik benieuwd of jullie ook een kit kunnen maken. Enkele foto's van bijvoorbeeld het thuisshirt en het logo: [spoiler=Plaatjes]Thuisshirt: Sponsor: Logo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten