Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Club: Wolverhampton Wanderers

Style: SS'08

Merk: Nike

Sponsor: AIG

Kleuren: 1st - Oranje (met zwart als tweede kleur), 2nd - Zwart (met oranje als tweede kleur), 3rd - Zwart (met oranje en zwart als tweede kleuren).

Andere opmerkingen: Ik zie de shirts als volgt voor me;

1st: Oranje, met een diagonale dunne zwarte streep van linksonder naar rechtsboven, AIG met zwarte letters op de borst. Indien dit niet mooi overkomt met oog op diagonale zwarte streep, wellicht een dun oranje lijntje om AIG heen zodat het ook duidelijk leesbaar is door die streep heen.

2nd: Zwart, met opnieuw diagonale streep (oranje). AIG in het oranje, Nikelogo nu ook oranje uiteraard.

3rd: Wit, in principe zie ik deze voor me met opnieuw een diagonale streep, dit keer oranje en zwart naast elkaar, echter mag je hier ook iets anders mee doen, vertrouw op een goede afloop! AIG zwart en Niketeken ook zwart is denk ik het mooist.

Dan nog een request, omdat ik een game ga starten met een maat:

Club: Ipswich Town

Merk: Adidas

Sponsor: Apple

Kleuren: 1st - Blauw/wit, 2nd - Wit/blauw, 3rd - Rood/wit.

Andere opmerkingen: 1st - Redelijk donkerblauw met dunne witte verticale strepen, een stuk of 6 verspreid over het shirt, Apple logo wit -uiteraard-, 2nd - wit, zelfde shirt alleen dan omgedraaid, dus donkerblauwe verticale strepen, Apple logo opnieuw wit met dunne blauwe omlijning, 3rd - Rood shirt met witte verticale lijnen en Apple logo.

Alvast bedankt, ben benieuwd naar het resultaat :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Wolverhampton Wanderers

Merk: Nike

Sponsor: AIG

Kleuren: 1st - Oranje (met zwart als tweede kleur), 2nd - Zwart (met oranje als tweede kleur), 3rd - Zwart (met oranje en zwart als tweede kleuren).

Andere opmerkingen: Ik zie de shirts als volgt voor me;

1st: Oranje, met een diagonale dunne zwarte streep van linksonder naar rechtsboven, AIG met zwarte letters op de borst. Indien dit niet mooi overkomt met oog op diagonale zwarte streep, wellicht een dun oranje lijntje om AIG heen zodat het ook duidelijk leesbaar is door die streep heen.

2nd: Zwart, met opnieuw diagonale streep (oranje). AIG in het oranje, Nikelogo nu ook oranje uiteraard.

3rd: Wit, in principe zie ik deze voor me met opnieuw een diagonale streep, dit keer oranje en zwart naast elkaar, echter mag je hier ook iets anders mee doen, vertrouw op een goede afloop! AIG zwart en Niketeken ook zwart is denk ik het mooist.

Ik heb gekozen voor een witte sponsor. Deze viel beter op en is echt mooier dan een zwarte.

wolverhamptonthuislu3.pngwolverhamptonuitve1.pngwolverhamptonthirdta3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog een request, omdat ik een game ga starten met een maat:

Club: Ipswich Town

Sponsor: Apple

Kleuren: 1st - Blauw/wit, 2nd - Wit/blauw, 3rd - Rood/wit.

Andere opmerkingen: 1st - Redelijk donkerblauw met dunne witte verticale strepen, een stuk of 6 verspreid over het shirt, Apple logo wit -uiteraard-, 2nd - wit, zelfde shirt alleen dan omgedraaid, dus donkerblauwe verticale strepen, Apple logo opnieuw wit met dunne blauwe omlijning, 3rd - Rood shirt met witte verticale lijnen en Apple logo.

Alvast bedankt, ben benieuwd naar het resultaat :m:

15hofgw.png102tbow.pngngtx1j.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Zeerobben (http://www.cambuur.nl/cambuur/multimedia/archive/00143/logo_zeerobben_143626a.jpg)

Merk: Kappa

Sponsor: EA http://epc.ucsc.edu/cosmos/Disc%20Images/ea.jpg)

Thuis tenue: http://img118.imageshack.us/img118/5267/naamloosuy4.png

Uit tenue: Zelfde als thuis maar dan met blauw/paarsachtig

3e Tenue: -

Alvast bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou nog wel 1 willen :p

Club: Manchester United

Sponsor: Crytek Sponsor (dat zwarte erom weg)

Thuis tenue: Rood met wit aan de zijkanten

Uit tenue: Zwart met rode strepen (smalle streepjes)

3e Tenue: Oranje met grijs erin maak er maar wat van ;)

Alvast bedankt alweer :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou nog wel 1 willen :p

Club: Manchester United

Sponsor: Crytek Sponsor (dat zwarte erom weg)

Thuis tenue: Rood met wit aan de zijkanten

Uit tenue: Zwart met rode strepen (smalle streepjes)

3e Tenue: Oranje met grijs erin maak er maar wat van ;)

Alvast bedankt alweer :p

manutdadidasty2.pngmanutdadidasuitzf5.pngmanutdadidasthirdyq3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Izsco,

je maakt erg mooie kits alleen ik vind die laatsten niet echt mooi. Die van Manchester Utd.

Vooral het uit en het derde shirt. Het derde shirt vooral door de kleuren. Bij het thuis- en uitshirt vind ik dat rode (bij het uitshirt witte) in de zijkanten van het shirt niet mooi. En de witte strepen bij het uitshirt passen niet echt qua kleur.

Niet dat je lelijke kits maakt, alleen vergeleken bij de rest wat je allemaal hebt gecreëerd zijn de laatste 3 niet zo mooi. ;) Ik vind je één van de beste kitmakers op dit forum, tot nu toe. :)

Ja, ik weet dat het een request is, dus als jtuinj het mooi vindt is het goed. ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites