dijkie2 Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 (bewerkt) Kits niet meer nodig. Toch bedankt! 5 juni 2014 bewerkt door dijkie2 Verzoek reeds ingewilligd door Shadow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2014 Club: FC Ryukyu Merk: Mitre Sponsor: Kirin Thuis: zie benede Uit: zie beneden [spoiler=shirts] Rood is het thuisshirt, wit het uitshirt. Zou fijn zijn als je deze kon maken met de nieuwe sponsor :) Wel korte mouwen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Club: Lowestoft Town FC Merk: Eigen keuze Sponsor: Eigen keuze Thuis: thuis Zoiets ongeveer Uit: Wit met blauwe accenten Third: Eigen keuze Logo: logo Super bedankt alvast :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Die Mitre shirts zijn zo simpel maar zo moooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2014 Club: Achilles'29 Merk: Adidas Sponsor: Eigen keuze Thuis: Geheel wit, met enkel de kraag zwart. Uit: Rood, met zwarte kraag. Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Heerlijke shirts weer man. Zelf heb ik.ook een requestje voor mijn Benfica game: Merk: Nike Sponsor: geen Thuis: Rood met gouden accenten een witte kraag Uit: Zwart met lichtblauwe accenten 3e: eigen invulling. Misschien iets met de adelaar als watermerk? Alvast bedankt man. Je bent een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 (bewerkt) Corrupte save game, niet meer nodig:doh: 18 juni 2014 bewerkt door djdavido Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2014 Merk: Puma Club: Sporting Sambreville Sponsor: VOO (http://www.voo.be/nl/) Thuis: Rood-zwart (zie kleuren van het logo) Uit: Eigen creatie Third: Eigen creatie Logo : http://i1213.photobucket.com/albums/cc466/izsco/Izsco/Man%20Utd/Logo-psdcopy_zpsf56309e1.png Alvast bedankt! Het merk is Masita. De club is FC Groningen, de sponsor is Essent... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M.Arnautović Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Land: Nederlands elftal originele shirt van dit wk Merk: nike Thuis: shirt van nu Uit:shirt van nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Merk: Puma Club: Arsenal Sponsor: Bayt.com (alleen de tekst bayt.com zoasl bwin.com) Thuis: Traditioneel (rood met witte mouwen) Uit: Donkerblauw met rode en witte accenten Third: Wit met bordeauxrode accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Hallo, ik zou ook graag weer eens een request willen doen: Merk: Nike Club: EVV Echt Sponsor: DSM ( http://www.lgnd.nl/wp-content/uploads/2012/04/DSM_SimplifiedLogo_FullColor.png Kan dat logo helemaal wit op het shirt, dus ook dat icoontje naast de letters?) Thuis: Blauw shirt met een verticale witte baan OF, als dat mogelijk is, zoals dit shirt http://www.voetbaldirect.nl/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/40.19567-u-91_1.jpg (IPV rood/witte blokken, blauw witte blokken) Uit: Wit met blauwe verticale baan Third: Roze met zwarte verticale baan alvast heel erg bedankt! Als het logo van de sponsor niet lukt, of een ander merk fijner is voor de request, kan dat uiteraard ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2014 Club: Lowestoft Town FC Merk: Eigen keuze Sponsor: Eigen keuze Thuis: thuis Zoiets ongeveer Uit: Wit met blauwe accenten Third: Eigen keuze Logo: logo Super bedankt alvast :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Hele vette kits. Bedankt!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2014 Heerlijke shirts weer man. Zelf heb ik.ook een requestje voor mijn Benfica game: Merk: Nike Sponsor: geen Thuis: Rood met gouden accenten een witte kraag Uit: Zwart met lichtblauwe accenten 3e: eigen invulling. Misschien iets met de adelaar als watermerk? Alvast bedankt man. Je bent een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kocaer7 Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Benfica shirts _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 :<_O_ Super bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Magistraal keurgebruik en zeer origineel weer :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Echt ziek hoe je de arend van Benfica erin hebt verwerkt. Klasse man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2014 (bewerkt) Merk: Puma Club: Arsenal Sponsor: Bayt.com (alleen de tekst bayt.com zoasl bwin.com) Thuis: Traditioneel (rood met witte mouwen) Uit: Donkerblauw met rode en witte accenten Third: Wit met bordeauxrode accenten Op het thuisshirt is het kanon verwerkt, op het uitshirt de impact van een kanonslag. 11 augustus 2014 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 De impact van een kanonslag, haha. :-D Origineel! Thuisshirt is ongelooflijk mooi. Champions League is minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 Hallo, ik zou ook graag weer eens een request willen doen: Merk: Nike Club: EVV Echt Sponsor: DSM ( http://www.lgnd.nl/wp-content/uploads/2012/04/DSM_SimplifiedLogo_FullColor.png Kan dat logo helemaal wit op het shirt, dus ook dat icoontje naast de letters?) Thuis: Blauw shirt met een verticale witte baan OF, als dat mogelijk is, zoals dit shirt http://www.voetbaldirect.nl/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/40.19567-u-91_1.jpg (IPV rood/witte blokken, blauw witte blokken) Uit: Wit met blauwe verticale baan Third: Roze met zwarte verticale baan alvast heel erg bedankt! Als het logo van de sponsor niet lukt, of een ander merk fijner is voor de request, kan dat uiteraard ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Op het thuisshirt is het kanon verwerkt, op het uitshirt de impact van een kanonslag. He Izsco, bedankt! Vind de 1e en 2e echt vet, vind de derde wat minder er tussen passen zou je nog een wat 'moderner' shirt zoals het 2e willen maken in het wit met bordeaux rood? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Bohhh Izsco, bedankt! Dit is serieus precies hoe ik ze wilde. Mooi man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2014 [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Jammer dat een shirt minder is als ik gewoon een template volg. Ooit is dat een reden geweest waarom ik er een tijd mee ben gestopt. Ik vind namelijk dat ik ook gewoon templates mag volgen. [MENTION=2009]lolkejan[/MENTION]; Moderner dan het derde shirt krijg je ze niet. Check Nike bijvoorbeeld. Retro is het. En daarbij je volledige request gevolgd ;) ==> Derde shirt aangepast in de post. [MENTION=10842]marcelkeuh[/MENTION]; Graag gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Verwachtingspatroon voor jou is hoger geworden, dat merk ik ook op bij mijzelf. Als je shirt 1 een prachtig kanon er in verwerkt, bij shirt 2 een kanonsslag en bij shirt 3 niks is dat toch een puntje. ;) Ik doelde overigens niet alleen op de template zelf. Daarnaast vond ik de kleurencombinatie (mijn eigen voorkeur) niet zo mooi en ook de kraag zou ik nooit met van die veters (;c) doen. Dat is eigen voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten