vitesarnheim Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Moeite met zelf iets doen? Gewoon deze tut volgen die hier staat.. http://forum.manutd.nl/showthread.php?43108-Tut-Hoe-zet-ik-losse-kits-in-mij-game bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Club: Fimleikafélag Hafnarfjarðar Merk: Adidas Sponsor: http://www.actavis.is/is/default.htm Thuis: Wit met zwarte accenten Uit: Zwart met witte accenten Derde: Eigen keuze, het liefst een felle kleur. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bartlams Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 (bewerkt) Club: Getafe Merk: Umbro Sponsor: Burger King Thuis: rood met witte streep diagonale streep (a là puma) Uit: zwart, met blauw en rood blokmotief 5 augustus 2012 bewerkt door Bartlams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RedViper1990 Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Club: FC Barcelona Merk: Nike Sponsor: Unicef Thuis: Originele kleuren Uit: Zwart met licht-oranje accenten Third: Your choice Ik ben er zeker van dat jij het originele (lelijke) thuisshirt van komend seizoen kan overtreffen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RedViper1990 Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Geweldig! :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Heerlijk weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2012 Update: NEC heeft nieuwe hoofdsponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vitesarnheim Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 kan je misschien een aantal officiele shirts maken? uit het buitenland? (Engeland,Duitsland,Spanje) (misschien dat je er een paar toevallig op je computer hebt staan?) hier een aantal officiele: Club: Manchester City Merk: Umbro Sponsor: Etihad Airways Thuis: Blauw Uit: uit 12-13 Club: Borussia Dortmund Merk: Puma Sponsor: Evonik Thuis: Geel-zwart Uit: uit 12-13 Club: Fortuna Dusseldorf Merk: Puma Sponsor: Otello Thuis: Rood-wit Uit: geel-wit Club: Real Madrid Merk: Adidas Sponsor: Bwin Thuis: Wit-Zwart Uit: Zwart (uit 12-13) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2012 Club: Fimleikafélag Hafnarfjarðar Merk: Adidas Sponsor: http://www.actavis.is/is/default.htm Thuis: Wit met zwarte accenten Uit: Zwart met witte accenten Derde: Eigen keuze, het liefst een felle kleur. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vitesarnheim Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Heb je misschien ook een andere downloadlink bij de Eredivisie kits pack? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2012 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Bedankt voor de kits! Ze zien er weer geweldig uit:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2012 (bewerkt) Club: Chelsea FC Merk: Adidas Sponsor: Samsung Kleur thuis: Blauw, Kleur uit: een donkere kleur Kleur 3e: eigen keuze Bij alle drie mag je zelf doen hoe jij t mooi vind. alvast bedankt! 7 augustus 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Het uitshirt is zeer tof. Verder hele mooie set, misschien hadden witte accenten bij het thuisshirt wat beter gestaan. Desalniettemin, i like Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2012 Het uitshirt is zeer tof. Verder hele mooie set, misschien hadden witte accenten bij het thuisshirt wat beter gestaan. Desalniettemin, i like Thanks, ik heb de witte variant toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2012 Club: FC Barcelona Merk: Nike Sponsor: Unicef Thuis: Originele kleuren Uit: Zwart met licht-oranje accenten Third: Your choice Ik ben er zeker van dat jij het originele (lelijke) thuisshirt van komend seizoen kan overtreffen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 home vind erg nice, maar away vind ik echt te dikke banen. Hou juist meestal wel van je subtiele accenten ipv dit grovere. third is wel weer netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sene10thebest Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Club: Cardiff City Merk: Macron Sponsor: StenaLine Thuis: Blauw met witte accenten Uit: Zwart met rode en Gouden accenten Third: Eigen keus Extra op het derde shirt 'The Pride Of Wales' alvast bedankt RedViper had het te druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2012 Club: Cardiff City Merk: Macron Sponsor: StenaLine Thuis: Blauw met witte accenten Uit: Zwart met rode en Gouden accenten Third: Eigen keus Extra op het derde shirt 'The Pride Of Wales' alvast bedankt RedViper had het te druk Je weet dat met ingang van 2012 de clubkleuren van Cardiff veranderd zijn hè. Was het thuisshirt voorheen altijd blauw, nu is dat rood geworden. Weet niet of dit nog invloed heeft op je request. Tevens hebben ze een nieuw logo. Je ziet ze van oud naar nieuw. Geef maar door welke ik moet gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Club: AS Roma Merk: Kappa Sponsor: Lavazza Thuis: Donkerrood met oranje accenten Uit: Wit met oranje accenten Third: Zwart met oranje accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2012 Club: AS Roma Merk: Kappa Sponsor: Lavazza Thuis: Donkerrood met oranje accenten Uit: Wit met oranje accenten Third: Zwart met oranje accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 :love: Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Hey Izsco zou je voor mijn novelle een groot 3rd Vitesse shirt willen maken? ik weet niet precies welke grote maar hij moet in iedergeval op een poster passen. Het shirt moet van Nike zijn en er hoeft geen sponsor op wel een Europa League teken. Graag het shirt niet in een spoiler zetten want die kan ik vanwege computer problemen niet openen. Hopelijk heb je hier aan genoeg informatie! ;) Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sene10thebest Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Je weet dat met ingang van 2012 de clubkleuren van Cardiff veranderd zijn hè. Was het thuisshirt voorheen altijd blauw, nu is dat rood geworden. Weet niet of dit nog invloed heeft op je request. Tevens hebben ze een nieuw logo. Je ziet ze van oud naar nieuw. Geef maar door welke ik moet gebruiken. Het nieuwe logo en verander het maar van blauw naar \rood sorry wist ik niet bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten