Jezzedw Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Grandioos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 Club: Quick 1888 Sponsor: Aegon Merk: Nike Thuis: Rood - zwart (verticaal gestreept) Uit: Wit met rood-zwarte accenten 3rd: Eigen keuze (Felle kleur) Logo: http://i1213.photobucket.com/albums/cc466/izsco/Logo2copycopy-17.png Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gv10 Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Thanks. Deze kits zijn uiteraard weer meesterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasW Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Die van Celta de Vigo! Wauww! Alle 3 gewoon zo baas. En dat 3e tenue van Quick, nieuwe barca uit:P. Kun je die proberen na te maken, die nieuwe van Barca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bappie Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Hey Izsco, bedankt man weer super vette kits!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jop789 Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Sorry voor late reactie, maar wth wat een kits van Anderlecht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik wil graag nieuwe shirts van Manchester City, maar nu als shirtsponsor Adidas ipv Umbro. Sponsor mag zelfde zijn. Thuis: Zelfde kleuren Uit: Zwart Derde: Roze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Club: Australië Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Geheel geel met alleen op de kraag een beetje groen. Wel allemaal de soorten groen en geel, die Australië altijd heeft gebruikt. Uit: Rood als basiskleur en dan een witte, redelijk brede lijn, die golvend door het rood heengaat. Third: Hoeft niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2012 Had even niet gezien dat je een weekje weg was maar zou je hier nog eens naar willen kijken? Alvast bedankt Team: FC utrecht Merk: Hummel Sponsor: Fly Emirates Thuis: vergelijkbaar met huidige stijl ( kappa 2011/2012 shirts) Uit: Eigen inspiratie Third: eigen inspiratie Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2012 Club: Fiorentina Sponsor: http://www.drukkerij-lortye.nl/images/Logo's%20leveranciers%20NEW/unicef_logo.jpg Merk: Nike Thuis: Paars met witte accenten, barst je eigen creativiteit los! Uit: hoofdkleur = Roze met zwarte accenten, barst je eigen creativiteit los! 3rd: Blauw met witte accenten, barst je eigen creativiteit los! Logo: Als het kan, kun je ook een nieuw logo van Fiorentina maken? Mijn game met Sant Andreu heb ik tot 2042/2043 volgehouden met jouw shirtjes, nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging met hopelijk weer shirtjes van je! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Hoe krijg je het weer voor elkaar zo'n uitshirt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Schitterend die van OHL, Reuzebedankt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas_J Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Geweldige kits van Fiorentina!!, ontzettend bedankt voor het maken. Je bent echt een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Wat een sick uitshirt. Heeft Nike al eens contact met je opgenomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Niemand gaat ooit dit niveau meer halen. Wat een kits zeg! _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasW Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Die van Fiorentina zijn echt schandalig mooi. Vooral dat uitshirt:o. Wil die wel eens in het echt zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik wil graag nieuwe shirts van Manchester City, maar nu als shirtsponsor Adidas ipv Umbro. Sponsor mag zelfde zijn. Thuis: Zelfde kleuren Uit: Zwart Derde: Roze >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Izsco _O_ Altijd als er iets van roze is zijn de kits _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Team: Stjarnan Garðabær Klik voor logo. Sponsor: Icelandair Klik voor logo. Merk: Nike Thuis: Graag dit shirt, maar dan in het blauw van Stjarnan. Uit: Dit shirt s.v.p., alleen dan natuurlijk met de correcte logo's en in het wit. Bij voorbaat dank voor de prachtige shirts, want ik weet dat ze prachtig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DenSimoen Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 3de shirt is heel mooi! Enige minpuntje, het clublogo komt er niet zo goed uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 (bewerkt) Geweldig! 29 mei 2012 bewerkt door 'Jochem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2012 Club: Australië Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Geheel geel met alleen op de kraag een beetje groen. Wel allemaal de soorten groen en geel, die Australië altijd heeft gebruikt. Uit: Rood als basiskleur en dan een witte, redelijk brede lijn, die golvend door het rood heengaat. Third: Hoeft niet. >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Wajoo, wonderschoon, nedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Dat uitshirt is echt ongelofelijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasW Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Maak je die lijn helemaal zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten