Fantasy Geplaatst 4 oktober 2008 Share Geplaatst 4 oktober 2008 Ik ga een nieuwe game maken, maar weet nog niet met welke club. AZ, of word het een andere.. ik ben er nog niet helemaal uit. Toch denk ik met AZ te gaan beginnen, dus vraag ik jouw weer om mooie kits te maken. Die er in je openingspost staan vind ik niet zo mooi, en ik ben geen fan van Björn Borg als sponsor (ookal heet ik zelf Björn). Request: AZ Alkmaar Thuis: Rood (met witte streepjes, net zoals bij Lazio Roma ^^) Uit: Blauw (met witte streepjes, net zoals bij Lazio Roma ^^) Style: Freestyle Sponsor: 1. Corus zwart 2. Corus rood Merk: - Geen voorkeur Logo: AZ Alkmaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ibelin Geplaatst 4 oktober 2008 Share Geplaatst 4 oktober 2008 Zet de afbeelding in photoshop en sla hem dan op als PNG;) Ik heb geen photoshop meer:< dus als iemand anders het wil doen graag 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.w.c. Geplaatst 4 oktober 2008 Share Geplaatst 4 oktober 2008 niet meer?? edit: oh w8 je had cker een try-out versie, of hoe dat ook heet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2008 Ik ga een nieuwe game maken, maar weet nog niet met welke club. AZ, of word het een andere.. ik ben er nog niet helemaal uit. Toch denk ik met AZ te gaan beginnen, dus vraag ik jouw weer om mooie kits te maken. Die er in je openingspost staan vind ik niet zo mooi, en ik ben geen fan van Björn Borg als sponsor (ookal heet ik zelf Björn). En dan lazio roma uit of thuis? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 oktober 2008 Share Geplaatst 4 oktober 2008 Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, doe maar gewoon freestyle :thumb: Je maakt er toch altijd weer een geweldig kunstwerk van, doe je best ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2008 Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, doe maar gewoon freestyle :thumb: Je maakt er toch altijd weer een geweldig kunstwerk van, doe je best ;) Hier is dan het resultaat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober 2008 Share Geplaatst 5 oktober 2008 Bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fc bergkampie Geplaatst 5 oktober 2008 Share Geplaatst 5 oktober 2008 Vooral uit vind ik erg mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barthozz Geplaatst 5 oktober 2008 Share Geplaatst 5 oktober 2008 ziet er weer zo als normaal top uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Plaatste deze request ook in het betreffende request topic maar plaats hem ook bij jou: Een request voor mijn novelle... Benfica speelt een nieuw seizoen en dus ook nieuwe shirts! Dit zijn de originele, ik zou graag ongeveer dezelfde kleuren hebben maar ander merk en andere sponsor. HOME AWAY De 3de shirt is jullie vrije wil!! [spoiler=Sponsor] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 Plaatste deze request ook in het betreffende request topic maar plaats hem ook bij jou: Een request voor mijn novelle... Benfica speelt een nieuw seizoen en dus ook nieuwe shirts! Dit zijn de originele, ik zou graag ongeveer dezelfde kleuren hebben maar ander merk en andere sponsor. HOME AWAY De 3de shirt is jullie vrije wil!! [spoiler=Sponsor] [spoiler=Benfica Groot] Misschien handig voor je novelle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 AD Cuenta (Request voor meneer_Coach) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Heel mooi! Ik zou graag een variatie willen zien van het alpha romeo shirt van ac milan van jou. Maar dan voor AD Ceuta! Ben ik al vervelend? peace! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 Welke van de zoveel shirtjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Welke van de zoveel shirtjes? oja, zie nu pas dat ze allemaal van alpha romeo zijn. Die witte bedoel ik, met bij de schouders en de linker arm in het rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 oja, zie nu pas dat ze allemaal van alpha romeo zijn. Die witte bedoel ik, met bij de schouders en de linker arm in het rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 veel mooier! alleen pepsi vin ik lelijk hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 veel mooier! alleen pepsi vin ik lelijk hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 [spoiler=AD Cuenta] PRACHTIG!!! We've got a winner!:clap: Heb je zin om nog een uit en third shirt te maken?:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 Zie hier: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
»Melvin« Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Vind het echt een heerlijk shirtje_O_;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Geweldige shirts. _O_ En ik heb nog weer een requestje :oops: Request: Manchester City Thuis: Blauw (met witte streepjes) Uit: Wit (met een beetje blauw) Style: Freestyle Sponsor: Google Merk: - Geen voorkeur Logo: Manchester City Logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Zie hier: Prachtig! Echt heel mooi! Ik vind alleen in derde shirt het grijs niet mooi. Ik ben niet snel tevreden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2008 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer Coach Geplaatst 6 oktober 2008 Share Geplaatst 6 oktober 2008 Nu ben je absoluut officieel erkend kitmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten