jokerstars Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 mooi nagemaakt Manuel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 De kleur is volgens mij is donkerder, en de Adidas strepen zijn donkerblauw, bij jou nu volgens mij zwart? http://lockerz.com/s/98116909 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 3 sterren :) ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 A'damse bluf jij kent het Ahmet ook al woon je in Enschede Ik doe trouwens vrolijk mee hoor AFCA 4ever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 @ Rubenajax De strepen zijn van het zwart af naar blauw. Dus deze zijn donkerblauw. Ik dacht dat de kleur eerder nog feller moest zijn, maar dat wordt hem ook niet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 3 sterren bij Ajax! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Die van Ajax is echt mooi nagemaakt! Alleen misschien beter 2 sterren kunnen erop zetten?:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 En je dan afvragen waarom de rest van Nederland in de broek zeikt van het lachen als ze wéér geen kampioen worden.. :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Sick! Zo zie je ze pas goed. Beter dan die domme amateuristische plaatjes op de NEC site :) Thanks man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 3 sterren :) ? 3 sterren bij Ajax! _O_ Die van Ajax is echt mooi nagemaakt! Alleen misschien beter 2 sterren kunnen erop zetten?:) En je dan afvragen waarom de rest van Nederland in de broek zeikt van het lachen als ze wéér geen kampioen worden.. :roll: Wat een drukte allemaal om een paar sterren. En dan te bedenken dat ik me het niet eens had gerealiseerd. Ik had gewoon de logo's overgenomen van een eerdere request. Ik heb de kits met 2-sterren ook toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Wacht eerst maar eens af, die 3e is er nog niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Stijl: ss'11 Club: Liverpool Sponsor: McDonalds Merk: Adidas Thuis: Rood Uit: Laat ik je vrij in, wel het liefst iets donkers (zwart/donkerblauw ofzo). Maak er wat moois van Third: Wit met gouden accenten Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Knap shirt. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Stijl: ss'11 Club: Liverpool Sponsor: McDonalds Merk: Adidas Thuis: Rood Uit: Laat ik je vrij in, wel het liefst iets donkers (zwart/donkerblauw ofzo). Maak er wat moois van Third: Wit met gouden accenten Alvast bedankt :) Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 3e kit van Liverpool = _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Heerenveen = volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Jazeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Heerlijk die Liverpool kits, thanks! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurjan. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Stijl: SS'09-11 Club: Leicester City Merk: Nike Sponsor: laat ik je vrij in. Thuis: blauw. Uit: Wit met blauwe accenten Third: Zwart Extra: Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Football1901 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Stijl: SS'09-11 Club: HHC Hardenberg Merk: Zelf weten Sponsor: Univé Thuis: Oranje Uit: Zwart (met witte accenten) Third: Eigen creatie ;) Dankjewel alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Rune, heb jij misschien het huidige logo van Almere City? in Shiny versie, want nu heb ik nog het oude logo. Graag het grote, kleine en bg logo. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Rune, heb jij misschien het huidige logo van Almere City? in Shiny versie, want nu heb ik nog het oude logo. Graag het grote, kleine en bg logo. Alvast bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Stijl: SS'09-11 Club: Leicester City Merk: Nike Sponsor: laat ik je vrij in. Thuis: blauw. Uit: Wit met blauwe accenten Third: Zwart Extra: Alvast bedankt :) Heb geduld als je een request plaatst. Stijl: SS'09-11 Club: HHC Hardenberg Merk: Zelf weten Sponsor: Univé Thuis: Oranje Uit: Zwart (met witte accenten) Third: Eigen creatie ;) Dankjewel alvast! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Zoals altijd zijn je kits weer geweldig en waarschijnlijk beter dan dat iemand anders ze zou maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten