Ronny Geplaatst 27 september 2008 Share Geplaatst 27 september 2008 Zou je voor mij FC Groningen shirts kunnen maken? Thuis: Groen / Wit Style: Strepen, hoeveelheid maakt niet uit als het maar mooi is! :) (Vast wel) Uit: Zwart met Limegroen accent. Style: Freestyle Sponsor: Telford Merk: Nike/Adidas Logo: FC Groningen Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 27 september 2008 Share Geplaatst 27 september 2008 Ik heb ook weer een aanvraag voor je :p Club: Greuther Fürth Logo: KLIK De shirts zou ik graag weer in deze stijl zien: KLIK Sponsor: Fly Emirates (net als bij arsenal) Thuisshirt: Hoofdgedeelte wit, strepen groen (uit het logo) Uitshirt: Hoofdgedeelte zwart, strepen groen (uit het logo) Third: Mag je zelf verzinnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 september 2008 Auteur Share Geplaatst 27 september 2008 Ik kan me voorstellen als je gek van me word hoor haha, ik heb er zef iig regelmatig last van, dat ik gek word van mezelf, maarja. Wat als je die barona logo's echt op de schouder zelf zet, zegmaar paralel aan de adidas strepen zonder dat t scheef loopt? Dat ziet er denk ik beter uit, heb net ff de fotos ernaast gehouden en het sponsorlogo staat daar iets rechter, meer paralel aan de strepen zegmaar. E datzelfe dan bij het Urheilulehti logo aan de andere kant. Dat ze zegmaar precies op dezelfde plek staan allebei. Voor het stadium en barona logo kun je het beste deze foto als voorbeeld gebruiken. het barona logo is wel in een andere kleur en op de andere sponsors moet je niet letten, die zijn allemaal verander maar de plekken van die twee logo's zijn wel goed daar. Sorry als mijn eerste uitleg fout was. Ze veranderen bij HJK echt elke maand wat aan hun shirts, gekken. Oh ik zie net dat je het HJK logo anders hebt gezet op die laatste shirts, dat meot echt in de witte baan, dus wat dichter bij het midden. Logo's van urheili lethi en barona staan op het uitshirt zo omdat ze anders over de blauwe lijn heen gaan! Denk dat het zo echt wel goed is hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cedrick Geplaatst 27 september 2008 Share Geplaatst 27 september 2008 Geweldig, je bent echt de koning! Het is geen eenvoudige kit dus echt top dat het gelukt is, dit is het helemaal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spar Geplaatst 27 september 2008 Share Geplaatst 27 september 2008 zou je deze kunnen maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 september 2008 Auteur Share Geplaatst 27 september 2008 Zou je voor mij FC Groningen shirts kunnen maken? Thuis: Groen / Wit Style: Strepen, hoeveelheid maakt niet uit als het maar mooi is! :) (Vast wel) Uit: Zwart met Limegroen accent. Style: Freestyle Sponsor: Telford Merk: Nike/Adidas Logo: FC Groningen Heel erg bedankt! Zoiets Ronny? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 september 2008 Auteur Share Geplaatst 27 september 2008 [spoiler=Voorbeeld] Zou je ze kunnen namaken? Ongeveer hetzelfde; niet precies. Beetje freestyle mag :thumb: Ik heb ook weer een aanvraag voor je :p Club: Greuther Fürth Logo: KLIK De shirts zou ik graag weer in deze stijl zien: KLIK Sponsor: Fly Emirates (net als bij arsenal) Thuisshirt: Hoofdgedeelte wit, strepen groen (uit het logo) Uitshirt: Hoofdgedeelte zwart, strepen groen (uit het logo) Third: Mag je zelf verzinnen zou je deze kunnen maken? Al deze shirtjes hoop ik morgen te maken!! Voor nu: Slaap zacht ;) Of stap ze :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronny Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Zoiets Ronny? Ja! ze zijn erg mooi bedankt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 ijzerman; ik heb mijn request even duidelijker met richtpunten gemaakt. Club: Clube Desportivo Pinhalnovense Merk: Geen voorkeur Thuis/Uit/Third: Thuis: Wit met blauwe verticale strepen. Uit: Blauw, met een beetje lichtblauw. Third: - Geen Logo(eventueel een screen): Logo Pinhalnovense Sponsor(eventueel een screen): BES Eventuele kleuren: Blauw - Wit :oops: Ik had 'm ook bij Stanley aangevraagd, is niet erg toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.w.c. Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 ijzerman; ik heb mijn request even duidelijker met richtpunten gemaakt. Club: Clube Desportivo Pinhalnovense Merk: Geen voorkeur Thuis/Uit/Third: Thuis: Wit met blauwe verticale strepen. Uit: Blauw, met een beetje lichtblauw. Third: - Geen Logo(eventueel een screen): Logo Pinhalnovense Sponsor(eventueel een screen): BES Eventuele kleuren: Blauw - Wit :oops: Ik had 'm ook bij Stanley aangevraagd, is niet erg toch? Je hebt hem ook al bij StanleyW gerequest. EDIT: Oh sorry, heb je er al onderin gezet, zag die kleine lettertjes niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Ja, ik ben van ijzerman gewent goede kits te zien. Dus van hem weet ik gewoon zeker dat het wat moois wordt. Stanley is nog nieuw hier in het maken van kits, al weet ik niet hoelang hij het al doet zonder hier te posten. Zodoende vroeg ik bij allebei :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 september 2008 Auteur Share Geplaatst 28 september 2008 ijzerman; ik heb mijn request even duidelijker met richtpunten gemaakt. Club: Clube Desportivo Pinhalnovense Merk: Geen voorkeur Thuis/Uit/Third: Thuis: Wit met blauwe verticale strepen. Uit: Blauw, met een beetje lichtblauw. Third: - Geen Logo(eventueel een screen): Logo Pinhalnovense Sponsor(eventueel een screen): BES Eventuele kleuren: Blauw - Wit :oops: Ik had 'm ook bij Stanley aangevraagd, is niet erg toch? Nee, waarom! Je gunt anderen ook wat. Beetje raar dat anderen daar over gaan zeuren als ze er niets mee te maken hebben, maar goed dat volledig terzijde! Hier zijn je kits: [spoiler=Clube Desportivo Pinhalnovense Groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Onwijs bedankt _O_ Supervet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.w.c. Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Ik heb nergens over gezeurd ;) mooie kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Club: FC Levadia Merk: Maakt niet uit Sponsor: http://www.air-valid.com/img/compagnies/Estonian_Air_newlogo.JPG Logo: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/a/aa/FC_Levadia_Tallinnin_logo.svg/502px-FC_Levadia_Tallinnin_logo.svg.png Kleuren: Thuis: Wit/Groen Uit: Groen/Wit Third: Fantasy Het liefst een niet te drukke kit, leef je verder uit. Bvd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 september 2008 Auteur Share Geplaatst 28 september 2008 zou je deze kunnen maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Vergeet je mijn request niet :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 september 2008 Auteur Share Geplaatst 28 september 2008 Ik heb ook weer een aanvraag voor je :p Club: Greuther Fürth Logo: KLIK De shirts zou ik graag weer in deze stijl zien: KLIK Sponsor: Fly Emirates (net als bij arsenal) Thuisshirt: Hoofdgedeelte wit, strepen groen (uit het logo) Uitshirt: Hoofdgedeelte zwart, strepen groen (uit het logo) Third: Mag je zelf verzinnen Nee dus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.w.c. Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Alledrie heel mooi vind ik! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Zie zien er supervet uit _O_ Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 september 2008 Auteur Share Geplaatst 28 september 2008 Club: FC Levadia Merk: Maakt niet uit Sponsor: http://www.air-valid.com/img/compagnies/Estonian_Air_newlogo.JPG Logo: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/a/aa/FC_Levadia_Tallinnin_logo.svg/502px-FC_Levadia_Tallinnin_logo.svg.png Kleuren: Thuis: Wit/Groen Uit: Groen/Wit Third: Fantasy Het liefst een niet te drukke kit, leef je verder uit. Bvd. Zoiets maar doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Ja is mooi. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micheltheking Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 waar is het adidas logo bij die groene kit de 3e die zie ik helemaal niet zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronny Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Je maakt echt onwijs mooie kits! Is het erg dat ik Groningen kits ook bij iemand anders heb aangevraagd om te kijken wat hij ervan maakt? Gebruik overigens wel jouwe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micheltheking Geplaatst 28 september 2008 Share Geplaatst 28 september 2008 Ik vind die andere 3 mooier die van j.w.c. van grongingen. Maar ik weet niet hoe jij dat ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten