Davey Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Kan je voor mij ook nog een kitback maken _O_: Club: Manchester United (Thuisshirt) Naam: DB2707 Nummer: 7 Style: Replica (dat is degene in jouw avatar toch) Alvast bedankt! :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 Club: Kingston Fc Klik Style: Keuze is aan jou. Merk: nike Sponsor: Klik Thuis tenue: Wit met blauwe accenten Uit tenue: Zwart met blauwe accenten 3e Tenue: Blauw met goude accenten Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Bedankt voor de kits! Ze zijn écht heel mooi geworden! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 http://img26.imageshack.us/img26/9458/kitsf.png Club: FC Porto Style: SS'08 Merk: - Geen voorkeur Sponsor: BWIN Thuis tenue: Blauw met witte verticale strepen (zoals deze vorm.) Uit tenue: Lichtblauw met een donkerblauwe/witte verticale streep links (zoals deze vorm.) 3e Tenue: Oranje met een andere kleur verticale streep links (zoals deze vorm.) Rune, zou je voor mij deze kits kunnen maken? _O_ Zoals in die ene link in het begin van dit bericht. Dus een grote vanaf de voorkant en een iets kleinere vanaf de achterkant. Thanx, Bjørn. Kan je voor mij ook nog een kitback maken : Club: Manchester United (Thuisshirt) Naam: DB2707 Nummer: 7 Style: Replica (dat is degene in jouw avatar toch) Alvast bedankt! Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hey, Ik gebruik die van Pro Evolution Soccer 2008. Zoeken op club met daarachter GDB. Verder zijn hier je kits: Avatar: Bedankt! Ik vroeg het me af aangezien niet alle lettertype's er bij zaten. Bijv. bij SC Heerenveen heb je een geheel wit vlak ipv. de letters en cijfers? Heb jij dat ook? Zou je anders ook nog één kitback van Heerenveen willen maken voor me met M. de Vries 37? Alvast bedankt man, heldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 april 2009 Auteur Share Geplaatst 16 april 2009 FC Porto voorkant toegevoegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 april 2009 Auteur Share Geplaatst 17 april 2009 Bedankt! Ik vroeg het me af aangezien niet alle lettertype's er bij zaten. Bijv. bij SC Heerenveen heb je een geheel wit vlak ipv. de letters en cijfers? Heb jij dat ook? Zou je anders ook nog één kitback van Heerenveen willen maken voor me met M. de Vries 37? Alvast bedankt man, heldje. Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 aan meine ben je zeker nog niet begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 april 2009 Auteur Share Geplaatst 17 april 2009 Staat er ook op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Ben wel weer eens toe aan een nieuwe avatar dus zou je voor mij een nieuwe kit-back kunnen maken? Club: L'pool , Thuis shirt Naam: Bootsma Nummer: 14 thanks Rune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 april 2009 Auteur Share Geplaatst 17 april 2009 Ben wel weer eens toe aan een nieuwe avatar dus zou je voor mij een nieuwe kit-back kunnen maken? Club: L'pool , Thuis shirt Naam: Bootsma Nummer: 14 thanks Rune Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Staat er ook op! ah ik heb erover heen gelezen Hij is heel mooi _O_ waarom zet je er eigenlijk ook altijd een grote op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Hey Izsco ;) Eindelijk ga ik van je kwaliteiten gebruik maken. Kan jij voor mij Østsiden shirtjes maken? Thuisshirt: http://webhotel.enkelweb.no/ossia/default.asp?ArtID=7179 Uitshirt: de kleuren rood en wit precies andersom Derde shirt: http://webhotel.enkelweb.no/ossia/default.asp?ArtID=7174 alvast heel erg bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Ze zijn top, maar sjek je pm even ;) Die met rugnummers iets kleiner aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Thanks Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 april 2009 Auteur Share Geplaatst 17 april 2009 http://img26.imageshack.us/img26/9458/kitsf.png Club: sc Heerenveen Style: SS'08 Merk: - Geen voorkeur Sponsor: Univé Thuis tenue: Blauw met witte verticale strepen (zoals deze vorm.) + met Pompeblêden aub. Uit tenue: Lichtblauw met een oranje verticale streep links (zoals deze vorm.) 3e Tenue: Oranje met een andere kleur verticale streep links (zoals deze vorm.) Rune, zou je voor mij deze kits kunnen maken? _O_ Zoals in die ene link in het begin van dit bericht. Dus een grote vanaf de voorkant en een iets kleinere vanaf de achterkant. Thanx, Bjørn. :D ohja; spelersnamen en rugnummers nog vergeten Thuis; Pérez #20 Uit; Roorda #9 Third; Pranjic #10 De kits heeft Palacio zelf kleiner gemaakt... Hier zijn ze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Thanks Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 april 2009 Auteur Share Geplaatst 17 april 2009 Hey Izsco ;) Eindelijk ga ik van je kwaliteiten gebruik maken. Kan jij voor mij Østsiden shirtjes maken? Thuisshirt: http://webhotel.enkelweb.no/ossia/default.asp?ArtID=7179 Uitshirt: de kleuren rood en wit precies andersom Derde shirt: http://webhotel.enkelweb.no/ossia/default.asp?ArtID=7174 alvast heel erg bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 gewoon iets kleiner maken en er tussen plakken ;) en dan mooi in de site. heel simpel en heb je niet eens perse ps voor nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Geweldig, helemaal super, 1000 maal dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 kan je misschien die link sturen van de gdb van ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 april 2009 Auteur Share Geplaatst 18 april 2009 kan je misschien die link sturen van de gdb van ajax? Link voor heel veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Link voor heel veel bedankt man hoe vindt je trouwens me barca kitback gelukt (avatar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 He Izsco zou je deze voor me willen maken? Club: Frankfurt Style: eigen keus Merk: Puma Sponsor: Eigen keus Thuis tenue: Rood/Wit Uit tenue: zwart/wit/rood 3e Tenue: Roze Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten