Geplaatst 25 februari 200817 jr. Ik heb wel eens gehad dat een speler boos werd als je meer vroeg dan dat er werd geboden. Maar ik zou idd wel wat meer vragen. klopt.. ik denk ook dat hij boos gaat worden.. maarja hij is té goed En dat allemaal dankzij mijn Piet de Visser:banana::clap:
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Ik presteer zo goed.. en heb zoveel talenten gescout.. dat Ã*édereen mijn spelers wil... nu een bod op Guilherme: 1,9miljoen + 5,5 over 24 maanden+ 20% doorverkoop... gewoon weer absurd veel geld vragen?
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Tja als hij belangrijk is zou ik meer vragen. Welke guilherme is het eigenlijk: de spits of de linksback??
Geplaatst 25 februari 200817 jr. linksback! ;) (Piet dé visser_O_ :D ) Nog een vraag.. Contract van de koef loopt af... hij had contract van 1,2 miljoen per jaar.. nu vraagt hij 2,1 .. Go Or No GO? (hij loopt Btw 1 op 1!) maar hijs wel 30
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Verlengen en dan gelijk verkopen. Hij word oud en dan kan je steeds minder geld ervoor krijgen.
Geplaatst 25 februari 200817 jr. zijn contract loopt nog 6 maand ;) dus dan verleng ik n�*ét en btw ik kan er 4 mil voor krijgen.. en welke veel scorende spits krijg ik dar voor terug? EDIT: Transferperiode!:< dus wat moet ik doen?
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Miguel Veloso in de winterstopvoor 33 miljoen naar Man Utd halen? Wil hem omtrainen naar rechtsback (heeft ie zeker de stats voor), en heeft iemand anders een suggestie voor een Britse rechtsback? Micah Richards is te duur.
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Dani Alves is wel goede (wel standaard) maar is ook niet heel erg goedkoop. Ik ben nu 2 jaar Barcelona (2 titels, 2 bekers, 2 CL's) en wordt nu gevraagd door argentinie om hun land ook te managen. Ik zit er erg over te twijfelen, moet ik gaan of niet volgens jullie?
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Miguel Veloso in de winterstopvoor 33 miljoen naar Man Utd halen? Wil hem omtrainen naar rechtsback (heeft ie zeker de stats voor), en heeft iemand anders een suggestie voor een Britse rechtsback? Micah Richards is te duur. No Go britse rechtsbacks: Onuoha,Shaleum Logan.
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Dani Alves is wel goede (wel standaard) maar is ook niet heel erg goedkoop. Ik ben nu 2 jaar Barcelona (2 titels, 2 bekers, 2 CL's) en wordt nu gevraagd door argentinie om hun land ook te managen. Ik zit er erg over te twijfelen, moet ik gaan of niet volgens jullie? Ik heb dat 1 of 2 x gedaan, een land en een team managen tegelijk, maar ik verwaarloosde dat land dan altijd, dus persoonlijk zou ik het niet doen.
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Mijn beloofde screentje van koef.. (niet zeuren... ff snel in elkaar geflanst :D) [spoiler=Koef] oeps.. nouja zal even uitleggen... eerste getal: wedstrijden.. 2e : Goals 3e : MOTM 4e: Passes 5e: Tackles 6e: Dribbels 7e: Verhouding schoten op doel 8e: Gemiddelde Het gaat natuurlijk om de goals xD
Geplaatst 25 februari 200817 jr. Colocini voor 12 miljoen laten gaan? hij is redelijk ontevreden:( nu 1 voor 16,8 gehad.. moest haast wel accepteren :(
Geplaatst 25 februari 200817 jr. ook die van 17? ... nu al weer een van 18 gehad met 30% doorverkoop xD verkocht... wie weet een vervanger?
Geplaatst 26 februari 200817 jr. No Go voor maicon, vind maar eens een betere rechtsback voor 30 mil ps. Het was zeker een bod van chelsea? Dat boden ze bij mij ook.
Geplaatst 26 februari 200817 jr. No Go voor maicon, vind maar eens een betere rechtsback voor 30 mil ps. Het was zeker een bod van chelsea? Dat boden ze bij mij ook. Er zijn genoeg rechtsbacks die Maicon kunnen overklassen, je moet gewoon goed scouten... Rafinha (Schalke) en Gonzalo Castro van Leverkusen worden steengoed... Lahm is dan voor 30 mil niet haalbaar :p
Geplaatst 26 februari 200817 jr. Er zijn genoeg rechtsbacks die Maicon kunnen overklassen, je moet gewoon goed scouten... Rafinha (Schalke) en Gonzalo Castro van Leverkusen, weet zijn naam niet meer, worden steengoed... Lahm is dan voor 30 mil niet haalbaar :p Gewoon Maicon houden!!