Nielson Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 nog nooit van dit spel gehoord maar het ziet er wel gaaf uit misschien wel wat centjes waard!! Nog nooit gehoord van counterstrike? wotdafok lol. Anyway ik speel al vrij lang geen 1.6 meer, css helemaal niet want dat is gewoon gay. sof2 ftw! ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Nog mensen die zin hebben om vanavond te pwne? Hoelaat wil je doen? voeg me anders ff toe op msn.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Ik kan je ook op steam toevoegen. De mijne is tijnbroek. Ik zie je steam staan op de vorige bladzijde, ik voeg hem wel ff toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Nog nooit gehoord van counterstrike? wotdafok lol. Anyway ik speel al vrij lang geen 1.6 meer, css helemaal niet want dat is gewoon gay. sof2 ftw! ;d Gay? :cab: Waarom dan? En wie is Hybris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielson Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Mjah als je hitboxen van 1.6 gewend bent, wallbangen, sprayen etc, alles is anders op css, dusja dat vind ik best wel gay hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Hybris=tijnbroek. Vanavond wat samengespeeld. IN een campserver. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Klopt, iedereen was aan het spawncampen. En simon ik ben Hybris :p Had je nog even gesproken op steam. Maarja, in de turkse server waar ik daarna met Villa in ging werd ik dik gepwnd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Vind je het gek,, die Turken in Turkije spelen deze spel 24/7 in een internetcafé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Nee, eigenlijk zijn ze bijna allemaal uit Duitsland. ;e Maar tijnbroek ik was zo goed ingekomen dat ik de geluid van steam niet had gehoord.:cab: Dat je het weet: Nuke is mijn map, turkeye als ct ben ik ook een killer :) Edit: Ik krijg heel vaak dit bericht en dan wordt de spel automatisch afgesloten. :cab: Iemand ervaringen, of weet wat ik moet doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Villa heb je hem legaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Vind je het gek,, die Turken in Turkije spelen deze spel 24/7 in een internetcafé. Hebben ze daar thuis geen computers? Of is het voor de gezelligheid? @villa, nooit last van gehad. Misschien opnieuw installeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Edit: Ik krijg heel vaak dit bericht en dan wordt de spel automatisch afgesloten. :cab: Iemand ervaringen, of weet wat ik moet doen? Pff ja heb ik ook nog gehad.. is ingewikkelde shit, heeft te maken met de 'refresh rate' (vernieuwingsfrequentie) van je beeldscherm.. De vernieuwingsfrequentie van het beeldscherm wijzigen 1. Klik achtereenvolgens op Start, Configuratiescherm, Vormgeving en thema's en klik op Beeldscherm. U kunt ook met de rechtermuisknop op het bureaublad klikken en vervolgens klikken op Eigenschappen. 2. Open het tabblad Instellingen en klik op Geavanceerd. 3. Open het tabblad Beeldscherm en selecteer de gewenste vernieuwingsfrequentie. Opmerking • De standaardinstelling voor de vernieuwingsfrequentie is 60 Hertz (HZ). Het is echter mogelijk dat uw beeldscherm een hogere waarde ondersteunt. Raadpleeg de documentatie van de fabrikant voor informatie over de instellingen die uw beeldscherm ondersteunt. • Als u een hogere vernieuwingsfrequentie gebruikt, kunt u de flikkersnelheid van het beeldscherm verminderen. Als u echter een te hoge vernieuwingsfrequentie voor het beeldscherm opgeeft, is het mogelijk dat het onbruikbaar wordt en dat de hardware wordt beschadigd. • Het wijzigen van de vernieuwingsfrequentie heeft invloed op alle gebruikers die zich aanmelden bij de computer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 @GencFb; ja @Simon; bedankt, maar op hoeveel moet ik hem zetten? Zie hier 60,70, 72, 75, en ja hij stond hier ook op 60. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Ik en Stefan ownen, wanna beat us, call me.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 20 juli 2008 Share Geplaatst 20 juli 2008 Yeah, we raken echt lekker op elkaar ingespeeld. Net even mid-skillat mensjes ingemaakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 Ik wil wel een keer, maar ben ook maar een doorsnee CS'er :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 Nog lager dan dat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 Simon wel 1.6 he, gaan we wel op mijn server als die online is :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 Oh, ik heb enkel Source, jammer dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 Zelfde geldt ook hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2008 Share Geplaatst 22 juli 2008 Omg. Ik dacht lekker met heel MU op Stefan zijn server, heeft iedereen CSS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Zijn er nog mensen die dit spelen? Ben weer 2 weekjes geleden gaan spelen :)(CS:S) Steam = nl_se7en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Speel bijna alleen nog maar voetbalserver, als ik al speel (CSS), alleen lijkt wel alsof ik met de dag slechter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coldplay Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Speelde altijd met gozers uit mijn buurt van 12 jaar. Ze bakten er totaal niks van ;c. Ik ben ook niet de beste maar de lol was er wel af met al m'n huge scores tegen die noobjes ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Ik speel zo af en toe nog wel 1.6 ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten