RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Ik kan vanavond ook wel, en Jurgen zei gister dat ie ook wel kon vanavond.. maar uhm, spelen jullie tegen elkaar, of op een public server? Kheb 1x 2vs2 gespeeld met Jurgen tegen een konijn en nog iemand, was via hamachi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Vanavond kan ik niet maar morgen wel ofzo. M'n steam is tijnbroek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Misschien kan ik wel een server regelen voor 2 tegen 2 ofzo. Wie doen er met? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Ik wil wel meedoen,, mits het CS Source is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Ik doe ook mee. (CSS idd) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Welke server? naam? map? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Het is CSS idd, server moet ik nog regelen ;) weet nog niet of 't lukt.. anders maar pub denk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Kheb 1x 2vs2 gespeeld met Jurgen tegen een konijn en nog iemand, was via hamachi. Konijn ben ik waarschijnlijk :mrgy: Jurgen ik doe ook mee ;) Steam doet 't wel niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Nu wel weer.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Nu wel weer.. :) Ja oke ik heb Steam wel aan, maar kan niet bij Vriendin kijken.. "Steam heeft routineonderhoud" oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Ik doe ook mee. (CSS idd) Kom eens op steam dan.. Ik wil wel meedoen,, mits het CS Source is.. En jij ook.. wat is jouw steam naam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Ja oke ik heb Steam wel aan, maar kan niet bij Vriendin kijken.. "Steam heeft routineonderhoud" oid Heb jij je vriendin op steam? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Steam??? ;e Je bedoelt gewoon je naam die je bij options kan veranderen?? :D UmmY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Je inlognaam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Heb jij je vriendin op steam? ;e Tiepfout he ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Je inlognaam,, waar...? Ik open gewoon CSS, druk op search server e begin te spelen.....heb geen inlognaam ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Tiepfout he ;e Tiepfaut* Heb jij het spel weleens gekocht? ;e @Genc FB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Nooit :-D Maar ik kan wel online ;e Hebben jullie het spel via Steam gekocht,, dus via Internet.? Ik denk al wtf is Steam ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Nee maar voor CSS ben je Steam nodig om het te installeren, anders kán je het gewoon niet installeren. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Nooit :-D Maar ik kan wel online ;e Hebben jullie het spel via Steam gekocht,, dus via Internet.? Ik denk al wtf is Steam ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Steam naam is cemellii. Nu maar ns afspreken wanneer ik jullie bekogel? (a) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2008 Share Geplaatst 18 juli 2008 Je bekogelt me wel maar ik boem je zo door je hoofd. ;c;e We hebben vanavond ff gespeeld, Genc was er alleen niet bij, hij reageerde ook later niet meer. Maar kheb Jurgen en Konijn wel ff kapot geowned. (;e) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Nog mensen die zin hebben om vanavond te pwne? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Je bekogelt me wel maar ik boem je zo door je hoofd. ;c;e We hebben vanavond ff gespeeld, Genc was er alleen niet bij, hij reageerde ook later niet meer. Maar kheb Jurgen en Konijn wel ff kapot geowned. (;e) Dat komt omdat ik die server niet meer kon vinden,, en jullie in een game zaten. Ik stond te praten via MSN, maar niemand reageerde :D Dus ik ging ook gewoon online in een ander server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 juli 2008 Share Geplaatst 19 juli 2008 Jullie spelen zeker allemaal source tegen elkaar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten