Jasza Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik speel altijd slechter als ik met 'bekenden' speel :cab: Ja tegen ons was je altijd drama jewaited :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik was wel erg goed. :D *AHUM* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Ik heb alleen Source, wie hebben/spelen dat ? Ik weet Jeff, Jurgen, Axel zeker. De rest ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Hoeveel kost Source? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 €30,- Krijg je HL2 en nog Day of Defeat ofzoiets er nog bij ook nog 's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Mja dan zal ik er eens over nadenken of ik het ga aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Als je hem via steam bestelt kost het je maar 15 euro ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Lol ik heb ook scoure maar me computer is te slecht, geeft laggy als ik met bots speel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Als je hem via steam bestelt kost het je maar 15 euro ofzo. Heb hem netjes via bol.com besteld voor inderdaad 30 euries. Weet ik tenminste zeker dat het goed komt :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Ik speel altijd slechter als ik met 'bekenden' speel :cab: Tsja, enkel tegen mij gebruik je je cheats.. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NmD Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 hier ook source, geen 1.6 meer sinds die valvedude mij en 10 man heeft gebanned na 'cheaten' op een wc3 server. die jongen wist niets van die xp af en dacht dat we teleporteerden door cheats... en dat werkt bij valve^^ wij zeiden op dat moment van doe maar, ban ons dan. wie denkt nu dat iemand die echt bij valve werkt geen wc3 mod kent... pech gehad, iedereen die op dat moment op die server zat was gebanned. Ik ken enkelen die naar steam/valve schreeven en die dienst lachte het gwn weg .. dusja, dan maar source gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Tsja, enkel tegen mij gebruik je je cheats.. :( je bent gewoon een noob. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Source is nog niet binnen, nog niet eens verzonden. Had nog een rekening openstaan bleek :cab: net maar ff betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 je bent gewoon een noob. :checkit: Cheaten en je tegenstander een noob noemen, goedzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Source is nog niet binnen, nog niet eens verzonden. Had nog een rekening openstaan bleek :cab: net maar ff betaald. Geachte heer Jeuring, Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden _O_ Maandag hopelijk binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Kan ik je eens lekker afschieten, heb ik ook het gevoel dat ik goed ben 8) Btw, als je het spel hebt moet je op de Dikke piemels server komen spelen. IP: 80.69.77.176:27015 Zit ik ook altijd, nederlandse server, altijd gezellig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Haha Axel, ik ga eerst wel even oefenen op aim maps. Daarna mag je me afschieten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Gisteren sinds een jaar css nog eens bovengehaald, enja ik kan het nog :D Vroeger was ik tering goed op Day of Defeat source maar daar zuigt ik momenteel toch terug in :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Source is binnen, zodadelijk eens installeren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielson Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Team nl got pwnt door zweden, 1.6 uiteraard. Spawn weer ziekelijk goed ;o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Kom gewoon dpu stevehh niet mauwen ;) Jeff hobbelt ook af en toe langs, mja die kan niet schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 En die campt altijd vreselijk hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 2 lui die nu tegen mij en Simon durven? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Wie komt der straks meedoen met mij en Jurgen? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Als jullie wat eerder afspreken doe ik mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten