Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Haha ik speel al een jaar lang geen CS meer. Heb het wel 3 jaar lang gespeeld, was ook een poosje zwaar verslaafd. Maar nu niet meer gelukkig, dat spel zuigt je op soms. ;c

idd, heb een jaar, toen ik nog op school was eens in een semi-pro clan gezeten.

speelden tegen pro teams enzo...

zaten er elke dag 6 uur op om te trainen,

begonnen meestal rond 20 uur ofzo, tot een uur of 2, half 3.

meestal was het eerst trainen tot 24 uur en dan een match tegen een europees team.

in het begin zwaar gepwnd, dan na 3 of 4 maanden van die toch wel zware training kregen we vooruitgang.

toen het team pro wou gaan en aan toplans wou meedoen ben ik maar gestopt,

mede door dat waren de schoolresultaten slecht en ben ik gestopt met school.

Vraag me de naam van de clan niet meer, is al 2 jaar geleden en heb er sind vorig jaar niets meer van gehoord,

heb 3/4 jaar geen cs meer gespeeld,

ben nu weer begonnen maar meestal enkel gungame meer.

valt ook wel op dat op gungame mode soms wel best goede spelers zitten,

soms onder andere namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij speelde nog in de 1.3 tijd? ;c Ik begon met 1.5 en toen later toch maar 1.6 gedaan. Source trok me niet zo.

Idd source vind ik ook wat minder, komt waarschijnlijk omdat ik 1.6 bent gewend.

[spoiler=gebruikersnaam]Hier kan je me gebruikersnaam toevoegen; gabi116.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Source is gewoon bijna een heel ander spel vind ik, daarnaast zijn de graphics niet zo denderend beter dat ik zeg van: Ja dat is mooi. Tuurlijk ziet het er wel beter uit, maar niet genoeg om mij over te halen source te gaan spele.

Ik zal je morgen of misschien vandaag eens toevoegen aan m'n steam. Kunnen we keertje samen fraggen, best wel zin om weer eens de gamemuis tevoorschijn te toveren. Is m'n nieuwe headset ook nog ergens goed voor ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daarjuist ff mn broertje van de pc geduwd en toen heb ik Jomar ff geownt.

Was op de_port en vanop t-spawn (waar ik hele tijd zit te campe, duh), popte ik hem toen bij ergens buiten het magazijn stond. Daarna leavde Jomar, maar hey, zou ik ook gedaan hebbe na z'n pwnage.

Ja Port is kut. Echt een baggermap. Als je als T verliest ben je gewoon slecht. gewoon met z'n alleen naar die boot rennen, niks dat je kan stoppen.

Je kan btw nog wel wat leren van je broertje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, jullie CS geeks kunnen mij vast helpen. Een jaar geleden was ik de gelukkige bezitter van een van die boxes (met CS, HL1, Blue Shift enz.) Toen ik hem ging instaleren en ik de code in moest gaan voeren kwam ik tot de conclusie dat er geen codes bij zaten. :cab: Nu weet ik dat je met een illigale code niet kan spelen, maar wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites