Jurgen Geplaatst 30 juni 2007 Share Geplaatst 30 juni 2007 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 juni 2007 Share Geplaatst 30 juni 2007 Axel, ik speel nu weer CSS. Op de server van BPC. Wel toffe server :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 1 juli 2007 Share Geplaatst 1 juli 2007 Dat vind ik zo'n kutclan mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2007 Share Geplaatst 27 augustus 2007 (bewerkt) Wie speelt er IOS, dat is een onderdeel van Half-life waarbij er niet word gescoord maar word gevoetbald.. 10 december bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dobby_9 Geplaatst 5 september 2007 Share Geplaatst 5 september 2007 Kan er mij hier eens iemand uitleggen hoe je condition zero on-line speelt? Heb steam staan op pc. En het is de originele versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Iemand zin in een potje CS? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Wat is je steam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Vanmiddag nog eens Jurgen gepwned. Altijd leuk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Vanmiddag nog eens Jurgen gepwned. Altijd leuk :) Mij geowned? Screen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Dude bots? kom op:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Hij wil nooit op een server en verder wil nooit iemand mee doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Hij wil nooit op een server en verder wil nooit iemand mee doen ;c Dude rofl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Orly? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Hij wil nooit op een server en verder wil nooit iemand mee doen ;c Haha.. we hebben jarenlang op de wh00pass servert gespeeld.. Daar pwnde ik je ook al, nu tegen botjes lijkt het minder erg voor je ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Hij wil nooit op een server en verder wil nooit iemand mee doen ;c Daar pwnde ik je ook al, :huhu: :-D Potjes tegen elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 november 2007 Share Geplaatst 11 november 2007 Ja toen werd ik telkens geteamkilled door Glenn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2007 Share Geplaatst 13 november 2007 (bewerkt) Axel zei: Wat is je steam? dat is hem. 10 december bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoB Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Gabi.e zei: Wie speelt er IOS, dat is een onderdeel van Half-life waarbij er niet word gescoord maar word gevoetbald.. In CS zelf heb je ook een map dat heet soccerjam geloof ik, is dat toevallig hetzelfde? Zat je (dacht ik) in het Old Trafford met tig man achter je aan die je proberen te knifen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Ik denk er over na om hem ook te kopen. Ga ik ook wel doen. heb het een hele tijd gespeeld, toen ging in Cheaten. :D Dat is leuk, tot je ontdekt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2007 Share Geplaatst 27 november 2007 Ik zit nu in een clan, genaamd Yakuza. Iemand nog zin in een clanwarretje of iets? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff Geplaatst 9 januari 2008 Share Geplaatst 9 januari 2008 Ik heb daarjuist ff mn broertje van de pc geduwd en toen heb ik Jomar ff geownt. Was op de_port en vanop t-spawn (waar ik hele tijd zit te campe, duh), popte ik hem toen bij ergens buiten het magazijn stond. Daarna leavde Jomar, maar hey, zou ik ook gedaan hebbe na z'n pwnage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NmD Geplaatst 10 januari 2008 Share Geplaatst 10 januari 2008 Ik heb daarjuist ff mn broertje van de pc geduwd en toen heb ik Jomar ff geownt. Was op de_port en vanop t-spawn (waar ik hele tijd zit te campe, duh), popte ik hem toen bij ergens buiten het magazijn stond. Daarna leavde Jomar, maar hey, zou ik ook gedaan hebbe na z'n pwnage. ja, campen en killen is pure owning :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 januari 2008 Share Geplaatst 10 januari 2008 Haha ik speel al een jaar lang geen CS meer. Heb het wel 3 jaar lang gespeeld, was ook een poosje zwaar verslaafd. Maar nu niet meer gelukkig, dat spel zuigt je op soms. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2008 Share Geplaatst 10 januari 2008 Wie zou der nog online willen spelen tegen deze noob hier? :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten