Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Onzin, is met de veranderingen die afgelopen zomer zijn doorgevoerd dat de Oilers weer naar boven willen kijken. Sowieso niet reëel om te denken dat McLellan dit team meteen op de rit kan krijgen, na Eakins wordt dit het eerste seizoen in lange tijd dat er sprake is van een goed defensief systeem. Moeten dit jaar zorgen dat we eens niet binnen de top 10 draften, om volgend jaar in het nieuwe stadion de play-offs te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin, is met de veranderingen die afgelopen zomer zijn doorgevoerd dat de Oilers weer naar boven willen kijken. Sowieso niet reëel om te denken dat McLellan dit team meteen op de rit kan krijgen, na Eakins wordt dit het eerste seizoen in lange tijd dat er sprake is van een goed defensief systeem. Moeten dit jaar zorgen dat we eens niet binnen de top 10 draften, om volgend jaar in het nieuwe stadion de play-offs te halen.

Waarom zou het dan nu 'ineens' wel lopen? Als je dit seizoen geen top-10 pick wil, dan moet je al bijna de play-offs halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal niet 'ineens' wel gaan lopen bij de Oilers, maar het feit dat we dit jaar een competente coach hebben in plaats van Dallas Eakins gaat al veel helpen. Je moet je realiseren dat de Oilers in die twee jaar enkel verder achteruit zijn gegaan en dat onze forwards nooit hebben geleerd om NHL-level defense te spelen. Dat kost tijd en zeker in de Western Conference wordt je dan kapot gespeeld tegen mannen als Kopitar en Getzlaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oilers eens twee wedstrijden op rij gewonnen, verbetering met de afgelopen seizoenen is al goed zichtbaar al blijft dit een roster met teveel problemen. Derde en vierde lijn weten offensief niets te produceren en je hebt nog steeds twee verdedigers nodig voor de eerste twee lijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan is jullie wonderkind ook nog out toch? :cab: was volgens mij tegen de Penguins, mocht ie net tegen Crosby spelen...

Wedstrijd ervoor tegen de Flyers gebeurd, ontzettend jammer want met McDavid hadden we nu niet laatste gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verbetering met de afgelopen seizoenen is al goed zichtbaar

Kun je me ook zeggen waar die verbetering te zien is? Staan gewoon weer laatste in het westen en hebben de op twee na slechtste defensie in de league. Ik heb er nog geen enkele game van gezien, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat er precies verbeterd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je me ook zeggen waar die verbetering te zien is? Staan gewoon weer laatste in het westen en hebben de op twee na slechtste defensie in de league. Ik heb er nog geen enkele game van gezien, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat er precies verbeterd is.

Heb dit jaar voor het eerst sinds seizoenen het idee dat ik überhaupt naar een NHL team aan het kijken ben na anderhalf seizoen Dallas Eakins, die in die periode geen enkele structuur in het spel van het team weten aan te brengen. Die laatste plaat in het westen zegt me momenteel niet veel, Oilers hebben dit seizoen nog amper met de sterkste samenstelling kunnen spelen door blessures. Verdediging is uiteraard nog steeds slecht, was een klein wonder geweest als Chiarelli dat in een seizoen had kunnen rechttrekken. Wilden tijdens de draft Dougie Hamilton hebben, maar de Bruins wilde dezelfde deal die ze uiteindelijk van Calgary hebben gekregen en Darnell Nurse. Die jongen heeft nu net zijn eerste wedstrijden in de NHL achter de terug en weet zich goed staande te houden met onze defense. Met het goede spel van Draisatl verwacht ik dat in de offseason RNH voor Seth Jones wordt getrade en dan zou je in principe je top pairing voor de komende tien jaar binnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is het westen wel heel sterk dit jaar, met name de Central divisie. Dan heb je dus heel veel zware duels. Maar je hebt bij de Oilers nu niet meer vooraf de vraag: Met hoeveel gaan ze verliezen vandaag?

Pens weer matig, Crosby zowaar met een opleving in een teleurstellend seizoen. Kun je wel twee toplijnen hebben, het past voorlopig nog niet goed samen. En zonder Sprong win je natuurlijk niks :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oilers stonden gisteren voor het eerst sinds jaren op een play-off positie in december, laat wel zien dat er dit jaar vooruitgang in zit. Denk dat het een jaar of vijf geleden is dat de Oilers voor het laatst wedstrijden hebben gespeeld in december die er ergens om doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekkenhuis op de trade market vandaag, goeiegenade zeg.

Hall naar NJD voor Larsson, de Oilers laten Hall feitelijk gaan om cap space te creeren.

PK Subban naar Nashville en Shea Webber naar Montreal, een echte blockbuster

Stamkos blijft in Tampa, al is Detroit nog in de race.

Edmonton zit achter Lucic van Boston aan en Demers van Dallas, beide 1st line D's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucic wel een winger natuurlijk. Maar lol, typische Edmonton move weer. Je leading scorer wegdoen voor een redelijke verdediger :-D

Uitstekende trade ook voor Nashville, Weber wordt al ouder en heeft een heel zwaar contract. Terwijl Subban net in z'n prime komt.

Stamkos blijft. Nou, ik was vooral HEEL bang dat we hem 11 of 12 miljoen zouden betalen. Is het dus "amper" 8.5 p/j _O_ geweldige deal hoor. Als UFA had hij veel meer kunnen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites