Satyr Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Lekkere PP voor de Bolts afgelopen nacht, hahaha. Ik gun ze de Cup trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ja, die PP was al het hele postseason dramatisch. Volgens mij 20+ PP's na elkaar verprutst. Maar ging nu wel lekker los :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Tilburg speelt komend seizoen in de Duitse Liga. In het groen de west divisie, in het rood de divisie van Tilburg... Lullig ;) mapje is gemaakt door een vriend van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foppe1986 Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Hallo allemaal, sinds het wk voor amateurs waar Nederland aan meedeed ben ik dit weer helemaal aan het volgen. Vooral het WK voor pro's. Ik ben voor Finland, vanwege die goalie Pekka Rinne. Wat een held. Vandaag is hij ook weer schier onklopbaar. Ik weet nog goed dat ik als klein jochie heel vroeg in de morgen opstond om met mijn nog kleinere broertje het ijshockey te bekijken van de Olympische Spelen. Toen was ik ook voor Finland, ook vanwege de goalie die er toen op goal stond. Ik ben blij dat deze heldensport nu op een normaal tijdstip (alhoewel NHL) te zien is op Fox :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ook fan van Heerenveen toevallig? [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foppe1986 Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Ook fan van Heerenveen toevallig? [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION]; De voetbalclub wel, maar de ijshockeyclub niet. Nederlandse competitie in ijshockey vind ik een beetje nep :-D Alsof je naar amateurs kijkt, in vergelijking met wat nu aan de gang is. En dan vanavond USA-Rusland _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Beste spelers doen niet mee toch bij VS en Rusland? Dacht zoiets gelezen te hebben... Misschien dat [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; het weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Beste spelers doen niet mee toch bij VS en Rusland? Dacht zoiets gelezen te hebben... Misschien dat [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; het weet. VS niet. Rusland gedeeltelijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Klopt, dat WK begint natuurlijk op hetzelfde moment als de playoffs in de NHL. Dus enkel de spelers van teams die die playoffs hebben gemist worden opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Canada maakt GEHAKT van Rusland. Die 4e goal: WAUW!!!! Geniale blind pass op Seguin en BAM! In amper twee minuten van 1-0 naar 4-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Canada maakt GEHAKT van Rusland. Die 4e goal: WAUW!!!! Geniale blind pass op Seguin en BAM! In amper twee minuten van 1-0 naar 4-0 :D:D en hoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 5 schoten op doal van Rusland in 30:00, waarvan 0 in de 2e periode... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Kon wel genieten van de Hall - Crosby - Eberle line, biedt perspectief voor volgend jaar als Hall naar alle waarschijnlijkheid met McDavid gaat spelen. Todd McLellan gaat als het goed is nu de Oilers volgend jaar coachen, al die competente mensen ineens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Tyler Johnson _O_ een even strength goal, een PP goal, en een 3 on 5 SHG _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Zometeen 3e OT in Anaheim... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Geniaal, Chicago ' scoort' met een kopbal, maar dat mag blijkbaar niet. Nog steeds OT dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Babcock naar Toronto, niet naar Oilers dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Ja dingske gaat naar de Oilers, die van San Jose. De playoff choker :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 De Oilers zouden het graag doen, gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Babcock naar Toronto... https://instagram.com/p/26jIICCDWx/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 BAM _O_ we staan gewoon in de Finals waar we wss afgemaakt worden door de Ducks/Hawks, maargoed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Gelukkig wel, ik was al bang voor een Rangers - Hawks finale. Lightning - Ducks zou wel heel mooi zijn, dan maakt het me ook geen reet uit wie er wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Hawks dus. Ducks worden voor het 2de jaar na elkaar op eigen veld afgedroogd in een game 7 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Wat zijn de vooruitzichten voor Daniel Sprong? #26 http://www.eliteprospects.com/draftcenter.php?year=2015&layout=&ranking=Rank3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ben erg benieuwd welk team die jongen uiteindelijk draft, denk dat hij qua spel het beste in de Eastern Conference zal passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten