Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

sinds het wk voor amateurs waar Nederland aan meedeed ben ik dit weer helemaal aan het volgen. Vooral het WK voor pro's. Ik ben voor Finland, vanwege die goalie Pekka Rinne. Wat een held. Vandaag is hij ook weer schier onklopbaar. Ik weet nog goed dat ik als klein jochie heel vroeg in de morgen opstond om met mijn nog kleinere broertje het ijshockey te bekijken van de Olympische Spelen. Toen was ik ook voor Finland, ook vanwege de goalie die er toen op goal stond.

Ik ben blij dat deze heldensport nu op een normaal tijdstip (alhoewel NHL) te zien is op Fox :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook fan van Heerenveen toevallig? [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION];

De voetbalclub wel, maar de ijshockeyclub niet. Nederlandse competitie in ijshockey vind ik een beetje nep :-D Alsof je naar amateurs kijkt, in vergelijking met wat nu aan de gang is. En dan vanavond USA-Rusland _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon wel genieten van de Hall - Crosby - Eberle line, biedt perspectief voor volgend jaar als Hall naar alle waarschijnlijkheid met McDavid gaat spelen. Todd McLellan gaat als het goed is nu de Oilers volgend jaar coachen, al die competente mensen ineens :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites