Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Ja om een of andere reden zijn de play-offs altijd lastig voor de Sharks maar dit is wel zo beetje laatste kans kwa leeftijd voor de meeste en met het kortere seizoen hebben ze wel een voordeel. Niemi trouwens dit jaar ook prima bezig al zou ik misschien toch zelf liever Greiss in het doel willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar een keer in haar twaalfjarige bestaan de playoffs gehaald en nu dat Nash weg is hebben ze ook de ziel uit de franchise gehaald.

Weet niet eens of dat zo negatief hoeft te zijn. Alles bij dat team was gefocust op Nash, dat is ook niet helemaal gezond. Heb een beetje het gevoel dat nu pas echt een aan "team" kunnen bouwen, ipv 1 superster en de rest die in zijn functie speelt.

Teams als Phoenix, St Louis doen het ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yakupov is echt hard op weg om een heldje te worden hoor, nu ook alweer met de eerste goal tegen Avalanche. Zag ook dat er zowaar volgende week een wedstrijd van de Oilers wordt uitgezonden op ESPN America, tegen de Bluejackets dus dan kan ik ze iig zien winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, had de wedstrijd in Edmonton live gezien en uiteindelijk toch maar besloten om vannacht opnieuw op te blijven. Enorm van genoten, met de offense die zo in vorm is zijn de playoffs eindelijk weer eens mogelijk. Defense is nog steeds maar so so, daar valt helaas nog steeds niet op te vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penguins die hebben daar toch helemaal geen geld voor joh, denk dat ze het geld meer dan nodig hebben voor de aflopende contracten van de eigen spelers. Lekker bij de Rangers laten blijven deze man, echt zonde dat zijn backup speelde bij mijn enige NHL wedstrijd.

Jammer dat game 7 vanacht pas om twee uur is, al zullen de Blackhawks het in eigen huis nu wel gaan afmaken lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kut, Totterella ontslagen bij de Rangers. Dat was wel de perfecte knuppel voor die lui, helaas, helaas.

En ja, de Pens hebben de centen niet, ze zitten officieus $7,5 miljoen onder de capspace, mits Iginla, Morrow en Dupuis vertrekken via UFA. En dan kan Murray ook nog vertrekken. We zullen zien, ik hoop dat Iginla blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

$32 miljoen is de Lightning daar aan kwijt, Flyers zijn nu ook voor $23 miljoen verlost van die idioot Bryzgalov. Hopelijk dat die man gewoon verdwijnt naar de KHL, al zou het ook wel grappig zijn als hij nu een Vezina gaat winnen in Columbus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet helemaal hoor, Patrick Roy heeft namelijk de afgelopen twee seizoenen met eigen ogen kunnen zien hoe goed MacKinnon is. Oilers hebben Nurse gedraft, dacht dat je voor een spelletje hockey enkel twaalf forwards nodig had :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Edmonton wilden ze onze keuzes in de eerste en de tweede ronde hebben met nog eens een goed talent (Marincin/Klefbom), blij dat MacTavish daar niet op heeft gehapt. Sommige Canucks fans dachten dat ze een van onze grote vier hadden kunnen krijen, nu hebben ze Bo Horvat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites