Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Heb me daarnet even bezig gehouden met de EHM editor :mrgy:

screenjets.jpg

Atlanta gedumpt dus, en de Jets opnieuw aangemaakt, met zoveel mogelijk de IRL informatie gebruikt. Dus de arena, het bestuur, de kleuren etc.. is uiteindelijk wel aardig gelukt.

Wbt de divisies heb ik Nashville in de Southeast gezet, Minnesota in de Central en vervolgens de Jets in de Northwest (logisch).

screendiv.jpg

Dan zat ik te denken hoe ik het precies zou aanpakken qua spelersmateriaal. Kijk, normaal gezien als er een nieuw team wordt toegevoegd aan de NHL (gebeurt tegenwoordig wel niet meer maargoed), dan vindt er een soort "expansion draft" plaats. Dwz elk NHL team mag 16 (of iets daaromtrend) spelers 'beschermen' en uit de overige onbeschermde spelers mag het nieuwe team er van elk bestaand NHL team eentje kiezen. Zoiets wou ik nu ook gaan doen.. maar toch wilde ik niet alle ex-Atlanta spelers wegdoen. Dus heb ik een eigen soort 'expansion draft' gedaan met bepaalde limieten en regels:

- Grootste deel van de gedrafte Atlanta prospects blijven

o.a. Evander Kane, Jeremy Morin etc

- 5 spelers uit de Atlanta kern behouden:

Ondrej Pavelec, Kari Lehtonen, Bryan Little, Tobias Enström, Zach Bogosian

- 5 prospects van 5 NHL teams (min. 18, max. 20 jaar, geen 1st round picks)

Jamie Benn (DAL), Jacob Markstrom (FLA), Kirill Petrov (NYI), Seth Helgeson (NJ), Cameron Gaunce (COL)

- 1 goalie van 1 NHL team (geen sterspeler, geen starting goalie)

Brent Johnson

- 9 verdedigers van 9 NHL teams (geen sterspelers, max. 3,5 mln salaris)

Willie Mitchell, Jim Vandermeer, Marc Methot, Jonathan Ericsson, Andrew Ference, Danny Syvret, David Hale, Bobby Sanguinetti, Steve Montador

- 14 forwards van 14 NHL teams (geen sterspelers, geen 1st liners)

Andrew Ladd, Keith Tkachuk, Nigel Dawes, George Parros, Ryan Stone, Manny Malhotra, Brad Richardson, Eric Belanger, David Steckel, Maxim Lapierre, Scott Walker, Nick Spaling, Jarkko Ruutu, Niklas Hagman)

- 1 speler van het originele Winnipeg-team

Teemu Selänne

Kheb dus van elk NHL team 1 speler genomen om mn eigen kern samen te stellen. Wel geen sterspelers dus, het kan bijgevolg wel even duren voor er echt successen geboekt worden. Maar toch een zeer leuke uitdaging :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een vliegtuig ongeluk in Rusland is vrijwel het gehele team van Lokomotiv Yaroslaw omgekomen. Bij dit ijshockeyteam uit Rusland speelden een aantal voormalige NHL spelers zoals o.a. Pavol Demitra, Karol Rachunek en Josef Vasicek. Het team was onderweg naar een uitwedstrijd in Minsk.

:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vet man toen ik er was had ik alleen honkbal als keuze. Maar een Ranger game in MSG bezoeken is ook wel iets wat ik ooit wil doen! Doen het trouwens erg goed de Rangers na een moeizame start zijn ze nu echt een team om rekening mee te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vet man toen ik er was had ik alleen honkbal als keuze. Maar een Ranger game in MSG bezoeken is ook wel iets wat ik ooit wil doen! Doen het trouwens erg goed de Rangers na een moeizame start zijn ze nu echt een team om rekening mee te houden.

Daarom, had ook wel heel cheapo naar de Islanders kunnen gaan maar een game in MSG bezoeken lijkt mij echt machtig _O_ had ook nog gekeken naar de Knicks maar die zijn pas echt stervensduur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten het feit dat het geen NHL is; vandaag de beslissende play-off wedstrijd om de nationale ijshockeycompetitie. Eaters Geleen voor de eerste keer kampioen in de clubhistorie. Prachtige 1-7 overwinning op regerend landskampioen HYS uit Den Haag. Heerlijk. In Geleen zal het de komende dagen feest zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het pech seizoen van de Blue Jackets is nu ook compleet. Mijn Oilers hadden gisteren een kans van 18% dat wij opnieuw als nr. 1 overall zouden gaan draften en het gaat ook nog eens gebeuren ook. Laatste keer dat een team drie achter elkaar als eerste mochten draften waren de Quebec Nordiques en die stonden vijf jaar later met een Stanley Cup in hun handen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites