Tijn Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 De Oilers hebben nu eindelijk hun toekomstige franchise centre, nu volgend jaar nog de defense bijschaven via de draft en dan kunnen we voor de playoffs gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Heb me daarnet even bezig gehouden met de EHM editor :mrgy: Atlanta gedumpt dus, en de Jets opnieuw aangemaakt, met zoveel mogelijk de IRL informatie gebruikt. Dus de arena, het bestuur, de kleuren etc.. is uiteindelijk wel aardig gelukt. Wbt de divisies heb ik Nashville in de Southeast gezet, Minnesota in de Central en vervolgens de Jets in de Northwest (logisch). Dan zat ik te denken hoe ik het precies zou aanpakken qua spelersmateriaal. Kijk, normaal gezien als er een nieuw team wordt toegevoegd aan de NHL (gebeurt tegenwoordig wel niet meer maargoed), dan vindt er een soort "expansion draft" plaats. Dwz elk NHL team mag 16 (of iets daaromtrend) spelers 'beschermen' en uit de overige onbeschermde spelers mag het nieuwe team er van elk bestaand NHL team eentje kiezen. Zoiets wou ik nu ook gaan doen.. maar toch wilde ik niet alle ex-Atlanta spelers wegdoen. Dus heb ik een eigen soort 'expansion draft' gedaan met bepaalde limieten en regels: - Grootste deel van de gedrafte Atlanta prospects blijven o.a. Evander Kane, Jeremy Morin etc - 5 spelers uit de Atlanta kern behouden: Ondrej Pavelec, Kari Lehtonen, Bryan Little, Tobias Enström, Zach Bogosian - 5 prospects van 5 NHL teams (min. 18, max. 20 jaar, geen 1st round picks) Jamie Benn (DAL), Jacob Markstrom (FLA), Kirill Petrov (NYI), Seth Helgeson (NJ), Cameron Gaunce (COL) - 1 goalie van 1 NHL team (geen sterspeler, geen starting goalie) Brent Johnson - 9 verdedigers van 9 NHL teams (geen sterspelers, max. 3,5 mln salaris) Willie Mitchell, Jim Vandermeer, Marc Methot, Jonathan Ericsson, Andrew Ference, Danny Syvret, David Hale, Bobby Sanguinetti, Steve Montador - 14 forwards van 14 NHL teams (geen sterspelers, geen 1st liners) Andrew Ladd, Keith Tkachuk, Nigel Dawes, George Parros, Ryan Stone, Manny Malhotra, Brad Richardson, Eric Belanger, David Steckel, Maxim Lapierre, Scott Walker, Nick Spaling, Jarkko Ruutu, Niklas Hagman) - 1 speler van het originele Winnipeg-team Teemu Selänne Kheb dus van elk NHL team 1 speler genomen om mn eigen kern samen te stellen. Wel geen sterspelers dus, het kan bijgevolg wel even duren voor er echt successen geboekt worden. Maar toch een zeer leuke uitdaging :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dik dik kutnieuws voor alle ESPN America kijkers onder ons die zo de NHL volgen.. ESPN America heeft nl. de uitzendrechten verloren en zo zal er dus geen hockey meer te zien zijn.. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Helemaal niks meer? Nog wel NHL on the Fly? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Shirts van de Jets, het ziet er net als hun logo niet uit. http://3.cdn.nhle.com/nhl/images/upload/gallery/2011/09/_DSC4113_slide.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Bij een vliegtuig ongeluk in Rusland is vrijwel het gehele team van Lokomotiv Yaroslaw omgekomen. Bij dit ijshockeyteam uit Rusland speelden een aantal voormalige NHL spelers zoals o.a. Pavol Demitra, Karol Rachunek en Josef Vasicek. Het team was onderweg naar een uitwedstrijd in Minsk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Lees het net, verschrikkelijk zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Alle resterende KHL teams staan 3 tot 4 spelers af, waardoor Lokomotiv weer een team kan opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 We zijn weer begonnen :thumb: Pittsburgh wint in Vancouver, met dank aan beide keepers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Geil hoor, wij bovenaan en Calgary een na laatste :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Vrij bizar om de Oilers bovenaan te zien ja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Donderdag 9 februari zit ik lekker in Madison Square Garden voor Lightning - Rangers :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Vet man toen ik er was had ik alleen honkbal als keuze. Maar een Ranger game in MSG bezoeken is ook wel iets wat ik ooit wil doen! Doen het trouwens erg goed de Rangers na een moeizame start zijn ze nu echt een team om rekening mee te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Vet man toen ik er was had ik alleen honkbal als keuze. Maar een Ranger game in MSG bezoeken is ook wel iets wat ik ooit wil doen! Doen het trouwens erg goed de Rangers na een moeizame start zijn ze nu echt een team om rekening mee te houden. Daarom, had ook wel heel cheapo naar de Islanders kunnen gaan maar een game in MSG bezoeken lijkt mij echt machtig _O_ had ook nog gekeken naar de Knicks maar die zijn pas echt stervensduur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja Knicks zijn belachelijk duur haha al wil ik die dan ook weleens zien. Maargoed wel vet ze hebben het afgelopen jaar volledig gerenoveerd moet er nu echt geweldig uitzien. En ja Islanders of Rangers dan is de keuze makkelijk he ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Islanders natuurlijk. Jammer dat een held als Lundqvist bij de Rags speelt :( Die hele omgooi van de conferences gaat nu niet door, althans niet voor het komende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=618589&navid=DL|NHL|home Columbus heeft Carter naar LA laten gaan voor een 1st rounder en een verdediger die zelden speelt, ongelofelijk. Nask misschien ook weg, Vermettte is al weg, dat wordt echt een waardeloos team zo. Nog slechter dan ze al waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Afgelopen twee jaar heeft hij praktisch alle wedstrijden gespeeld hoor. Waarde van Carter is gewoon enorm gedaald door zijn spel dit jaar, Blue Jackets moeten gewoon lekker gaan rebuilden rondom Johansen en Steve Mason. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Dan de vraag maar even hier, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik speel nu al tijdje NHL 12 demo, maar zit te twijfelen om hem te halen. Is hij aan te raden? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Buiten het feit dat het geen NHL is; vandaag de beslissende play-off wedstrijd om de nationale ijshockeycompetitie. Eaters Geleen voor de eerste keer kampioen in de clubhistorie. Prachtige 1-7 overwinning op regerend landskampioen HYS uit Den Haag. Heerlijk. In Geleen zal het de komende dagen feest zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Nou, het pech seizoen van de Blue Jackets is nu ook compleet. Mijn Oilers hadden gisteren een kans van 18% dat wij opnieuw als nr. 1 overall zouden gaan draften en het gaat ook nog eens gebeuren ook. Laatste keer dat een team drie achter elkaar als eerste mochten draften waren de Quebec Nordiques en die stonden vijf jaar later met een Stanley Cup in hun handen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Vanavond begin van de playoffs...hopen dat de Rangers de favorietenstatus in het oosten kunnen waarmaken:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Meh, favoriet. Boston en Pittsburgh zijn voor mij de favs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten