Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Vind het zelf ook wel lastig om het altijd te volgen, vooral omdat er zovaak gespeeld wordt maar ook omdat ik de teams nog niet zo heel goed ken. Ken de sterspelers wel en toevallig de line-up van mn fav. teams Rangers & Canucks maar daar houdt het op.

2s8mtft.jpg

Zal voortaan wel elke week de standings postte anders, Pens zijn idd goed bezig. En de Dallas Stars, die zijn toch eigenlijk niet echt een top team?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hah, de Sharks pakken een SO zege bij de Flyers, die in OT letterlijk een honderste van de zege verwijderd waren. Ze scoorden de 5-4 wel, maar de puck was op het moment dat de klok op 0 sprong op de lijn en er niet over.

Shoot-out dus en die wonnen de Sharks. Sowieso een rare wedstrijd, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat jullie dit zo volgen. Ik kijk alleen tijdens de OS naar ijshockey en vind het wel vet om naar te kijken. Alleen is de NHL iets moeilijker te volgen voor mij. Zend Sport 1 het ook uit? Of kijken jullie via streams?

Als je digitale tv hebt, dan kun je ESPN America ontvangen. Die hebben zeer regelmatig livewedstrijden uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites