Satyr Geplaatst 19 november 2010 Share Geplaatst 19 november 2010 13 goals halverwege, het had eigenlijk 11-12 ofzo moeten worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 november 2010 Share Geplaatst 20 november 2010 Zo, wat een knappe assist van Crosby bij de 2-1 net :) Hij had een 99,99% kans op een goal, maar hij geeft 'm af aan Kennedy, die een 100% kans had: Goal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 november 2010 Share Geplaatst 20 november 2010 Godgloeiende..... vlak voor tijd de 4-4 nog tegen, al was de 4-3 erg dubieus. Ik had 5 euro op winst in regular time staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 november 2010 Share Geplaatst 20 november 2010 Wat een bullshit die 4de goal van de Pens :cab: die ref fluit gewoon duidelijk voor de puck over de lijn gaat, dus geen goal. Waarom wordt ie dan alsnog toegekend? Zelfs die commentatoren snapten er niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 2-1 in winst in Buffalo, onze angstgegner waar we de laatste 21 duels maar 4x van wonnen :cab: wel heel nipt, 3de periode zat iedereen stikkapot.. 3de uitwedstrijd in 4 dagen, maar wel alle 3 gewonnen duss (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GO6330EUT Haha... ook de weinige keren dat NHL in het nieuws komt is door vechtpartijen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Simon Gagne _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 De Pens gaan lekker, ik had deze serie liever in de play-offs gezien, maar goed :) 10-0-1 intussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Bedankt voor de update Satyr, heb de laatste twee weken amper gevolgd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Vind het zelf ook wel lastig om het altijd te volgen, vooral omdat er zovaak gespeeld wordt maar ook omdat ik de teams nog niet zo heel goed ken. Ken de sterspelers wel en toevallig de line-up van mn fav. teams Rangers & Canucks maar daar houdt het op. Zal voortaan wel elke week de standings postte anders, Pens zijn idd goed bezig. En de Dallas Stars, die zijn toch eigenlijk niet echt een top team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 We staan boven de fLames _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Wat mij opvalt is dat de Devils zo laag staan, hebben wel aardig team toch ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Hah, de Sharks pakken een SO zege bij de Flyers, die in OT letterlijk een honderste van de zege verwijderd waren. Ze scoorden de 5-4 wel, maar de puck was op het moment dat de klok op 0 sprong op de lijn en er niet over. Shoot-out dus en die wonnen de Sharks. Sowieso een rare wedstrijd, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Zag het ook ja :P Zit nu Pens-Leafs te kijken op ESPN overigens, Crosby is echt sick de laatste maand oid :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Zag het ook ja :P Zit nu Pens-Leafs te kijken op ESPN overigens, Crosby is echt sick de laatste maand oid :cab: Die 2e periode was echt geweldig tegen de Leafs. edit: Kijk dit dan :cab: (Messi+Ronaldo*2 = #87) http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=86825 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Crosby en de Pens blijven idd maar doorstomen. Nu de beste in de Eastern conference. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Mensen die de SO goal van Linus Omark hebben gezien, wat een beauty was dat in zijn eerste game in de NHL _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Die 2e periode was echt geweldig tegen de Leafs. edit: Kijk dit dan :cab: (Messi+Ronaldo*2 = #87) http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=86825 :banana::banana::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Mensen die de SO goal van Linus Omark hebben gezien, wat een beauty was dat in zijn eerste game in de NHL _O_ http://www.youtube.com/watch?v=lxw2YaKNDCE :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Leuk dat jullie dit zo volgen. Ik kijk alleen tijdens de OS naar ijshockey en vind het wel vet om naar te kijken. Alleen is de NHL iets moeilijker te volgen voor mij. Zend Sport 1 het ook uit? Of kijken jullie via streams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Leuk dat jullie dit zo volgen. Ik kijk alleen tijdens de OS naar ijshockey en vind het wel vet om naar te kijken. Alleen is de NHL iets moeilijker te volgen voor mij. Zend Sport 1 het ook uit? Of kijken jullie via streams? Als je digitale tv hebt, dan kun je ESPN America ontvangen. Die hebben zeer regelmatig livewedstrijden uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ah zo, moet ik maar eens een keertje kijken dan, dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Plus bijna elke dag "NHL on the fly" samenvatting/analyseprogramma van een uurtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Inderdaad vind ik altijd fijn om te kijken dan blijf je een beetje op de hoogte die samenvattingen op NHL.com vind ik namelijk beetje te lang meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 3 mijlpalen voor de Bolts gisteren, Stamkos scoorde zijn 100e goal, Lecavellier scoorde zijn 750e punt en die van Martin St. Louis schiet me even niet te binnen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten