Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Training] SK Training FT - V1

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 94
  • Weergaven 224
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nu ik deze training gebruik zie ik alleen maar oranje en rode pijltjes, is dat omdat ze aan de training moeten wennen of zo (heb de training namelijk pas net ingesteld)???

Ik heb mn trainers goed ingesteld.

Geplaatst

hehe, als ik em zou hebben zou ik je graag helpen...:cab:

Geplaatst

Ik heb een vraagje : )

In het begin werkte deze training zeer goed bij mijn eftal, ajax.

Maar een paar weken verder ( in het spel ) gaan in 1x bij 4 spelers heel veel naar beneden, waaronder 2 talenten en sneijder. En al mijn trainingen hebben 4 of 5 sterren. Dus mijn vraag is : Waarom in het begin alles omhoog ging en een paar weken later alleen rode pijltjes bij veel spelers?

Geplaatst

Ik had even een vraagje tussendoor... al mijn spelers zitten bij de training van het eerste?? en bij de jeugd training staat geen 1 :cab: ?

Heb ik iets verkeerds gedaan ? want ik moet nu voor elk trainingsonderdeel eigenlijk 2 trainers hebben om het op gemiddeld te krijgen.. Ben atletico madrid

Geplaatst

Dat gaat als volgt:

je gaat naar training daar zie je boven in het midden ergens schema's staan. Klik hier op en ga dan naar bewerken en dan importeren aanklikken. Dan zoek je de desbetreffende bestanden op en voila :checkit:

Geplaatst

Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat de training niet meer zo succesvol is :O? Ik heb amper nog groene pijltjes tis meer wat naar beneden.. kan ook gewoon mijn schuld zijn ?:cab:

Geplaatst

Als ik een van de schedules wil importeren... zijn ze er niet.

In windows verkenner staan ze wel gewoon op de juiste plek. Maar ingame kan ik ze niet vinden... :( hellup!

edit: laat maar heb et gevonde :)

Geplaatst

Ik snap 1 ding niet. Als ik bij de trainingen ga kijken, staan alle relevante pijltjes in het groen. Maar als ik dan op de speler klik en show recent effects of training aan zet. Dan zie ik alleen maar rode pijltjes...

Geplaatst

heey mensen... ik heb deze training 13 seizoenen gebruikt. Ik moet echt complimenten geven aan de maker want mijn talenten zijn echt heel goed geworde.... zo goed dat zelfs spelers ze weg kochten voor 80 miljoen zodat ik ze niet vast kon houde door het bestuur (PSV) . Nou ben ik een nieuwe game begonnen en ben ik er achter gekomen dat ik met mijn eige training wel minder vooruitgang boek maar wel minder blessures... Deze training is heel goed voor ontwikkeling maar tegelijk ook alleen goed met een brede selectie.

Dit zijn mijn bevindingen met deze training . 13 seizoenen.

Ik raad hem iedereen aan die een brede selectie heeft :)

Geplaatst

Deze training staat erg zwaar en je krijgt er veel blesures van...

Geplaatst

ik heb een traing gedownloade en wil hem plaatsen maar er staat nergens Schedules. waar moet ie dan bedankt

Geplaatst

heb een map een gemaakt Schedules en hem er in gezet wat moet je dan doen wie kan mij dat ff uit leggen. bedankt

Geplaatst

heb deze ook geimporteerd bij heracles almelo .. kijken of het werkt.. reacties zien er goed uit !

Geplaatst

Ik vind het echt een toptraining,vooral jonge spelers worden heel snel beter!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.