Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Training] SK Training FT - V1

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mijn spelers worden slechter en minder waard en ik krijg meer blessures is er een verklaring waarom ze bij jullie wel beter worden ?? en de training wel werkt??

Coaches wel goed ingesteld?

• Antwoorden 94
  • Weergaven 224
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Vind ik niet, meestal zijn ze na 3 maanden 17, soms na 8 maand, en dan bied ik ze gelijk een voltijds contract aan en gaan ze naar de reserves. Daar trainen ze veel beter.

Ja, dat snap ik ook wel, omdat ze met een voltijds contract veel meer kunnen trainen. Maar als je een 15-jarig spelertje heb, die al goede stats heeft, kan je met een goede jeugdtraining een goede basisspeler van hem maken.

Uhm wil je me eens vertellen dan hoe goed dat moet :P?

Training - Eerste -> Trainers

Geplaatst

Ja ik heb het voor mekaar had gewoon een stelletje kut trainers in dienst maar nu heb ik Jari litmanen, nog zo een best goeie erbij thnx voor de raad (Y)

Geplaatst
Ja ik heb het voor mekaar had gewoon een stelletje kut trainers in dienst maar nu heb ik Jari litmanen, nog zo een best goeie erbij thnx voor de raad (Y)

En niet alle trainers alle oefeningen laten doen ha? Alleen waar hij een hoog cijfer op heeft.

Geplaatst

Ik krijg er sinds ik deze training heb ingesteld de laatste 4 wedstijden gemiddeld 2 blessures bij, dus ben maar weer teruggestapt naar de oude.

Speel met manutd en heb bij ieder trainingsschema 5 sterren, dus dat zit wel goed...

Geplaatst

ik heb ook deze training, in het begin ging iedereen zowat achteruit, nu ik dat las met die trainers :P, gaat weer alles vooruit :) Hartelyk dank

Geplaatst

hoe moet je trainers veranderen voor bepaalde groep

Geplaatst
hoe moet je trainers veranderen voor bepaalde groep

Paar berichten naar boven

Geplaatst

Ik Heb we; nog een vraag, met welk type coach (Vaardigheden) krijg ik bij het trainen op Vrije Trappen een hogere Beoordeling. Ik heb er nu maar 3 sterren. en ik zou graag 4 of 5 willen hebben.

Geplaatst

werkt bij mij best goed alleen heb hartstikke veel blessures minstens 1 per wedstrijd. Verder staat wel bijna over groene pijltjes:D

Geplaatst

ik kan de training niet importeren bij mijn jeugdtraining! Het gaat wel bij de senioren. Ik kan wel de trainingen selecteren, maar als ik op 'ok' duw, komen de trainingen er niet bij. Iemand hulp?

Geplaatst

Ik heb de training bij mijn nieuwe club Utrecht ook ingesteld na al deze goede berichten!

Geplaatst
  • Auteur

@beethoven: Komt omdat het een voltijd-trainingsschema is. En dus niet voor de jeugd / part-timers.

Geplaatst

ik heb dit geinstalleerd, heb het gewoon als nieuwe map geplaatst omdat ik niet weet waar ik het moest plaatsen(ja ik heb deze hele post doorgelezen).

en ik kan hem nu niet gebruiken(:cry:).

kan iemand mij een beetje helpen?

bij voorbaat dank:*)

ik heb gevonden waar ik hem kan openen.

maar ze staan er niet in:(

Geplaatst

Je moet hem plaatsen in:

Mijn Documenten -> Sports Interactive -> FM '07 -> schedules

Dan kan je hem via je FM importeren en je hebt hem.

Geplaatst

ik heb wel veel blessures maar ikweet niet of dat ligt aan deze training

Geplaatst

jurgennn, je moet dan toch in het spel naar laden gaan, en dan naar schedules?

zo doe ik het in ieders geval maar ze staan er niet bij;e :cry: :wall:

Geplaatst

Je moet hem eerst via de download link plaatsen in waar ik zei en dan moet je even opnieuw naar Training Eerste gaan in FM, en dan importeer je via daar de training.

Als dat niet lukt doe je toch echt iets fout.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.