Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Pentagon Challenge - Youth Only

Srangaman

Aanbevolen berichten

De Pentagon challenge is bij iedereen bekend. Starten als manager zonder coachingbadges of enige ervaring en op alle continenten de Champions League winnen. Moeilijker dan dit kan het niet? Toch wel. We gaan dit doen zonder een enkele transfer te maken.

Om te voorkomen dat mijn computer zichzelf opblaast laad ik eerst alle competities uit Afrika, Azië en Noord-Amerika. Als ik de eerste uitdaging voltooi voeg ik Zuid-Amerika toe, om als laatste Europa erbij te halen.

Na veel airmiles te hebben verzameld door in te gaan op sollicitatiegesprekken in Indonesië, Maleisie, China, Japan en Zuid-Afrika, tekende ik een contract bij de eerste ploeg die me wilde hebben: het Zuid-Afrikaanse Milford FC.

adnbhJv.png

Met een vijftiende plaats als prognose en geen mogelijkheid om versterkingen te halen gaat dit een hele mooie klus worden. Hieronder de selectie waarmee we het eerste seizoen gaan aanvangen. Daaronder een screenshot van onze sterspeler: Mike Gumede.

Srpu3wq.png

Selectie

PqYvQ2I.png

Gumede

bewerkt door Srangaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a28ee58d4edff67d3854dd917ac9be05.png

SEIZOEN 2023/2024 – MILFORD FC – GLADAFRICA CHAMPIONSHIP

Een beter debuut als manager kon ik mij niet wensen. We verpulverden City Rovers met 7-0. Ook in de tweede wedstrijd wisten we zes keer het net te vinden en stiekem begon ik al te dromen over promotie. Helaas wisten we de uitstekende start geen passend vervolg te geven, want de volgende zeven wedstrijden werd er niet gewonnen. Vervolgens was het wisselvalligheid troef, het lukte ons voor de winterstop niet om een serie overwinningen aan een te rijgen.

Na de winterstop lukte dit wel. De eerste zeven wedstrijden leverden vijf overwinningen op en plots deden we mee voor een plek in de play-offs. Drie wedstrijden voor het einde stonden we op de zesde plaats, maar bedroeg de achterstand op de nummer drie slechts één punt. Een overwinning op Tuks FC deed ons klimmen naar de vierde plaats, maar na een nederlaag tegen Baroka was het opeens klaar. De play-offs waren niet meer te halen. Uiteindelijk ging ook de laatste wedstrijd verloren en eindigden we op de zesde plaats. Het klinkt als een enorme teleurstelling, maar gezien de media ons een vijftiende plaats toedichtten hebben we uitstekend gepresteerd.

y2Efi5O.png

Eindstand competitie

Hoewel we het grootste gedeelte van de selectie intact zullen houden, gaan we wel afscheid nemen van een aantal sterkhouders. Zij wilden hun aflopende contract niet verlengen. Zo gaan veelvoudig doelpuntenmakers Magubane en Gumede nieuwe uitdagingen aan.

7s02xuj.png

Statistieken

Vlak voor het einde van het seizoen kregen we goed nieuws van het bestuur. Vanaf komend seizoen gaan ze een grote budget uittrekken voor de jeugdopleiding!

KBfVUEj.png

Budget verhoogd jeugd

---

@Djurovski Thanks! Ben inmiddels al in seizoen 4 of 5, wilde niet meteen een topic openen. Pittig, maar wel erg leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites