Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Maximale bedragen halen uit transfers

RI2034

Aanbevolen berichten

Bij het doorselecteren van de selectie, neem ik graag afscheid van bepaalde spelers voor een zo hoog mogelijke transfersom. Echter creëer je bij het plaatsen van spelers op de transferlijst of door het aanbieden aan clubs, onvrede. Dat kan leiden tot verschillende problemen bij de betreffende speler, maar ook in de spelersgroep. Iemand tips?

bewerkt door RI2034
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou met zaakwaarnemers kunnen praten om te polsen of er überhaupt interesse is. Zo niet, dan kun je overwegen om het aanbieden nog even uit te stellen. Ik lees overigens 2 vragen. Dit antwoord is op je eerste vraag (hoe meer geld te krijgen). Onvrede voorkom je niet altijd, maar als je overweegt om iemand te verkopen zou je die al steeds minder kunnen opstellen, zodat het belang van de speler en de hoogte in rangorde minder wordt. Echter doet dat dan wel weer afbreuk aan de waarde

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-12-2024 om 15:45 zei RI2034:

Bij het doorselecteren van de selectie, neem ik graag afscheid van bepaalde spelers voor een zo hoog mogelijke transfersom. Echter creëer je bij het plaatsen van spelers op de transferlijst of door het aanbieden aan clubs, onvrede. Dat kan leiden tot verschillende problemen bij de betreffende speler, maar ook in de spelersgroep. Iemand tips?

Je kan spelers aanbieden zonder gezeur: transfer --> transferstatus: asking price instellen; td instructions: sell for asking price; confirm

Link naar opmerking
Deel via andere websites