Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Hier vinden we alles over FC Wolverine Manager: @Whitewolf345 De selectie K: Édouard Mendy K: Jeremías Ledesma K: Ibrahim Sehic V: Angeliño V: Allan Nyom V: Ryan Sessengon V: Diogo Dalot V: Fabián Balbuena V: Bram Nuytinck V: Alexander Djiku V: Robert Arboleda M: Matthias Svanberg M: Florian Neuhaus M: Ander Guevara M: Álvaro Djaló M: Álvaro Fidalgo M: Amine Harit M: Anass Zaroury M: Andrija Zivkovic M: Arber Zeneli M: Calvin Stengs A: Umar Sadiq A: Rasmus Højlund A: Antonia Sanabria A: Youssef En-Nesyri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Ik ga eens wat proberen. Thnx alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Keepers & verdedigers toegevoegd in de openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Op 26-10-2024 om 10:35 zei Whitewolf345: Ik ga eens wat proberen. Thnx alvast Ga je iets proberen met een logo? Of ga je iets proberen met de selectie die je toebedeeld gaat krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Ik ga proberen met logo. Hoe bedoel je met de selectie? 27 oktober bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Zojuist zei Whitewolf345: Ik ga proberen met logo. Hoe bedoel je? Je zei "Ik ga eens wat proberen" Dus vandaar mijn vraag wat je gaat proberen. Of je zelf aan de slag wil gaan met een logo te ontwerpen, zoals ook andere ploegen reeds hebben. Of dat je met proberen bedoelde hier iets moois van te maken qua tactiek en resultaten. Voor alle ploegen is er een logo die nog gemaakt kan worden. Dit mag je zelf doen of ook aan mij of iemand anders vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Thuisshirt Uitshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Op één aanvaller na is de volledige selectie terug te vinden in de openingspost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Had ik daar nog geen andere voor opgegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Ja, #80 - maar die bestond niet Nu is je selectie compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Wolverine.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november @Whitewolf345 Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november MUTL test 1.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten