Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Hier vinden we alles over Eupen United Manager: @Djurovski De selectie K: Rui Patricio K: Jack Butland K: Joe Hart V: Davide Calabria V: James Tavernier V: Jordan Teze V: Jesús Navas V: Nikola Katic V: Federico Fazio V: Alexis Pérez V: Chidozie Awaziem M: Sandor Berge M: Matt O'Riley M: Guido Pizarro M: Farid Boulaya M: Gustav Isaksen M: Iuiri Medeiros M: Javairo Dilrosun M: Otávio M: Yunus Musah M: Zé Rafael A: Gonçalo Ramos A: Tiquinho Soares A: Vincent Aboubakar A: Kodjo Laba Mocht je zelf een clublogo willen ontwerpen; ga je gang! Dan kan ik deze gebruiken tijdens updates en wedstrijdverslagen. Kun je dit niet of weet je niet hoe. Dan kunnen De Raam, ikzelf of een andere grafische enthousiasteling je ongetwijfeld helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober De keepers en bijna alle verdedigers zijn toegevoegd aan de openingspost. edit; ook de laatste verdediger is toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Jouw selectie is compleet en terug te vinden in de openingspost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 28 oktober Eupen United.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Kijk dat zie graag. Niks geen Linkse ( verdedigers ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Op 3-11-2024 om 07:54 zei Fantasy: Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @Djurovski Oh haha ik had tegen @bas huijsmans er 1 van scratch gemaakt gezien de drama aan de linkerzijde. Maar deze niet opgeslagen... In de tweede helft wel over gegaan op mijn tactiek die ik standaard gebruik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 4 minuten geleden zei Djurovski: Maar deze niet opgeslagen... Daar moet je blij mee zijn ook denk ik Je tactiek naar rust werkte een stuk beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Daar moet je blij mee zijn ook denk ik Je tactiek naar rust werkte een stuk beter Trust the proces. Nah hoewel die tactiek na rust wel beter werkte wil ik toch wel een andere tactiek voor deze selectie. Misschien niet slim maar goed dat zien we dan wel later in divisie 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november (bewerkt) In ieder geval hier mijn voor hier tweede keus en normaal gesproken 1e keus tactiek Positive 4-3-3 DM Wide - Custom Gegenpress.fmf 7 november bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november En de tactiek die met deze selectie gaan proberen tactic league.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Fantasy,
0 reacties
Ga naar dit bericht