Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eupen United - Djurovski

Fantasy

Aanbevolen berichten

Hier vinden we alles over Eupen United image.png.213821e4bb8ee078ba3275dc439d42a3.png

Manager: @Djurovski

De selectie

K: Rui Patricio

K: Jack Butland
K: Joe Hart
V: Davide Calabria
V: James Tavernier
V: Jordan Teze
V: Jesús Navas
V: Nikola Katic
V: Federico Fazio
V: Alexis Pérez
V: Chidozie Awaziem

M: Sandor Berge
M: Matt O'Riley
M: Guido Pizarro
M: Farid Boulaya
M: Gustav Isaksen
M: Iuiri Medeiros
M: Javairo Dilrosun
M: Otávio
M: Yunus Musah
M: Zé Rafael
A: Gonçalo Ramos
A: Tiquinho Soares
A: Vincent Aboubakar
A: Kodjo Laba

Mocht je zelf een clublogo willen ontwerpen; ga je gang! Dan kan ik deze gebruiken tijdens updates en wedstrijdverslagen. Kun je dit niet of weet je niet hoe. Dan kunnen De Raam, ikzelf of een andere grafische enthousiasteling je ongetwijfeld helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier!

@Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2024 om 07:54 zei Fantasy:

Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier!

@Djurovski

Oh haha ik had tegen @bas huijsmans er 1 van scratch gemaakt gezien de drama aan de linkerzijde. Maar deze niet opgeslagen... In de tweede helft wel over gegaan op mijn tactiek die ik standaard gebruik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Daar moet je blij mee zijn ook denk ik Je tactiek naar rust werkte een stuk beter

Trust the proces.

Nah hoewel die tactiek na rust wel beter werkte wil ik toch wel een andere tactiek voor deze selectie. Misschien niet slim maar goed dat zien we dan wel later in divisie 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites