Gert Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Iemand die weet hoe je bovenste prestatie kunt behalen? Heb wel een speler proberen te verkopen door "Toevoegen aan overbodig lijst" en dat je technisch directeur diegene dan verkoopt. Maar deze prestatie unlocked niet. Iemand die dit weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 bas huijsmans Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 5 minuten geleden zei Gert: Iemand die weet hoe je bovenste prestatie kunt behalen? Heb wel een speler proberen te verkopen door "Toevoegen aan overbodig lijst" en dat je technisch directeur diegene dan verkoopt. Maar deze prestatie unlocked niet. Iemand die dit weet? Je hebt ook de optie om een tussenpersoon aan het werk te zetten om een speler te verkopen. Deze snoept dan een percentage van de transfersom af als vergoeding. Werkt wel redelijk als je echt van spelers af moet en er komt maar geen interesse op gang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Wat @bas huijsmans zegt, heet een ''intermediair'' @Gert je kan dan uit meerdere kiezen de ene vangt bv 5% van de transfersom en de ander 7 of 9%. Hoe hoger de mogelijke verkoopprijs en hoe sneller hoe hoger % je afstaat aan de intermediar. Sommige kunnen het binnen 24 uur regelen, ander binnen twee dagen etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gert Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober Bedankt jongens. Hoe kom je aan zo'n intermediair? Want ik kan daar geen advertentie voor plaatsen. En als iemand een bod op mijn speler uitbrengt dan zie ik hier geen optie voor staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 8 minuten geleden zei Gert: Bedankt jongens. Hoe kom je aan zo'n intermediair? Want ik kan daar geen advertentie voor plaatsen. En als iemand een bod op mijn speler uitbrengt dan zie ik hier geen optie voor staan. Moet naar profiel van speler in kwestie en dan bij kopje waar oa ook nieuw contract staat en ask agent over interesse staat ook "hire intermediair". Alleen vaak moet je eerst zaken waarnemer spreken je speler wil verkopen en dan kies je bv nieuwsgierig of wanhopig. Als je zomaar tussen persoon inhuurt en speler en zaken waarnemer willen niet weg,kan het back-firen. Graag gedaan. Je kan als doet keuze maken moet het snel binnen 24 uur kan paar dagen en hoeveel procent ben je bereid af te staan. Alleen pro-tip als er zo n bod komt door hulp van tussenpersoon meot je wel eigenlijk direct accepteren is dan geen onderhandelingsruimte itt normale biedingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gert Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober Het is gelukt, tnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Gert
Iemand die weet hoe je bovenste prestatie kunt behalen? Heb wel een speler proberen te verkopen door "Toevoegen aan overbodig lijst" en dat je technisch directeur diegene dan verkoopt. Maar deze prestatie unlocked niet. Iemand die dit weet?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten