Vlonkie Geplaatst 5 december Auteur Share Geplaatst 5 december @Djurovski ik ben nu druk bezig om het elftal te vormen, zodat ik er fijn mee speel. Dat heeft tijd nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Zonde van de nederlaag tegen Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst Dinsdag at 10:39 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 10:39 url afbeelding maken @Djurovski daar ligt nog een stukje wat verbeterbaar is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 17:51 Share Geplaatst Dinsdag at 17:51 Mooie overwinning op Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 uur geleden Auteur Share Geplaatst 17 uur geleden Ik kan niet meer de motivatie opbrengen om met dit verhaal door te gaan. Ik zal voor mijn volgende verhaal (duurt nog wel een tijdje) echt een goed verhaal neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden Ligt denk ik aan de club. Kijk uit naar je volgende verhaal Vlonkie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden Jammer maar begrijpelijk. Zal de volgende zeker weer volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 uur geleden Auteur Share Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei Gert: Ligt denk ik aan de club. Kijk uit naar je volgende verhaal Vlonkie! misschien, maar het kan ook zijn dat ik bepaalde transfers heb gemaakt waar ik achteraf gezien spijt heb van gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten