AntiChrist7 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september ùet de game gratis op epic zit ik wat te zoeken naar kleinere clubs met leuke talentjes voor careers, maar zowel CA als PA zijn onzichtbaar als ik ze toevoeg aan het overzicht. Al kan ik er vreemd genoeg wel op sorteren: iemand een idee? Bij FM23 werkte dit wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
1 Jeroen. Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Ik gok dat je de PA en CA in de non-player attributes heb gekozen en niet degene in de Players. Als je non-player selecteert in de bovenste balk laat hij dan wel PA en CA zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 AntiChrist7 Geplaatst 7 september Auteur Share Geplaatst 7 september 19 uur geleden zei Jeroen.: Ik gok dat je de PA en CA in de non-player attributes heb gekozen en niet degene in de Players. Als je non-player selecteert in de bovenste balk laat hij dan wel PA en CA zien? thnx, dat was het idd. raar dat er twee categorieen voor PA en CA zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
AntiChrist7
ùet de game gratis op epic zit ik wat te zoeken naar kleinere clubs met leuke talentjes voor careers, maar zowel CA als PA zijn onzichtbaar als ik ze toevoeg aan het overzicht. Al kan ik er vreemd genoeg wel op sorteren:
iemand een idee? Bij FM23 werkte dit wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten