Gast Sam Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Hallo, ik vind men gedownloade tactieken niet meer terug in men game, terwijl ze wel in de gewenste doelmap staan op men pc, iemand een oplossing? heb me al suf gezocht. C:\Users\samue\OneDrive\Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2024\tactics In de game ga ik naar exact dezelfde locatie en de map "tactics" blijft leeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Becks Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 13 uur geleden zei Gast Sam: Hallo, ik vind men gedownloade tactieken niet meer terug in men game, terwijl ze wel in de gewenste doelmap staan op men pc, iemand een oplossing? heb me al suf gezocht. C:\Users\samue\OneDrive\Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2024\tactics In de game ga ik naar exact dezelfde locatie en de map "tactics" blijft leeg Is het wel een .fmf bestand? En ik zie dat je 'OneDrive' ertussen hebt, klopt dat wel? Ik heb ze in C:\Users\Gebruiker\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\tactics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Gast Sam
Hallo, ik vind men gedownloade tactieken niet meer terug in men game, terwijl ze wel in de gewenste doelmap staan op men pc, iemand een oplossing? heb me al suf gezocht.
C:\Users\samue\OneDrive\Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2024\tactics
In de game ga ik naar exact dezelfde locatie en de map "tactics" blijft leeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten