DutchDoofus Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari Spoiler On 1/25/2024 at 10:53 AM, Marius said: Prima start! Hopelijk kan je wel terug snel aanknopen met de overwinning na die laatste twee verliespartijen. PS: Hou me maar vast in de taglijst hoor. Geen idee waarom ik eruit ben gevallen Je kan ergens niet uitvallen als je er niet ingezeten heb maar je bent toegevoegd On 1/26/2024 at 5:48 PM, Djurovski said: prima start hoor Een goede start is het halve werk toch..., toch?! On 1/27/2024 at 3:01 AM, Thomassje123 said: Succes bij Perugia, begin is zeker niet slecht Thnx!! On 1/28/2024 at 9:43 AM, vekie71 said: leuke clubkeuzen knap werk met photoshop wow, rare taktiek maar veel succes dar met alvast een goede start Tactiek zal in de loop van seizoen misschien nog wel veranderen, blijf kijken of dat ook gebeurd Thnx voor de complimenten. Spoiler Taglijst: @Tim Windt @De Raam@Djurovski@KayDeManaager@JoonsterkeBE@Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Opvallende tactiek, houd ik wel van! Ben ook wel benieuwd naar de ideeën daarachter. Volgens mij ben je prima gestart. Had zelf in een recente versie nog een save met Brescia willen doen maar is nooit van de grond gekomen dus die staat nog steeds op mijn lijstje. Updates zijn prima, doe zo verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Prima overwinning, Renate lijkt mij ook wel te doen. Hopelijk wordt je beloond met een thuiswedstrijd tegen 1 van de topclubs, goed voor de kaartverkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Mooie overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) Ante Ćorić : Spoiler Spoiler On 2/2/2024 at 5:24 PM, De Raam said: Opvallende tactiek, houd ik wel van! Ben ook wel benieuwd naar de ideeën daarachter. Volgens mij ben je prima gestart. Had zelf in een recente versie nog een save met Brescia willen doen maar is nooit van de grond gekomen dus die staat nog steeds op mijn lijstje. Updates zijn prima, doe zo verder. Ik ben door Barce ooit eens helemaal weggespeeld door deze opstelling, sindsdien beetje zelf aan t klooien om deze werkend te maken. Thnx voor de reactie! On 2/2/2024 at 5:50 PM, Thomassje123 said: Prima overwinning, Renate lijkt mij ook wel te doen. Hopelijk wordt je beloond met een thuiswedstrijd tegen 1 van de topclubs, goed voor de kaartverkoop Momenteel kan elke wedstrijd elke kant opvallen lijkt wel. On 2/3/2024 at 7:41 PM, Djurovski said: Mooie overwinning Thnx! Spoiler @Tim Windt @De Raam@Djurovski@KayDeManaager@JoonsterkeBE Een kleine vertraging in updates door aanschaf nieuwe GPU (en daarbij alles willen spelen :P) en een klein scooterongelukje. Zal waarschijnlijk zo blijven de aankomende 2 weken. 12 februari bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Jammer van de drie gelijke spelen. Gezien de competitiestand zou je thuis tegen Arezo wel mogen winnen, tegen Virtus Entelia lijkt een draw aanvaardbaarder. Hopelijk niet teveel schade aan jezelf en de scooter? Beterschap in elk geval! 👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Geen slechte periode hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Niet de beste periode maar je staat er nog altijd aardig voor. Een onveilig stadion kan natuurlijk echt niet maar een nieuwe zal de club toch flink wat duiten kosten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten