Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] I Grifoni - Materazzi al Perugia A.C.

DutchDoofus

Aanbevolen berichten

perugia-8-copy.png

Spoiler
On 1/25/2024 at 10:53 AM, Marius said:

Prima start! Hopelijk kan je wel terug snel aanknopen met de overwinning na die laatste twee verliespartijen. 

PS: Hou me maar vast in de taglijst hoor. Geen idee waarom ik eruit ben gevallen :)

Je kan ergens niet uitvallen als je er niet ingezeten heb :P maar je bent toegevoegd :)

On 1/26/2024 at 5:48 PM, Djurovski said:

prima start hoor

Een goede start is het halve werk toch..., toch?!

On 1/27/2024 at 3:01 AM, Thomassje123 said:

Succes bij Perugia, begin is zeker niet slecht

Thnx!!

On 1/28/2024 at 9:43 AM, vekie71 said:

leuke clubkeuzen knap werk met photoshop wow, rare taktiek maar veel succes dar met alvast een goede start

Tactiek zal in de loop van seizoen misschien nog wel veranderen, blijf kijken of dat ook gebeurd ;) Thnx voor de complimenten.

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opvallende tactiek, houd ik wel van! Ben ook wel benieuwd naar de ideeën daarachter. Volgens mij ben je prima gestart. Had zelf in een recente versie nog een save met Brescia willen doen maar is nooit van de grond gekomen dus die staat nog steeds op mijn lijstje. Updates zijn prima, doe zo verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-9-copy.png

Ante Ćorić :

Spoiler

20240212032733-1.jpg

20240212032730-1.jpg

Spoiler
On 2/2/2024 at 5:24 PM, De Raam said:

Opvallende tactiek, houd ik wel van! Ben ook wel benieuwd naar de ideeën daarachter. Volgens mij ben je prima gestart. Had zelf in een recente versie nog een save met Brescia willen doen maar is nooit van de grond gekomen dus die staat nog steeds op mijn lijstje. Updates zijn prima, doe zo verder.

Ik ben door Barce ooit eens helemaal weggespeeld door deze opstelling, sindsdien beetje zelf aan t klooien om deze werkend te maken. Thnx voor de reactie!

On 2/2/2024 at 5:50 PM, Thomassje123 said:

Prima overwinning, Renate lijkt mij ook wel te doen. Hopelijk wordt je beloond met een thuiswedstrijd tegen 1 van de topclubs, goed voor de kaartverkoop

Momenteel kan elke wedstrijd elke kant opvallen lijkt wel.

On 2/3/2024 at 7:41 PM, Djurovski said:

Mooie overwinning 

Thnx!

Een kleine vertraging in updates door aanschaf nieuwe GPU (en daarbij alles willen spelen :P) en een klein scooterongelukje. Zal waarschijnlijk zo blijven de aankomende 2 weken.

DD.png

bewerkt door DutchDoofus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van de drie gelijke spelen. Gezien de competitiestand zou je thuis tegen Arezo wel mogen winnen, tegen Virtus Entelia lijkt een draw aanvaardbaarder.

Hopelijk niet teveel schade aan jezelf en de scooter? Beterschap in elk geval! 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites