Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

LLM Spelers Topic

Aanbevolen reacties

Geplaatst
@jto

Zonde zonde zonde dat je Williams hebt verkocht, is in mijn vierde seizoen bij Millwall nog steeds topspeler, zit inmiddels in het Premiership. Probeer ook eens bij Romano Denneboom, wilde in mijn tweede seizoen transfervrij komen. Verder zitten er nog wel wat andere aardige spelers in de eredivisie. Demir, Veenstra, Zijler, Sansoni, Zonneveld, etc..

Succes ermee!

uhm ik heb hem niet verkocht?

Lijkt er tog wel op, want dit zei je:

Ljubijankic & Doudin speler inmiddels bij Zaragoza en Celta.. erg jammer!

Williams verkoop ik nu voor 1.6 mil om wat geld te genereren.

• Antwoorden 148
  • Weergaven 402
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

millwall is goede club, eerste seizoen gepromoveerd, 2de seizoen mee bezig en gaat ook lekker, dat 70.000 trasferbudget had ik naar 700.000 verhoogd door verkoop spelers, en zo kocht ik Doudin die wilt komen en nog eentje _O_ en ook Ljubijankic zal willen kocht hem voor 60.000 + 40 procent bij doorverkoop :( maar wel meesterlijk 1 seizoen later 3.5 miljoen waard _O_ ook is Marvin Williams geweldig _O_

Williams verkoop ik nu voor 1.6 mil om wat geld te genereren. Heb inmiddels wat oude rotten gekocht en wat jonge talentjes:

afbeelding2gp2.png

Moet nu league one vaststellen, doormiddel van 2/3 (top?)transfers..

afbeelding3nc4.png

(http://img204.imageshack.us/img204/1740/afbeelding3nc4.png)

:cab: Zijn jullie nou zo blind of lijkt dat zo !:shhh:

Geplaatst

millwall is goede club, eerste seizoen gepromoveerd, 2de seizoen mee bezig en gaat ook lekker, dat 70.000 trasferbudget had ik naar 700.000 verhoogd door verkoop spelers, en zo kocht ik Doudin die wilt komen en nog eentje _O_ en ook Ljubijankic zal willen kocht hem voor 60.000 + 40 procent bij doorverkoop :( maar wel meesterlijk 1 seizoen later 3.5 miljoen waard _O_ ook is Marvin Williams geweldig _O_

Williams verkoop ik nu voor 1.6 mil om wat geld te genereren. Heb inmiddels wat oude rotten gekocht en wat jonge talentjes:

afbeelding2gp2.png

Moet nu league one vaststellen, doormiddel van 2/3 (top?)transfers..

afbeelding3nc4.png

(http://img204.imageshack.us/img204/1740/afbeelding3nc4.png)

Chris 249 is denk ik de slechtste manager die ik ken, want als je blind bent kan je niet Managen ;) :cab:

Dikgedrukt zei: Sharea, schuingedrukt zeg ik ;) :shhh:

whaha niet zo'n slim mannetje :P :-D :checkit:

Geplaatst

In mijn 1e seizoen bij Swansea haalde ik Peter Murphy:

petermurphyprofieldp9.png

Zeer goede stats, te koop voor zo'n 50 000 euri.

Geplaatst

Zit nu halverwege het seizoen met Stevenage, en een aantal goede aankopen gedaan in de zomer:

Juan Manuel Funes, gratis overgenomen van Municipal. Misschien niet de snelste en sterkste, maar verder super!

juanmanuelfunes513888.jpg

Gonzalo Antonio Romero, ook gratis overgenomen van Municipal. Scoort aan de lopende band (1 op 1 loopt hij op dit moment).

romero745973.jpg

Juan Carlos Plata, ook hij gratis overgenomen van Municipal. Loopt 1 op 1.

juancarlosplata257789.jpg

Edgar Eladio Estrada, voor 6k overgenomen van Comunicaciones.

edgareladioestrada228424.jpg

Voorzover de spelers uit Guatemala :)

Gavin McCallum, supervleugelspeler, 12 k overgenomen van Yeovil

gavinmccallum863108.jpg

Mark Little, supersnelle vleugelverdediger. Heeft wat punten waar die wat beter op moet worden maar is nog jong. Voor 26k overgenomen van de Wolves:

marklittle504450.jpg

Geplaatst

Kijk bij de amateurclubs in Nederland daar spelen veel spelers die eventuel in een lage divisie willen spelen.

Met Fossombrone Serie C2/C in Italie heb ik de volgende spelers gehaald:

Dmytro Brovkin ( Gratis ) -> Aanrader !!!!!

Jarde de Lange ( Baronie ) -> Geweldige keeper !!!

Ozcan Ozkaya ( Kozakken Boys, 2k ) -> Aardige aanvaller.

Omar Boukhari ( Argon, 4k ) -> Goede verdediger

Geplaatst

ik bied altijd € 0,- voor spelers met een vraagprijs van rond de 200.000 en vaak accepteren ze dat

Geplaatst

Wie weet er nog een goede spits voor een League Two club, ik heb een kleine database gekozen dus het liefst spitsen uit Engeland, ik zit in 2008/2009

Geplaatst

Iemand een goede keeper die ik met een Zweedse vierdeklasser kan halen?

Geplaatst
Wie weet er nog een goede spits voor een League Two club, ik heb een kleine database gekozen dus het liefst spitsen uit Engeland, ik zit in 2008/2009

Wat is je budget?

Geplaatst

Wat is je budget?

Ow niet zo heel veel nu want ik heb al wat opgemaakt, het is nu 15k maar je kan wel duurdere spelers zeggen want ik kan wel in termijnen dan betalen of ik hou hem dan in de gaten en koop hem later als ik rijker ben.
Geplaatst

Mirnes Ibrahimovic, 24 jaar, Sloveen

AMC/AC

Speelt bij Schotse North End

Te halen voor € 0 ;)

Geplaatst

Je kunt met LLM clubs eigenlijk alleen maar transfer vrije spelers halen, ik probeer zelf in ieder geval, om nooit m'n budget te gebruiken. Niet dat het altijd lukt hoor. Ook scout ik alleen in het land waar ik speel.

Geplaatst

Volgens mij is éen van de hoofdregels van het LLM dat je zelf je (altijd andere) spelers scout en dat je je grote vondsten voor jezelf houdt..

Geplaatst
In mijn 1e seizoen bij Swansea haalde ik Peter Murphy:

petermurphyprofieldp9.png

Zeer goede stats, te koop voor zo'n 50 000 euri.

Hij is echt zó geweldiig goed!! Hij kan op alle verdedigings en middenveld-posities behalve de rechterkant!

Geplaatst

Je spreekt jezelf een beetje tegen met de twee bovenstaande posts. Je mag je spelers toch best delen ?

En je kiest er zelf voor hoe je je LLM manier van spelen invult. Als je er maar plezier in hebt.

Geplaatst

Voor een League Two club is hij te betalen, maar volgens mij heeft hier iedereen een andere grens tussen LLM en andere clubs. Ik vind persoonlijk ook dat spelers van 50K onbetaalbaar zijn voor LLMclubs

Geplaatst
Voor een League Two club is hij te betalen, maar volgens mij heeft hier iedereen een andere grens tussen LLM en andere clubs. Ik vind persoonlijk ook dat spelers van 50K onbetaalbaar zijn voor LLMclubs

League Two is profvoetbal. LLM is maximaal een Conference club en dat is nog te hoog, want daar zijn ook 20 clubs full prof intussen.

Geplaatst

League Two is profvoetbal. LLM is maximaal een Conference club en dat is nog te hoog, want daar zijn ook 20 clubs full prof intussen.

Ik vind het het leukste om eerst een jar in vakantiemode werkloos te zijn. Dan het tweede jaar promoveren er een aantal clubs met vaak enkel grijze spelers. Daar moet je dan soliciteren!

Geplaatst
Is de Noord-Ierse 3e divisie ook LLM?

Ja, ik zal deze week eens een lijst plaatsen, er zijn bijvoorbeeld ook 'losse' clubs die als LLM gelden, bijv. East Stirlingshire uit Schotland.

Geplaatst
Is de Noord-Ierse 3e divisie ook LLM?

Ja, ik zal deze week eens een lijst plaatsen, er zijn bijvoorbeeld ook 'losse' clubs die als LLM gelden, bijv. East Stirlingshire uit Schotland.

In Noord-Ierland heb je geen clubs met voltijdscontracten..

Geplaatst

Dus LLM bestaat alleen maar uit amateurclubs?

Er zijn bijvoorbeeld genoeg spelers die wel naar Thurrock in de Conference South willen en niet naar NK Triglav in de 'Eerste divisie' in Slovenië of een dergelijke club

Geplaatst

Ik kreeg met Gentofta (oid), een Zweedse ploeg uit de laagste divisie een transferbudget van maarliefst 7 duizend! Zelfs de spelers van de amateurclubs in Nederland willen niet komen :p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.