JanVertonghen Geplaatst 21 december 2018 Share Geplaatst 21 december 2018 Blindspot is an American crime drama television series created by Martin Gero, starring Sullivan Stapleton and Jaimie Alexander. Blindspot focuses on a mysterious tattooed woman who is found naked inside a travel bag in Times Square by the FBI, with no recollection of her own past or identity. They discover that her tattoos contain clues to crimes they will have to solve. Meer mensen die dit kijken? Ben inmiddels bij het vierde seizoen (die is nu bezig), lekkere serie wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2018 Auteur Share Geplaatst 21 december 2018 (bewerkt) Even in een aparte post, want er komen spoilers. Spoiler enkel lezen als je seizoen 1 t/m 3 VOLLEDIG gezien hebt. Spoiler Begon echt top, erg pakkend, goede verhaallijn en lekkere cliffhangers. Tweede seizoen zette dit goed door. Ook in het derde seizoen was het nog prima, maar ik vond het wel minder dan de eerste twee seizoenen. Gezien het plot niet erg gek. Het is namelijk niet zo dat je daar heel veel gekke dingen mee kan doen, terwijl je tegelijkertijd de hoge kwaliteit waarborgt. Vrees echter dat het vierde seizoen een stuk minder is. Aan het eind van het derde seizoen was er eigenlijk vrij weinig meer mogelijk, maar aangezien ze toch door wilden gaan, moesten ze weer wat gaan verzinnen. En hoe. Twee mogelijkheden met Blake: ze wist al van haar vaders plannen en heeft zich verder van de domme gehouden, of ze is opeens van 'goede' en 'lieve' Blake compleet veranderd in haar vader. Zapata die opeens de wereld wil gaan veranderen en het dus vanaf nu tegen het FBI-team op gaat nemen ? Ja hoor. Komt gelijk de volgende vraag op: had ze dat idee altijd al, of pas sinds dat gezeik met de CIA? Lijkt me het laatste, of toch niet, want ze had daarvoor al die telefoon gejat van de leider van dat neppe Afrikaanse land. Zullen we nog wel antwoord op krijgen. Roman dus dood helaas, dat was juist iemand waar nog wel wat rek in zat. Was altijd een snelle denker, ontzettend intelligent, maar had pas laat door dat Blake hem 'Roman' noemde en had opeens ook niet door dat ze een wapen trok... Meneer heeft weet ik veel hoeveel zieklijk getrainde mensen overmeesterd, maar dat had hij niet door. Is goed. Vind het allemaal maar wat vaag. Denk dat het in seizoen vier als volgt zal gaan: Jane gaat vanuit een bepaalde hoek iets plotten tegen de FBI en Zapata gaat een relatie aan met Reade, die natuurlijk niets door zal hebben. Misschien dat Zapata ook nog wel aan de slag gaat bij de FBI zelfs, je weet het niet. Zullen Jane en Zapata misschien nog wel samen gaan werken, of de FBI krijgt juist te maken met twee verschillende 'threats'. Vind het allemaal maar erg raar. Waarschijnlijk denken ze 'hoe gekker, hoe groter de kans mensen blijven kijken', maar zo denk ik niet hoor. Ik kijk hem (zoals met bijna elke serie die ik gekeken heb wel, hoe slecht ook) sowieso af, maar niet meer met zoveel plezier als in het begin. 21 december 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Vermoed ook dat het 4e seizoen een stuk minder gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten