Roprop Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Makers van Two and a hallf Men, Ashton Kutcher en 'Hyde' van That 70s Show en het staat op Netflix. Gewoon een serie die wel grappig is en makkelijk wat tijd vult, maar niet heel bijzonder. Nog meer mensen die hier al iets van gezien hebben? Ik vind het begin wel vermakelijk, maar zoals ik zei ook niet veel meer dan dat. Ook ietwat voorspelbaar soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 april 2016 Auteur Share Geplaatst 4 april 2016 Makers van Two and a hallf Men, Ashton Kutcher en 'Hyde' van That 70s Show en het staat op Netflix. Gewoon een serie die wel grappig is en makkelijk wat tijd vult, maar niet heel bijzonder. Nog meer mensen die hier al iets van gezien hebben? Ik vind het begin wel vermakelijk, maar zoals ik zei ook niet veel meer dan dat. Ook ietwat voorspelbaar soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten