Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] Beste film van 2005

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Nja. Quotes kunnen je bijblijven, of een film kan je bijblijven. Die twee hoeven niet perse hand in hand te gaan. Voor jou is dat bij V dan wel zo, ik vond overigens zijn hele monologen geweldig en ga die niet reduceren tot kleine quotes. Maar het gekke is dat ik, als ik er mijn eigen lijst op na sla, V ook gewoon hoger heb staan dan Brick. Maar toch ga ik hier nu voor die laatste :D net omdat het zo'n uniek filmpje is en imo wat onterecht under the radar blijft, terwijl iedereen V ondertussen wel al kent.

Ja hallo! Stemmen we hier nou voor reclame te maken voor een leuk cultfilmpje of voor de beste film? :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ocHpbYn.jpg

UITSLAG FINALE

Dit was me wel een enigszins verrassende finale. V was wel een grote favoriet, maar dat Brick het hier zo ver zou schoppen had ikzelf in ieder geval niet verwacht. Was mij betreft was V for Vendetta dan ook de grote favoriet, maar de grootsheid van deze fantastische film legde het toch af tegen het kleinschalige en noireske Brick. Ik ben trots op jullie.

1. V for Vendetta 3 - 4 Brick

Dus nu is er nog maar één ding te doen:

tumblr_msvznw2RRL1sscvd7o1_500.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrassende winnaar nog. Moet ik dan maar eens opleggen. Voor de rest is 2005 zeker qua Amerikaanse input een toch wat matig jaar (voor zover ik kan oordelen en uiteraard mijn smaak het toelaat om te oordelen). Paha Maa wil ik gerust aan anderen nog eens aanraden! Een verrassende winnaar is altijd wel eens leuk! :)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites