Pieter Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Nja. Quotes kunnen je bijblijven, of een film kan je bijblijven. Die twee hoeven niet perse hand in hand te gaan. Voor jou is dat bij V dan wel zo, ik vond overigens zijn hele monologen geweldig en ga die niet reduceren tot kleine quotes. Maar het gekke is dat ik, als ik er mijn eigen lijst op na sla, V ook gewoon hoger heb staan dan Brick. Maar toch ga ik hier nu voor die laatste :D net omdat het zo'n uniek filmpje is en imo wat onterecht under the radar blijft, terwijl iedereen V ondertussen wel al kent. Ja hallo! Stemmen we hier nou voor reclame te maken voor een leuk cultfilmpje of voor de beste film? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 april 2016 Auteur Share Geplaatst 27 april 2016 UITSLAG FINALE Dit was me wel een enigszins verrassende finale. V was wel een grote favoriet, maar dat Brick het hier zo ver zou schoppen had ikzelf in ieder geval niet verwacht. Was mij betreft was V for Vendetta dan ook de grote favoriet, maar de grootsheid van deze fantastische film legde het toch af tegen het kleinschalige en noireske Brick. Ik ben trots op jullie. 1. V for Vendetta 3 - 4 Brick Dus nu is er nog maar één ding te doen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Mooie winnaar _O_ Maargoed, de hele final 4 was zeer terecht. Prima filmjaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Je bent trots op ons, derhalve geen objectieve leider :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 april 2016 Auteur Share Geplaatst 28 april 2016 Je bent trots op ons, derhalve geen objectieve leider :LO: Ik pretendeer dan ook niet objectief te zijn. Wel de beste en degene die altijd gelijk heeft, maar niet objectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Heerschap Vin _O_ Nee, even serieus: bedankt voor de organisatie man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 (bewerkt) Verrassende winnaar nog. Moet ik dan maar eens opleggen. Voor de rest is 2005 zeker qua Amerikaanse input een toch wat matig jaar (voor zover ik kan oordelen en uiteraard mijn smaak het toelaat om te oordelen). Paha Maa wil ik gerust aan anderen nog eens aanraden! Een verrassende winnaar is altijd wel eens leuk! :) 12 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten