iJefferd Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Seizoen 2 staat op Netflix! Ik ben aan het kijken. Bevalt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Oh nice, nu al. Binnenkort maar eens gaan kijken. :) Heb wel even een recap nodig denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Ik was al begonnen aan de recap een week geleden. Heb gisteren heel seizoen 2 er in 1 keer doorheen gejekkerd. Zeker weer een aanrader. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Weekje geleden begonnen en er gisteravond doorheen. Kan niet wachten op het volgende seizoen. Toffe serie blijft dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Hoe is seizoen 2 mensen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Weekje geleden begonnen en er gisteravond doorheen. Kan niet wachten op het volgende seizoen. Toffe serie blijft dit! Ik was al begonnen aan de recap een week geleden. Heb gisteren heel seizoen 2 er in 1 keer doorheen gejekkerd. Zeker weer een aanrader. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar :D Hoe is seizoen 2 mensen? Dit dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Heel heel tof. Zeker een aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Eerste twee eps vast gezien, begin is veelbelovend. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 augustus 2016 Share Geplaatst 11 augustus 2016 Seizoen 2 is wat mij betreft een stuk beter dan seizoen 1! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 11 augustus 2016 Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hoe makkelijk is het weer om in te haken als je het hele eerste seizoen praktisch gezien vergeten bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 augustus 2016 Share Geplaatst 11 augustus 2016 Heel makkelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten