iJefferd Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. of simpelweg Agents of S.H.I.E.L.D. is een Amerikaanse televisieserie over de Marvel Comics-organisatie S.H.I.E.L.D. (Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division), gecreëerd door Joss Whedon, Jed Whedon en Maurissa Tancharoen voor ABC. De serie wordt geproduceerd door ABC Studios, Marvel Television, en Mutant Enemy en speelt zich af in het Marvel Cinematic Universe na de gebeurtenissen in The Avengers. Het verhaal van Agents of S.H.I.E.L.D. draait rond het personage Phil Coulson, dat wederom door Clark Gregg wordt vertolkt. De pilot (begin 2013 gefilmd) werd uitgezonden op 24 september 2013. ABC gaf de serie op 10 oktober 2013 groen licht voor een seizoen van 22 afleveringen. Ik ben de eerste 10 afleveringen incl subs aan het binnen harken. Dit lijkt me wel een goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 december 2013 Auteur Share Geplaatst 15 december 2013 Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. of simpelweg Agents of S.H.I.E.L.D. is een Amerikaanse televisieserie over de Marvel Comics-organisatie S.H.I.E.L.D. (Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division), gecreëerd door Joss Whedon, Jed Whedon en Maurissa Tancharoen voor ABC. De serie wordt geproduceerd door ABC Studios, Marvel Television, en Mutant Enemy en speelt zich af in het Marvel Cinematic Universe na de gebeurtenissen in The Avengers. Het verhaal van Agents of S.H.I.E.L.D. draait rond het personage Phil Coulson, dat wederom door Clark Gregg wordt vertolkt. De pilot (begin 2013 gefilmd) werd uitgezonden op 24 september 2013. ABC gaf de serie op 10 oktober 2013 groen licht voor een seizoen van 22 afleveringen. Ik ben de eerste 10 afleveringen incl subs aan het binnen harken. Dit lijkt me wel een goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Heb ook het eerste seizoen + de eerste vier afleveringen van seizoen twee binnen gehaald. Lijkt me leuk dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Toffe serie dit. Ik volg het al vanaf seizoen 1. Alles gezien. Het toffe is dat het samen loopt met de films van Marvel. Het effect van Captain America: The Winter Soldier speelt bijvoorbeeld heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Zojuist de hele serie t/m S02E10 afgerond. Had deze al heel lang op schijf staan, maar gaf telkens andere series de voorkeur. Maar toen ik helemaal begonnen was, meteen verslaafd. Heerlijke serie zeg en heb me ook eigenlijk nog geen moment geërgerd aan dingen. De afleveringen zijn naar mijn mening iedere keer interessant, de plot twists zijn goed en het algehele verhaal spreekt me ook erg aan. Ook die humor die er af en toe in zit vind ik wel leuk. Met name in het eerste seizoen tussen Fitz & Simmons. [spoiler=Season 1 & 2]Het achterliggende verhaal was me in het begin van het eerste seizoen nog niet helemaal duidelijk. Dat het uiteindelijk bij HYDRA uit zou komen had ik ergens wel verwacht. Iedere serie moet natuurlijk ook altijd even opstarten. Dat Ward een dubbele agenda had was voor mij in het begin nog helemaal niet duidelijk. Erg goed gedaan dus door de makers. In veel series zijn dit soort dingen nogal obvious. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de overige plottwitsts in het eerste seizoen. Wel moest ik ontzettend wennen aan begin van seizoen 2. Coulson die zich in het begin een beetje vreemd gedroeg. Wat vreemde team members, waarvan het nog niet helemaal duidelijk was wat ze toe gingen voegen. Waarvan uiteindelijk eigenlijk alleen Hunter en Mack overbleven. Baalde wel ontzettend toen bleek dat Simmons weg bleek te zijn. Toen ik haar in aflevering 3 bij HYDRA zag verschijnen viel ik wel even van mijn stoel. Gelukkig werd al snel duidelijk dat ze niet overgelopen was. Vind het overigens wel jammer dat de makers er voor gekozen hebben om de relatie tussen Fitz & Simmons zo te verstoren. Dat ze geen koppel zijn geworden, dat begrijp ik nog wel. Maar de chemie tussen die twee in het eerste seizoen vond ik juist zo tof. Gelukkig leek hier wel verbetering in te zitten in de laatste aflevering. Ook jammer van Fitz zijn brain damage. Dat had voor mij niet gehoeven, al is het natuurlijk wel een stuk realistischer na de gebeurtenissen. Ik ben wel benieuwd of hij toch nog weer de oude Fitz gaat worden op den duur. Heb inmiddels ook de trailer voor het vervolg van het tweede seizoen gezien. En daarin, samen met S02E10, werd natuurlijk dat hele alien gebeuren al duidelijk. Met andere woorden de intrede van de 'inhumans'. Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze invalshoek en hoe het personage Skye/Daisy a.k.a. Quake hier mee om gaat. Echt veel zin in het vervolg dus :D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Het vervolg van seizoen 2 is weer begonnen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 JAAA, heerlijke serie. Blij dat ie weer begonnen is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 S02E11 was een beetje rustig, maar wel weer een lekkere inleiding in het inhumans gedeelte! [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Heb jij S02E12 al ergens kunnen bemachtigen? Ik zie bij de torrentboer alleen maar bestandjes van 200mb staan, dat kan niet goed zijn ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 S02E11 was een beetje rustig, maar wel weer een lekkere inleiding in het inhumans gedeelte! [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Heb jij S02E12 al ergens kunnen bemachtigen? Ik zie bij de torrentboer alleen maar bestandjes van 200mb staan, dat kan niet goed zijn ;c. Ik stream, ik download niet;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Jammer weer dit ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Ik mocht Skye niet echt, maar ze begint echt mega interessant te worden. Ik kan niet wachten tot ze zich nog verder ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Ik mocht Skye niet echt, maar ze begint echt mega interessant te worden. Ik kan niet wachten tot ze zich nog verder ontwikkeld. Vond Skye vanaf het begin eigenlijk al wel tof. Heb nu t/m S02E14 gezien, erg lekker tweede seizoen nog steeds. [spoiler=S02E14]Vind het alleen ergens wel jammer dat Mack en Bobbi dan weer bij 'het echte S.H.I.E.L.D.' horen en daardoor weer een extra bedreiging vormen voor Coulson en zijn team. Vond de samenstelling van het team in de eerste helft van dit seizoen juist zo leuk. Maargoed, dat houdt alles ook wel weer een beetje spannend. Ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we nog meer Inhumans gaan zien en wanneer Skye haar krachten op een goede manier gaat leren gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Episode 15, Skye _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ep. 17 zojuist ook gekeken. Ik blijf dit een heerlijke serie vinden. Wel tof dat we nu eindelijk weten waarom Agent May 'The Cavalry' genoemd word. Ik vind Fitz trouwens echt een held in deze serie, zijn humor is zo heerlijk droog hè :-D. [spoiler=S02E17]Meer dan prima aflevering weer. Ik ben wel echt benieuwd of Coulson nou uiteindelijk als 'bad guy' gaat eindigen of dat alles uiteindelijk weer op z'n pootjes terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 De laatste paar episodes van dit seizoen + de season finale :<. Wat een heerlijk seizoen was dit zeg. [spoiler=Season 2]Dat hele inhumans gebeuren, heerlijk zeg. Skye die haar powers leert controleren, Jiaying die Skye's moeder blijkt te zijn, Raina die de toekomst kan zien en de battle within SHIELD. Seizoen vol hoogtepunten en goede plottwists wat mij betreft. Jiaying die uiteindelijk hele andere plannen heeft, had ik in eerste niet direct verwacht. En Raina in the process ff omlegd. Maar die beide cliffhangers, dat gaat volgend seizoen heel wat doden en extra inhumans opleveren. Ik schrok wel ff toen Jemma werd opgeslokt door die Kree stone. Echt jammer als zij eruit zou gaan. Maar las gelukkig al dat zij gewoon in season 3 zit en niet dood is. Bobbi zal waarschijnlijk wel verdwijnen? Althans dat leek ze te zeggen in die laatste scene met Hunter. Opzich wel jammer. Weet alleen nog niet wat ik van Ward als Hydra leider ga vinden. Die kerel is ergens wel een beetje vermoeiend als eeuwige villain. Wat vind jij [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ja echt briljant. Dit was een heel sterk seizoen. Bobbi zou in een spinoff show over inhumans gaan zitten, maar die hebben ze toch besloten niet te doen. Voor het geval dat, zat dit einde erin;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ja echt briljant. Dit was een heel sterk seizoen. Bobbi zou in een spinoff show over inhumans gaan zitten, maar die hebben ze toch besloten niet te doen. Voor het geval dat, zat dit einde erin;c Houdt dat dan in dat ze dus uit de serie gaat nu of juist niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Houdt dat dan in dat ze dus uit de serie gaat nu of juist niet? Lijkt me erg sterk dat ze er uit gaat. Goede actrice, en Mockingbird gaan ze niet zomaar uit de serie schrijven. Dit was meer een out voor de spin off denk ik. Ze zal volgend seizoen gewoon weer verschijnen naar mijn idee. Ze zou ook zomaar de vervanger van Black Widow in de films kunnen zijn als bijvoorbeeld het contract van Scarlet Johansson niet goed komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Lijkt me erg sterk dat ze er uit gaat. Goede actrice, en Mockingbird gaan ze niet zomaar uit de serie schrijven. Dit was meer een out voor de spin off denk ik. Ze zal volgend seizoen gewoon weer verschijnen naar mijn idee. Ze zou ook zomaar de vervanger van Black Widow in de films kunnen zijn als bijvoorbeeld het contract van Scarlet Johansson niet goed komt. Dat lees ik dus ook overal dat zij 'mockingbird' is. Maar heb ik de uitleg daarvan in de serie gemist of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Dat lees ik dus ook overal dat zij 'mockingbird' is. Maar heb ik de uitleg daarvan in de serie gemist of? Er is een comic book character die Mockingbird heet, en de achternaam Morse heeft (net als Bobbi). De twee karakters zijn echt kopieën van elkaar in kwaliteiten en uiterlijk enzo (ook de twee stokken). Nooit echt genoemd in de serie, maar je kan er wel vanuit gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Heads-up! Het nieuwe seizoen begint op dinsdag 29 september. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Heads-up! Het nieuwe seizoen begint op dinsdag 29 september. I know, thanks! Ik heb de app TVShow Time (app store) waar alle series in staan die ik kijk. Ik krijg een notificatie als er weer een aflevering begint. Super zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Is die app gratis? Anders ook maar eens downloaden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Prima begin van het nieuwe seizoen weer. Biedt weer heel veel mogelijkheden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Begin van seizoen 4 was ook weer prima te noemen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten