steijns Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Vannacht komt die toch pas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Bedoelde die van afgelopen week. Aangezien er nog niemand hier, het erover had gehad dacht ik ff vragen ;) Vond het wel een erg goeie aflevering namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 november 2013 Auteur Share Geplaatst 7 november 2013 True, vannacht wordt waarschijnlijk ook weer tof. Ben benieuwd iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Wel jammer van Helen, mooi dat ze zich eigenlijk opoffert voor Auggie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 [spoiler=Helen]Vond het wel vreemd dat het ineens BAM weg was. Ik zag em in elk geval niet aan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 [spoiler=Helen]Vond het wel vreemd dat het ineens BAM weg was. Ik zag em in elk geval niet aan komen. Inderdaad. Nu de aflevering van gisteren kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Wat een aflevering zeg. en die van volgende week word helemaal chill. Kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Goeie afsluiter van het seizoen. Zin in volgende zomer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 23 november 2013 Share Geplaatst 23 november 2013 Wie wordt dan de vijand? Michael? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 november 2013 Share Geplaatst 23 november 2013 Covert Affairs Geen idee. Maar zag er veel belovende uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ook weer begonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; volgen jullie deze nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ja zeker. Alleen de nieuwste aflevering moet ik nog kijken. Verder helemaal bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2014 Zelfde. Helemaal bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Vind het seizoen tot nu toe erg tegenvallen op de eerste aflevering na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Vind het wel een mooi seizoen opzich. Niet de beste, maar vermaak me prima met alle ontwikkelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Vind het wel een mooi seizoen opzich. Niet de beste, maar vermaak me prima met alle ontwikkelingen. Vind alles zo doorzichtig, nu ook weer op het laatste. Is allemaal te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Vind alles zo doorzichtig, nu ook weer op het laatste. Is allemaal te verwachten. klopt, maar dat is al langer dan dit seizoen aan de hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Nu wordt het pas interessant :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten