Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vond m wel leuk ja, tot afgelopen zaterdag. 6 keer gehoord..Net zoals The Resistance, Bolivia, Bitch..

Wel leuke festival gehad, maar waren er vrij laat omdat het na voetbal nog gezellig was op terras. kwart voor 6 vertrokken we, 10 uur binnen

Kreeg in de auto koppijn en werd misselijk van het bier dus nauwelijks meer gedronken. Begonnen bij Fusion, na de Frequencerz even wat struunen en dan naar Hangar. Met als uitstapje Ophidian

Echt vette muziek, geluid geweldig. Maar ik vond het wat te druk.. van de rond 50 bekenden die er waren maar 5 gezien helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag een uur lang hard gegaan op Endymion, was mooi_O_

EEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die naar PH12 gaat?

Nope :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXlerator Raw - The Battle _O_ Dit was voor mij echt het allerbeste feest in de Matrixx tot nu toe, wel druk, maar niet zo druk dat er geen beweging meer mogelijk was. Alleen het laatste uurtje begon de pep uit te werken en toen kon ik helaas alleen nog maar stil staan en beetje moeilijk om me heen kijken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites