stefan_helmond Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Heb me prima vermaakt, nog op de foto gegaan met Sander. Foto komt z.s.m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Stuur die foto eerst maar ff via de PM ;) Verslagje komt wel als ik me een stuk beter voel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 [video=youtube;k3Y2qK-o0Cw]http://www.youtube.com/watch?v=k3Y2qK-o0Cw Helden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juli 2012 Share Geplaatst 29 juli 2012 [YOUTUBE]em9aTWAPuMk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]mRzfZloGjUc[/YOUTUBE] Damn damn damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 [YOUTUBE]tVpyrTVEVY8[/YOUTUBE] Lekker hoorr:naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Alle 3 lekker heren! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 The Screech! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Samen met Sander op de foto op Dominator! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Kleine man! Sander is al even groot/klein als ik :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Gaat er iemand naar The Qontinent ? Ik ga het hele weekend zin in joh :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Iemand hier die naar Fuze Outdoor Veenendaal gaat? Megabase Area: E-Force Ran-D Noisecontrollers Alpha2 B-front Proto Bytez Global Soundz Frequencerz Endymion Hosted by MC Renegade Er gaan bussen vanuit Zwolle ofzo: Megabase is al een paar jaar een begrip in Zwolle en omstreken, 1 van de grote trekkers op Fusion of Dance Festival. 15 september komt Megabase nogmaals terug met een outdoor stage op Fuze Outdoor in Veenendaal. Daarom biedt High Energy Events de vaste aanhang de mogelijkheid om gratis met de bus vanuit Zwolle naar Fuze Outdoor in Veenendaal te gaan. Dit geldt alleen voor de opstapplaats Zwolle. Om ook de trouwe bezoekers tegemoet te komen uit andere steden wordt er een korting van 50% op de overige busreizen aangeboden. LET OP: deze actie is alleen geldig met een combiticket en via Event Travel te koop. Meer informatie vind je op http://www.eventtravel.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Jullie gaan toch niet vertellen dat ik de enige van MU ben op Decibel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik ben op Decibel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik niet, ik ga die datum naar Summer Dreamers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 wmaNyVl4vcQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Die is leuk ja, maar die hoor je elk feest 10x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Volgende maand voor het eerst naar Q-base, en zaterdag naar Summer dreamers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 [video=youtube;XucX-VKU-L0]http://www.youtube.com/watch?v=XucX-VKU-L0 Ging live ook erg lekker! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Samen met Sander op de foto op Dominator! Vette foto beide! Zo ken ik je weer Stefan, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Hij is vet omdat ik hier nog nuchter was volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Decibel was vettt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Wow zeker, vooral het einde, de Ibracadabra onder de Hardstyle DJ's oftewel Zatox ging nog een kwartiertje extra door en Nosferatu beukte gewoon op het einde alleen maar Hardcore op de mainstage, fuckin prima. Jammer van die dubstep die je af en toe hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Was pas om twee uur binnen, heb toen uurtje op de mainstage gestaan. Daarna festival terrein rondspeuren, op zoek naar bekenden, beetje drinken. Vanaf B-Front in de Loudness tent tot en met 22:00, toen heb ik afgesloten op Pussy Lounge, geen spijt van gehad. Oude happy hardcore nummers in een hardcore jasje, uur lang met een smile op me gezicht los gegaan :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 1 bezoeker overleden aan alcohol, xtc en dus oververhitting, kon je verwachten natuurlijk, wel erg voor familie en vrienden, maar zoooooooo oerstom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik heb t ook gelezen idd Sander. Erg stom. Klinkt hard, maar eigen schuld dikke bult. Alcohol droogt uit, xtc ook.. En dat dan combineren met die hitte... Tsja.. Vragen om problemen. Er is ook nog ergens iemand van een 1 of ander podium een meter of 5 naar beneden gestort... De festivals staan weer lekker positief in het nieuws. Trouwens, er is ook nog iemand op de 1e dag van de camping opgepakt met 600 xtc pillen op zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten