Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo kaartverkoop X-Qlusive kaartverkoop. Hoop minimaal een kaartje betaald te hebben dat ik later gratis kan door een vriendin :)

Zo kaartje binnen :D

bewerkt door CB92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het echt vet, wcs vies, naar binnen gaan duurde lang maar qua muziek echt top. Heerlijk lopen beuken

Was inderdaad een topnacht! Prima vermaakt, bijna hele tijd linksvoor gestaan en echt veel ruimte gehad daar dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha gezellig, wij gaan ook met een grote groep uit Friesland weg. In totaal 35 bekenden ofzo waarvan ik weet dat ze gaan. Maar we hebben zelf met maar 8 man geboekt ofzo

Eerst zou ik niet gaan ivm financiële problemen. Maar een vriendin had nog een zaterdagticket over en die kon ik dus overkopen totdat ze vroegen of ik misschien geen weekend wou. En uiteindelijk dinsdag een weekendticket geruild tegen die zaterdagticket met bijbetaling :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thrillogy ook net kaartjes gehaald.

Waar downloaden jullie altijd hs setjes? Hardtraxx zijn er veel niet te downloaden. Ik heb geen soundcloud account(sowieso weinig verstand van downloaden etc) dus tips zijn welkom hehe

bewerkt door jj1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb voor deze feesten al kaartjes...Decibel, Dream Village, Hardcore Italia, Syndicate, Hardcore XL, Thrillogy. Volgende week kaartjes halen voor Ground Zero en Q-Base. Verder staan Try Before You Die, Pandemonium, #PH!3, Loudness en Bass Academy nog op mijn lijstje.

Hellie... Op zoek naar 2 Ground Zero kaarten toevallig? Ik ga mijne namelijk verkopen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vannacht half 2 thuis van Decibel. Heb echt een topweekend gehad! Vrijdag rond half 1 bij het terrein aangekomen, alleen jammer van het eerste pokke eind lopen ^^ Uiteindelijk een lift gekregen en ingecheckt. Toen was het de vraag hoe zit het met de vakantie/safaripark ticket. Uiteindelijk later hadden we hem helemaal niet nodig. Rond 2 uur hadden we dus eindelijk een plek en best goed plekje. Dichtbij supermarkt, toiletten en eigenlijk maar 5 minuten lopen naar de tent waar de Pre,Night en afterparty waren.

Rond uur of 6 waren we naar de pre-party gegaan. En op dat moment zag ik al gewoon tientallen mensen die vdk waren door keta, 1 iemand ging aan me hangen en keek in zijn ogen en zag keta. Stapte naar achter en ging even met een vriend van hem praten. Bleek dus dat hij overdosis keta gepakt had met sos en alcohol. Maar tijdens Frontliner en Code Black nog eigenlijk beetje rustig aan kunnen doen. De set van PP vond ik echt zwaar tegenvallen. Maar Ran-D wat een set _O_ Heerlijke opbouw waarna Freqz nog een tandje er boven opgooide. Mad Dog vond ik ook iets minder maar samen met Partyraiser toch nog lekker geëindigd.

Lig je rond half 2 in de tent, komen mensen aanzetten met frenchcore tot half 5. Toen dacht ik ineens wat is het stil :-D Bleek dus alle stroom uitgevallen te zijn en 2 uurtjes ongeveer ogen dicht gehad. Maar nooit echt kunnen slapen omdat tijdens het oppompen al bleek dat de rug kant van mijn luchtbed lek was ;e De zaterdag was echt 10 maal beter dan op Defqon, tijdens B-Front goed met Stefan los kunnen gaan. Maar de set van de dag was toch van Deetox _O_

Van Delete vind ik het echt balen, maar zag hem zondag nog tijdens de afterparty en het leek wel of hij zich beter voelde maar hij voelde zich zo rot. Rond 10 voor half 10 ben ik terug gegaan naar de tent omdat ik gewoon geen muntjes kon pinnen om wat eten te halen omdat er overal maar 1 pinkassa was dus kon ook niet eten. Rond 10 uur heb je dan gegeten bijna weer klaar zat ik met een vriendin te twijfelen of we nog Radical zouden pakken. Maar toch besloten om naar de Nightparty te gaan waar Audiotricz bezig was samen met Atmozfears. Stonden 10-15 man en alleen een vriendin van me en ik gingen los. Uiteindelijk toch komisch over gekomen op hun. De set van Alpha Twins was echt beroerd. Goede nummers maar matig gemixed en hele slechte opbouw gewoon. The Viper en Panic hadden wel een lekker setje neergezet, jammer van de Dub er tussen door.

De zondag ben ik rond 4 uur naar de afterparty gegaan. Tot 8 uur, moest even terug naar de tent kwam ik dus mijn buren tegen en die gingen dus vertrekken. Zat er 1 iemand van mijn groepje, en vlak daarna kwamen de andere 2 ook. Want er heerste een agressiever sfeertje ivm al dat er vechtpartijen geweest zijn tijdens Paul Elstak op de Pussy Lounge. Gelukkig niks van mee gekregen, maar daardoor besloten we om naar huis te gaan. + Ik wist toch zeker dat ik niet in slaap kon vallen als ik nergens op kon slapen. Dus in een mum van tijd meteen alles ingepakt en richting huis gegaan. Vannacht rond half 2 thuis gekomen en ben weer beetje levend.

Was echt een topweekend! Straks eventjes wat foto's in fotoboek gooien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik bij jou in de buurt zat, stond ook vlakbij de supermarkt. ringstaartmaki ofzo.

Ik heb een geweldig weekendje gehad, enige minpunt is Delete :p hele tijd naar uit gekeken en dan doet hij dit :(

Ik stond op Mantelbaviaan.. Waar die ene jongen vastgetaped zat dus ^^ Ik stond als je vanaf de weg kant erin liep rechtsachter

Link naar opmerking
Deel via andere websites