Cyril Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Download Sourcerz - RevulsionFM (18-7-2013): http://www22.zippyshare.com/v/54853403/file.html http://www.facebook.com/SourcerzNL http://lsdb.nl/set/137294/sourcerz-revulsionfm-18-07-13.html Tracklist: 1. Geck-O - Oh! 2. Phrantic - Lightning Strikes 3. Prefix & Density - Spark of Light 4. DJ Thera - The Coast (Is Clear) 5. Blackburn - Stay Alert 6. Frequencerz & E-Force - Attention (Break Edit) 7. Phuture Noize - Easy Killer (Loudness Edit) 8. DJ Thera - The Battle 9. Degos & Re-Done - Outside The Box (Live Edit) 10. Arboza & Asylum - We Burn 11. E-Force - Crucifix 12. Prefix & Density - Soundwaves 13. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Mix Cut) 14. DJ Thera & Delete - Welcome 15. Dark Oscillators - Trapped (Titan Remix) 16. Crypsis ft. Luna - Torture (Outro Edit) 17. Solutio & The I's - Mistress 18. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) Voor de liefhebbers :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Frontliner - Adaro en Partyraiser als stages op Thrillogy :) En de zaterdag van Decibel is ook een feit nu :) Dus leuk lijstje zo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Download Sourcerz - RevulsionFM (18-7-2013): http://www22.zippyshare.com/v/54853403/file.html http://www.facebook.com/SourcerzNL http://lsdb.nl/set/137294/sourcerz-revulsionfm-18-07-13.html Tracklist: 1. Geck-O - Oh! 2. Phrantic - Lightning Strikes 3. Prefix & Density - Spark of Light 4. DJ Thera - The Coast (Is Clear) 5. Blackburn - Stay Alert 6. Frequencerz & E-Force - Attention (Break Edit) 7. Phuture Noize - Easy Killer (Loudness Edit) 8. DJ Thera - The Battle 9. Degos & Re-Done - Outside The Box (Live Edit) 10. Arboza & Asylum - We Burn 11. E-Force - Crucifix 12. Prefix & Density - Soundwaves 13. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Mix Cut) 14. DJ Thera & Delete - Welcome 15. Dark Oscillators - Trapped (Titan Remix) 16. Crypsis ft. Luna - Torture (Outro Edit) 17. Solutio & The I's - Mistress 18. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) Voor de liefhebbers :) Lekker lijstje! Gaat mee! Frontliner - Adaro en Partyraiser als stages op Thrillogy :) En de zaterdag van Decibel is ook een feit nu :) Dus leuk lijstje zo :) Mijn volgende is pas Ground Zero :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Volgende week Penoze, dan Decibel, dan Q-base(vier mijn verjaardag met vrienden daar) en dan was Thrillogy :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Volgende week Penoze, dan Decibel, dan Q-base(vier mijn verjaardag met vrienden daar) en dan was Thrillogy :-D Q-Base wil ik wel graag heen. Maar moet even kijken of het mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Q-Base wil ik wel graag heen. Maar moet even kijken of het mogelijk is. Het was of Q-base of Ground hier. Mocht niet beide van mijn ouders ivm dat ik 1 sep jarig ben. Ivm familiebezoek en ook nog is anders wss weer geld moest lenen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Lekker lijstje! Gaat mee! Thanks! Laat me weten hoe je hem vond. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Line-up Thrillogy bekend :) Frontliner, supported by: Noisecontrollers Zatox Ran-D Coone Shadix Max Enforcer Atmozfears B-Frontliner Hosted by Villain Adaro, supported by: Crypsis Frequencerz E-Force Titan Alpha2 Danny Scandal Artic Digital Punk Gunz for Hire Hosted by Renegade Partyraiser, supported by: Nosferatu Tieum Unexist Aggresive Vextor, F-noize & X-mind Paul Elstak Amada Drokz The Sickest Squad Hosted by Da Syndrome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Wie nog meer zaterdag op penoze? Weer een feestje nuchter blijven voor mij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Wie nog meer zaterdag op penoze? Weer een feestje nuchter blijven voor mij :) Ik dus! Ik blijf dus niet nuchter ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Wie nog meer zaterdag op penoze? Weer een feestje nuchter blijven voor mij :) Waarschijnlijk niet, maar wat niet is kan nog komen :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Waarschijnlijk niet, maar wat niet is kan nog komen :xd: Tis ook gewoon nog steeds niet uitverkocht. Zo'n line-up voor die prijs :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 JA en eindelijk weer ergens in de buurt, veel feestjes zijn toch te ver weg vind ik. Dit is ideaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 JA en eindelijk weer ergens in de buurt, veel feestjes zijn toch te ver weg vind ik. Dit is ideaal. Jarno, voor jou zijn veel feesten toch wel gewoon te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Muha vind het meevallen. 1keer Qlimax geweest, ben je pas rond 10uur sochtends thuis, vind ik niks. Trek die nachtjes door, zonder dingen te gebruiken toch slecht, dus sla ik er veel over. Plus misschien als ik me er wat beter inverdiep, zijn er vast wel meer feestjes hoor waar ik heen kan. Maar heb weinig vriendin die hs gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Muha vind het meevallen. 1keer Qlimax geweest, ben je pas rond 10uur sochtends thuis, vind ik niks. Trek die nachtjes door, zonder dingen te gebruiken toch slecht, dus sla ik er veel over. Plus misschien als ik me er wat beter inverdiep, zijn er vast wel meer feestjes hoor waar ik heen kan. Maar heb weinig vriendin die hs gaan. Ah ok, ga je wel Xqlusive in HmH? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Ja al vind ik het thema niks man, haha. Ook even tegen die tijd kijken of ik me eigen huis heb, want dan sla ik sowieso over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Ja al vind ik het thema niks man, haha. Ook even tegen die tijd kijken of ik me eigen huis heb, want dan sla ik sowieso over. Ah ok, ik ga sowieso zitten zaterdag voor kaartverkoop. En als 2 vriendinnen van me op gastenlijst komen kan ik gratis erheen en gooi ik mijn ticket weer in de verkoop ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Tis ook gewoon nog steeds niet uitverkocht. Zo'n line-up voor die prijs :cab: Klopt, dikke line-up voor 30 eu. Maarja, de lokatie is (voor velen) onbekend. En dat speelt ook wel mee hoor. En daarbij komt, voor een Penoze is dit gewoon een hoge prijs. Penoze is normaal in de regio Schagen en trekt veel regionaal volk. Altijd tot de nok toe vol daar, en een dikke sfeer. Grotendeels van de vaste bezoekers van Penoze zijn OF op vakantie, vinden het te ver of te duur. JA en eindelijk weer ergens in de buurt, veel feestjes zijn toch te ver weg vind ik. Dit is ideaal. Voor mij is t nu een eindje weg helaas, had ik nog bij mn Pa gewoond had ik sowieso wel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Klopt, dikke line-up voor 30 eu. Maarja, de lokatie is (voor velen) onbekend. En dat speelt ook wel mee hoor. En daarbij komt, voor een Penoze is dit gewoon een hoge prijs. Penoze is normaal in de regio Schagen en trekt veel regionaal volk. Altijd tot de nok toe vol daar, en een dikke sfeer. Grotendeels van de vaste bezoekers van Penoze zijn OF op vakantie, vinden het te ver of te duur. Voor mij is t nu een eindje weg helaas, had ik nog bij mn Pa gewoond had ik sowieso wel gegaan. Klopt ook aardig wat van mijn groep zijn op vakantie of kunnen ook niet. Het is redelijk vlakbij voor mij, maar juist een onbekende locatie vind ik altijd leuk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Jeej, waarschijnlijk vervoer voor Q-Base :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Klopt ook aardig wat van mijn groep zijn op vakantie of kunnen ook niet. Het is redelijk vlakbij voor mij, maar juist een onbekende locatie vind ik altijd leuk :) De laatste 100 kaarten gaan nu in de verkoop. Jeej, waarschijnlijk vervoer voor Q-Base :D Event travel bus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Event travel bus? Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 De laatste 100 kaarten gaan nu in de verkoop. Event travel bus? Verwacht uitverkocht dus zaterdag Hier ook met partybus naar Q-Base alleen OV naar Decibel :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Nope Waarom niet? Verwacht uitverkocht dus zaterdag Hier ook met partybus naar Q-Base alleen OV naar Decibel :( Uitverkocht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten