stefan_helmond Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Ooooh dit keer was Defqon echt heerlijk! Hele dag verdeeld over Blue, Black, Purple en alleen bij Crypsis Live bij de main. Heerlijke weertje bij, wat wil je nog meer Ben de helft van de tijd ziek geweest, alsnog wel vermaakt. @sander: Ik ook waarschijnlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Die die 2e CD van Defqon wel echt baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Ben de helft van de tijd ziek geweest, alsnog wel vermaakt. @sander: Ik ook waarschijnlijk ;) Mooi, maar meeten zal lastig zijn, ik weet namelijk niet in wat voor toestand ik dan verkeer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Mooi, maar meeten zal lastig zijn, ik weet namelijk niet in wat voor toestand ik dan verkeer :D Haha doen we 't toch zo vroeg mogelijk :D Ik zal ook niet geheel nuchter zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 GUOLQn9EbeE Eindelijk een anthem die wat harder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Vind het weer geen heel vet anthem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Standaard Zatox track, wel lekker zomers, maar niet heel veel bijzonders, hele cheesy vocals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 Vind er ook niet veel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 Steffie jonge! Ga je Dominator!? Sowieso dat we ff dansje gaan doen dan:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Ik vind t maar een bagger anthem... Zaterdag waarschijnlijk naar WiSH Outdoor. Heb 2 gastenlijstplekken gewonnen. Altijd leuk. Alleen nu nog t vervoer... Dominatoooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ben ik wel aanwazig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Moooooooooooooooooooooooi zo, heb je eindelijk weer eens een opdracht voor de medewerkers van hoveniersbedrijf Jeffrey (achternaam maar ff erbij denken ;c) En jij gaat gvd ook naar Dreamfields jongeman :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Dreamfields timetable is goed! Had alleen adaro en titan omgedraaid. Meeten? Dit keer fatsoenlijk, biertje drinken, stampen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 (bewerkt) Ja, zeker, wel ergens op het begin van het feest graag :P Ik heb jouw nr nog wel, ik app je wel ff. Jeffrey, je gaat wat missen met laatste 2 uur Theracords Allstars, mja jij met je koppige kop gaat naar Free Fest :P 27 juni 2012 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Steffie jonge! Ga je Dominator!? Sowieso dat we ff dansje gaan doen dan:p Ja! :D Meeting, liefst vroeg inderdaad ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 (bewerkt) Haha, geen probleem. Moet je ff je nummer sturen ofz.. Roggelen we wel wat jonge. En vroeg klinkt prima, maar later maakt mij ook niet uit hoor:p Maar dan ga ik lekker:D 18:15 - 19:00 Live: Frequencerz & E-Force 19:00 - 20:00 Adaro 20:00 - 20:30 Live: B-Front 20:30 - 22:00 Crypsis vs Radical Redemption 22:00 - 23:50 Theracords Allstars: Thera / Geck-o / Degos & Re-Done / Prefix & Density Godnondeju:D Dat is echt gewoon knallen als een motherfocker.... Wel jammer dat Avio al zo vroeg is, heb hem nog nooit gezien en zal er waarschijnlijk dan nog niet zijn... 28 juni 2012 bewerkt door Petert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Laatste tijd luister ik ook veel crypsis ja, erg lekker. Nu even ran-d op defqon beluisteren, hoorde van gasten dat die wel oke was. Verder nog aanraders die ik zeker moet luisteren van defqon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Geen idee, die van Crypsis. Ben trouwens ook al voor de 2e keer Statement of Intent aan het luisteren :D Toen Crypsis nog onbekend was, maar wel goed :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Geen idee, die van Crypsis. Ben trouwens ook al voor de 2e keer Statement of Intent aan het luisteren :D Toen Crypsis nog onbekend was, maar wel goed :P Ik heb al een van crypsis, 30min ofzo duurt die, bedoel je die ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Godnondeju:D Dat is echt gewoon knallen als een motherfocker.... Wel jammer dat Avio al zo vroeg is, heb hem nog nooit gezien en zal er waarschijnlijk dan nog niet zijn... Dude! AVIO is fokking vet, dat mag je gewoon niet missen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Blijkbaar kon je vandaag nog kaartjes fixen voor Decibel, dus die heeft een vriend maar even besteld voor ons. (d)(d)(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 PWBoHGMxr4I Favorietje hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Vanavond even lekker raggen in eigen dorp. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 juli 2012 Share Geplaatst 1 juli 2012 WiSH Outdoor... Man man man.. Wat een feest! Ik kan er nog steeds niet bij met mn hoofd! Haha! Heerlijk de hele dag bij The Magic Show area gestaan, en damn wat ging het los. Zelf ook eigenlijk non stop los staan gaan. Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik me zo super vermaakt heb op een hardstylefeestje. De spierpijn is al aardig aanwezig, en ik heb voor het eerst gewoon blaren op mn voeten na een feestje! Gewoon een dikke 10/10 gescoord bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 juli 2012 Share Geplaatst 1 juli 2012 Dominator Jeff? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten