Petert Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Dude! AVIO is fokking vet, dat mag je gewoon niet missen! Ja.. Ik heb goede verhalen gehoord ja, daarom vind ik het ook kut dat hij zo vroeg is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Zaterdag Last World! Mijn eerste outdoor feestje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Zwaar zin in Freefestival, vooral omdat er 3 maatjes voor het eerst aan de pillen gaan! hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Dan wordt het toch niet leuker voor jou? :p Wanneer mijn vrienden aan de pillen gaan raak ik ze juist kwijt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Dan wordt het toch niet leuker voor jou? :p Wanneer mijn vrienden aan de pillen gaan raak ik ze juist kwijt haha Naja lijkt mij wel vet hoe hun er op reageren haha. Verder gaan we met een groep van 10 en lopen er nog 50 van 410 rond die iwj goed kennen, dus das wel chil. Nu hopen dat het droog blijft en af en toe de zon schijnt , alle ingredienten voor een lekker feestjel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Dan wordt het toch niet leuker voor jou? :p Wanneer mijn vrienden aan de pillen gaan raak ik ze juist kwijt haha I love rondjes lopen als je wat op hebt :D Op Hardcore Italia en Masters heb ik echt meer rondjes gelopen dan losgegaan :D Heerlijk en ook met iedereen praten enzo, je wordt er sociaal van :D Ik heb daarom ook gigantisch veel zin in Dominator :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 I love rondjes lopen als je wat op hebt :D Op Hardcore Italia en Masters heb ik echt meer rondjes gelopen dan losgegaan :D Heerlijk en ook met iedereen praten enzo, je wordt er sociaal van :D Ik heb daarom ook gigantisch veel zin in Dominator :D Ja ziek he, raar spul is het eigenlijk haha. Goed maatje van me gaat toch free, zou eigenlijk niet gaan ivm werk :) goede zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Ik vind het schitterend, mensen die dat goedje hebben uitgevonden moeten ze een standbeeld van maken. Hmm 70 % kans op regen tijdens Dreamfields, maar toch beter dan dit vreselijke plakweer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Veel regen of klein buitje? Gister was ideaal qua weer.. tenminste in Friesland :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Ik ga ongeveer al een week los op deze nummers. 1sKCpj0TQBQ 8VzDwewa8hs GLTcYnZE3Ts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 a7AMvgScRbs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Zo heb kaartjes binnen voor DOOOOO-MIIIIIII-NAAAAAA-TOOOOOOOR! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Wat een weer he vandaag. Dit jaar echt goed festival seizoen gehad. Pacha, Awakenings, Defqon(was daar niet hoor) en nu weer...haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Wat eeen feeeeeeeest op Dreamfields! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Wat een kut feest zrg, voornamelijk hardtyle geweest maar vond het niet echt vet. Wel vermaakt met me groep etc maar niet vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Haha jonge, ik zei toch Dreamfields :D Dat was echt een bazenfeest, vooral ook vanwege de mensen, want in het begin was het geluid er zeer matig, maar dat werd goed opgelost na een tijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 [YOUTUBE]TEW0Lt2aspQ[/YOUTUBE] Gisteren 2 keer gehoord op Dreamfields, echt dit is een slopende track, tering wat gaat dit live asociaal hard :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Haha jonge, ik zei toch Dreamfields :D Dat was echt een bazenfeest, vooral ook vanwege de mensen, want in het begin was het geluid er zeer matig, maar dat werd goed opgelost na een tijdje. Agh dreamfields is ee stuk verder voor ons en op freefestival was een erg grote groep van ons, wat het een stuk beter maakt. Plus is een stuk duurder wat ik liever even bespaar. Maar dreamfiels was sowieso vetter ja, mag ook wel voor dat geld natuurlijk. Free is natuurlijk ook 16plus, wat een stukkie minder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 vOPFIGky5kg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) Zaterdag naar Last World geweest, bohh was echt geweldig! Super genoten van setje van Audiofreq, Zany en E-Force LIVE, maar Adaro... BAAS, wat een heldenset! _O_ 9 juli 2012 bewerkt door Cyril Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Zaterdag na Last World geweest, bohh was echt geweldig! Super genoten van setje van Audiofreq, Zany en E-Force LIVE, maar Adaro... BAAS, wat een heldenset! _O_ Wat was er na Last World dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Zaterdag na Last World geweest, bohh was echt geweldig! Super genoten van setje van Audiofreq, Zany en E-Force LIVE, maar Adaro... BAAS, wat een heldenset! _O_ Schaijkenaar he :D maar hoorde al van meer dat het echt een bazenset was ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Sander heb je niet zo heel lang gezien! In het begin was je zo maar weg, ik draaide even om en weg was je :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Haha ja, ik ging naar de bekende mensen :D Heb je daarna nog wel 1 of 2 x opgezocht geloof ik :) Wat vond je van Theracords All Stars? :oops: Ben toch wel benieuwd naar je mening daarover :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Ja wel vet! Eerste drie kwartier waren zo om, had het gevoel dat er maar 5 nummers voorbij waren. Soul Train is toch zo vet he :p Maar dat is meer Hardtrance denk ik. Daarna kwamen wat onbekende nummers, en kwamen er wat lui op me af die de heletijd high five wilden geven omdat ze het wel mooi vonden dat ik los ging. Maar ik vond het maar irritant, moest heletijd praten terwijl ik los wou gaan. Ondertussen liepen alle bekenden ook weg en stonden we maar met zijn tweeën. Dus zijn we maar naar Angerfist gegaan, wel spijt van gekregen. Maar ik begin Theracords sowieso wel íets meer te waarderen, maar het is toch meer alleen Catatonic Overload / Geck-o nummers wat ik vet vind. Op 26 mei was Thera in Sans Souci, toen vond ik het ook zo vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten