Ozan Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Niki moet wel eens normaal gaan doen, met dat weglopen elke keer -.- Maar wat Ilias zegt, die groep zijn eckte pro's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 _O_ _O_ _O_ _O_ Vette aflevering wederom. Keiveel zin in het volgende seizoen :< Je wilt zo graag weten hoe het verder gaat he Zal maar 6 afleveringen lang zijn waarschijnlijk en dan is het afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2013 Ja ik las al zoiets. Maar goed dat ze het in ieder geval nog af gaan ronden. Het moet allemaal ook niet te lang gaan duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Heb het seizoen toch maar afgekeken en vond het tegen het eind toch weer erg leuk worden. Alleen dat einde weer.;e Ben wel een beetje klaar met dat eeuwige gejank en weglopen van Nikita. Begint zo we heel standaard te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 zL4dWbVssS4 Deze blijft mooi. Wat is jullie favoriete moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Ja ik las al zoiets. Maar goed dat ze het in ieder geval nog af gaan ronden. Het moet allemaal ook niet te lang gaan duren. The Nikita season premiere is Friday, Nov. 22! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2013 Leip leip. Ik dacht 2014 pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 november 2013 Auteur Share Geplaatst 23 november 2013 Keispannend. Al gezien [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 november 2013 Share Geplaatst 23 november 2013 Keispannend. Al gezien [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; ? Nope. zal er weer eens aan beginnen. moet nog wat van vorig seizoen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Was een mooie eerste aflevering. Hopelijk halen ze de laatste afleveringen het niveau van de eerste twee seizoenen.:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Laatste aflevering: [spoiler=...]Kennen we die laatste man van de NSA al dat hij zo lang in beeld was en Birkhoff niets zei? Mij kwam hij niet bekend voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 december 2013 Auteur Share Geplaatst 2 december 2013 Ik kon hem ook niet plaatsen inderdaad [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 december 2013 Auteur Share Geplaatst 9 december 2013 Spannend hoor. Die Owen is wel een vage kerel, geen pijl op te trekken joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Nee inderdaad, maar die wilde natuurlijk het geld van Alex hebben om die schulden af te betalen. Verder is die vader van Birkhoff echt een kip om zo duidelijk te laten merken dat Birkhoff zijn zoon is. 9 december 2013 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 december 2013 Auteur Share Geplaatst 9 december 2013 Ja dat laatste ;e echt te slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Even de 3 afleveringen achter elkaar erdoorheen gejaagd. Spannend is het zeker, echt goed begonnen aan het 4e seizoen. Dat laatste ben ik ook helemaal mee eens ja, dat was echt slecht zeg. Alex wel weer :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Mooie aflevering weer. Nog 2 te gaan en dan is het het toch echt afgelopen.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Het laatste seizoen is dus wel de moeite waard? Vond het steeds minder worden doordat die Nikita steeds zo sentimenteel deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Heb enorm genoten van de eerste twee seizoenen, maar het derde vond ik eigenlijk maar niets. Veel te sentimenteel inderdaad, steeds weer Nikita die weg liep en niet wist wat ze wilde... Wilde 4e seizoen (maar 6 afleveringen) toch even kijken om te weten hoe het afliep, maar ze hebben me toch in positieve zin verbaast. Niveau is weer erg goed en dat sentimentele is na de eerste aflevering weer een bij- in plaats van hoofdzaak geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Aflevering 4 was ook weer tof ja. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nog 2 afleveringen gaat duren, nog zoveel ruimte eigenlijk om in verder te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Inderdaad, volgens mij komt er nog een vervolgfilm of iets in die richting. Zoveel ruimte om er mee verder te gaan, vooral conversatie tussen [tekst] Amanda en die bazenkerel over dat hele lichaamgebeuren en dat het alleen een geinfecteerde arm was zorgt voor veel ruimte[/tekst]:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Mehh, gaan ze nu in die laatste aflevering opeens alles afronden of gewoon nog heel wat zaken onopgelost laten? Je kan hierin toch nog zo ver doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 december 2013 Auteur Share Geplaatst 22 december 2013 Echt he.. Maar wel zin in volgende week hoor, Nikita en Alex samen :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Hoe kan dit in 40 minuten gedaan zijn.:cab: Zat zelf meer aan 40 nieuwe afleveringen te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Netwerkbazen wilden eigenlijk al niet eens eerst dit laatste seizoen opnemen. Het is al een klein wonder dat er nog 6 afleveringen gemaakt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten