Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

60 jaar TV, jouw fragmenten!

MetalMichael

Aanbevolen berichten

Zoals je misschien hebt meegekregen bestaat dit jaar de Televisie in Nederland 60 jaar. Op tv wordt je een beetje doodgegooid met programma's waarin mensen hun favoriete fragmenten laten zien.

Een mooi topic idee dacht ik zo.

Ik trap af met een fragmentje van het BNN programma "Over mijn lijk".

In dit programma volgt Patrick Lodiers (later met Yvon Jaspers) terminale kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven.

Moment uit één van de seizoenen dat me erg heeft geraakt en me is bijgebleven is het volgende:

mYxoPQksd9g

Het gaat dus om toffe fragmenten uit je favoriete programma's. Dus niet voor de goal van Van Basten in '88 etc. daar zijn andere topics voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je misschien hebt meegekregen bestaat dit jaar de Televisie in Nederland 60 jaar. Op tv wordt je een beetje doodgegooid met programma's waarin mensen hun favoriete fragmenten laten zien.

Een mooi topic idee dacht ik zo.

Ik trap af met een fragmentje van het BNN programma "Over mijn lijk".

In dit programma volgt Patrick Lodiers (later met Yvon Jaspers) terminale kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven.

Moment uit één van de seizoenen dat me erg heeft geraakt en me is bijgebleven is het volgende:

mYxoPQksd9g

Het gaat dus om toffe fragmenten uit je favoriete programma's. Dus niet voor de goal van Van Basten in '88 etc. daar zijn andere topics voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites